הקסם של קידום אורגני
קידום אורגני
בעלי עסקים רבים אינם מודעים ליתרונות של קידום אורגני או מה זה בכלל קידום דיגיטלי. אך כאשר הם נחשפים לנושא זה הם מבינים את הקפיצה המשמעותית שהפעולות האלו עשויות לחולל בעסק שלהם מבחינת פיתוח עסקי, הגדלת ההכנסות ובניהול נכון גם הגדלת הרווחיות. מדובר בתהליך שהולך ומתרחב בשנים האחרונות לאור העובדה שההשפעה של הרשתות החברתיות ושל אתרי האינטרנט היא דומיננטית ביותר ומשפיעה הן על כל עסק והן על הציבור כולו בכל בגילאים. זו הסיבה שאנשי עסקים רבים מתחברים לחברה שעוסקת בקידום אתרים כדי שהמקדמים המנוסים שלה יבצעו את הפעולות הנדרשות כדי ליצור מהפך בהתנהלות העסקית שלהם.
השלב הראשון של אנשי קידום דיגיטלי הוא לוודא שלעסק זה יש אתר אינטרנט שהוא מקצועי ומותאם לקידום. יש מקרים שבהם האתר הוא בסדר גמור ולכן אפשר להתחיל את פעולות הקידום ויש מקרים שבהם האתר אינו מספיק מקצועי ולכן בשלב הראשון מתקנים באגים, מוסיפים קטגוריות, מעבים את התוכן הקיים, מוסיפים שפה על פי הצורך, מעדכנים נתוני אפשרות קבלת כרטיסי אשראי על פי הכללים הבין לאומיים ועוד. לאחר כמה בדיקות רוחביות, אפשר להתחיל לבצע את פעולות הקידום הנדרשות.
המטרה של קידום אורגני
קידום אורגני יוצר חשיפה של אתר האינטרנט לקהל שמתעניין בתחום הספציפי. אם מדובר לדוגמה באתר שעוסק בתחום מכירת עניבות לגברים, ללא קידום המיקום שלו יהיה בדף השני, השלישי או אפילו רחוק יותר כאשר מחפשים עניבות באינטרנט. כדי שיהיו לקוחות פוטנציאלים יש לקדם את מיקומו של האתר לדף הראשון במנוע החיפוש ולאחר המקומות הראשונים בדף זה.
מחקר מילות מפתח
כדי להגיע לכך מבצע המקדם סקירה של מילות מפתח כדי לדעת מהם הביטויים שבדרך כלל רושמים הגולשים כדי לחפש עניבות, יש כאלה שרושמים רק עניבות, אחרים ירשמו עניבות לחתן, עניבות פפיון או כל מינוח אחר. כאשר יודעים מהם הביטויים השימושיים ביותר, קובעים שהם יהיו ביטויי המפתח וכאשר כותבים תוכן שותלים בכל מאמר את מילות המפתח.
פעולה זו יוצרת מאמרים איכותיים, מקוריים ומקצועיים ולכן האלגוריתם של גוגל מעלה את מיקומו של אתר זה במעלה הדפים. כאשר המיקום משתנה גם כמות הגולשים שנכנסים לאתר גדלה באופן מהותי. המקדמים של קידום אורגני נעזרים בתוכנות מתקדמות וכך הם רואים בכל יום את כמות הגולשים שנכנסו לאתר וראו את המידע הרב שרשום בו.
התהודה של קידום אורגני
המקדמים בודקים לאורך כל הדרך את הערך המוסף שיצר קידום אורגני. מעבר לכמות הגדולה של הגולשים שמגיעה לאתר שוב ושוב, יש ברוב המקרים גם השארה של לידים וכך נוצרות עסקאות בתחום העיסוק של האתר הספציפי. מעבר לכך יש גם מכירות באתרים שעוסקים במכירות on line ומצטברות הזמנות שללא הקידום האורגני לא היו מתבצעות כלל. לכן החברה נהנית מנתח משמעותי של הכנסות בזכות המסחר המקוון.