לאחר הוספת מוצר לסל הקניות בחנות וירטואלית, נפתח בחלק העליון של החנות חלון אתר אינטרנט רגיל יותר עם מידע נוסף ואפשרות להכניס את הפריט לסל הקניות שלכם.
דוגמה אחת שבה ביקרתי לקניות לחגים היא חנות וירטואלית התומכת בחיבור לזאפ הנבנתה ב- Coi, הרחבה מקוונת של רשת חנויות מיוחדות. Coi חנות אינטרנטית השנה מאפשרת לקונים לעשות קניות עם ממשק זום-אנד-פאן שעובד במחשב ובנייד.
רוב הצרכנים אוהבים לערוך קניות לפני הקנייה כולל ביקור במנועי חיפוש ואתרים כמו אמזון, מנועי חיפוש פופולריים כוללים קניות גוגל, זאפ, אמזון ועוד כמה אחרים שמשווים אלפי מוצרים וחנויות בו-זמנית. הנה דוגמה מ-זאפ, שבה אני מחפש השוואת מחירים לטלפון סלולרי.
כדי לשים לב, אתה חייב לשחק לפי הכללים של כל מנוע, להישאר תחרותי מבחינת המחיר ולשחק משחק חכה ולראות, להתנסות כדי לגלות איזה מנוע עובד הכי טוב בשבילך ונותן את החזר ה-ROI הטוב ביותר. ל- Coi יש רשימה של 10 המערכות הפופולריות ביותר להשוואת קניות עם תיאור קצר של כל אחת מהן וכיצד להשתמש בהן כדי להניע תנועה.
חיבור למנוע השוואת מחירים עם Coi
דוגמאות כוללות קטלוגים מקוונים ואתרי חילופי מוצרים ואספקה המאפשרים לחברות לחפש מוצרים שירותים ומידע וליזום עסקאות באמצעות ממשקי מסחר אלקטרוני. למסחר אלקטרוני יש פוטנציאל להרחיב את בסיס הלקוחות העסקי. עלויות מופחתות, עסקי מסחר אלקטרוני קנייה חכמה. מי שבנה חנות אינטרנטית מתחמק מהעלויות הכרוכות בחנויות פיזיות כגון שכר דירה, מלאי ותשלום, למרות שהם עלולים לגרור עלויות משלוח ואחסון.
אתרי מסחר אלקטרוני יכולים לעקוב אחר היסטוריית הגלישה החיפוש והרכישות של מבקרים. לקוחות יכולים לעיין בקטלוג המוצרים ישירות דרך אתר המסחר האלקטרוני של הקמעונאי ולהשתמש בוידאו, טקסט וצ'אט כדי לראות מוצרים כפי שהם נמצאים על מדפי החנויות באמצעות גישה בזמן אמת לעובדי החנות.
עם קניות וירטואליות אתה יכול להמשיך למכור בין אם אתה עובד בחנות, בבית או במשרד, וקניות וירטואליות גם עוזרות להבטיח את העתיד של קניות לבנים. השפעת האיסור עדיין מורגשת וקניות וירטואליות עוזרות לקמעונאים מיינסטרים להפוך יותר קונים מקוונים למבקרים בחנות. עם אפליקציות קניות וירטואליות ולקוחות עובדים בחנויות הופכים לספקי שירותים שיכולים לעסוק באופן יזום עם קונים מקוונים ובחנות ולהרוויח עמלות על כל ערוץ.
למרות שזה עשוי להיראות קשה מבחינה טכנית לרוב הקונים להשתמש ב-Teams ובדפדפן אינטרנט כדי לבחור משהו בחנות, הוספת האינטראקציה החברתית הזו לסביבת הקמעונאות יוצרת את מה שחסר לרוב החנויות הוירטואליות.
לדוגמה לקוח יכול להזמין באינטרנט ולשלוח ישירות לביתו, אך עם יישומי לקוח וירטואליים כגון HERO הם יכולים לשוחח או לצ'אט בווידאו איתך או עם צוות המכירות שלך במהלך תהליך התשלום. רוב החנויות גם הקימו מרכזי שירות לקוחות וירטואליים באתרי האינטרנט שלהם, כך שתוכל להתקשר, לשלוח דוא"ל או לדבר עם נציג שירות לקוחות אם יש לך שאלות כלשהן. אם ללקוח יש שאלה או בעיה עם חנות רגילה, הוא יכול לבקש עזרה מהמוכר, הקופאי או מנהל החנות.
אתה או צוות המכירות שלך יכולים לנהל מכירות וירטואליות ושירות לקוחות מהחנות אבל זה לא פתוח לציבור. ההבדל הוא שהאחריות על המלאי והמוצרים אינה מוטלת על השוק אלא על החנויות הוירטואליות הראשיות, לרוב קטנות יותר, שרשמו את המוצרים שלהן למכירה באתר זה. עסקים פיזיים מוכרים מוצרים ללקוחות המבקרים פיזית בחנויות שלהם.
קנייה חכמה בחנות אינטרנטית
לפעמים אתה יכול לקנות את אותם מוצרים באינטרנט הזמינים בחנויות לבנים ולפעמים להגדיל את המכירות שלך, יכול להיות שיש לך שתי חנויות מקוונות שמוכרות את אותם דברים אבל יראו תוצאות שונות לגמרי אם רק חנות אחת מותאמת לחיפוש והשנייה לא. אם אינך מודע לחנות מסוימת שיש לה פריט ספציפי שאתה מחפש או רוצה להשוות מחירים בין חנויות, תמיד תוכל לחפש פריטים באמצעות מנוע חיפוש ולהשוות בין התוצאות.
גם לעסק שלך מגיעה חנות אינטרנטית משלו עם רישומי מוצרים ועגלת קניות כך שהקונים יוכלו לרכוש פריטים נוספים אתה יכול להשתמש בחנות שלך כדי להפיץ קופונים לשימוש בחנות המקוונת שלך ולאסוף כתובות דוא"ל ועוקבים במדיה חברתית. אתה יכול לפתוח חנות מקוונת בשווקי איכרים, ירידי אמנות, קניונים, גלריות ובכל מקום אחר שבו מתאספים אנשים. יצירת חנות וירטואלית היא קלה להקמה – אין צורך בקוד ידני של חנות דיגיטלית ייעודית כדי להקים עסק.
אולי חשבת להקים חנות מקוונת במשך זמן מה אבל קשה לדעת מאיפה להתחיל, במיוחד אם אתה חדש בתחום המסחר האלקטרוני. פתיחת חנות קמעונאית משלך היא השקעה מצוינת שיכולה לעזור גם בזמנים של קושי ושגשוג כלכלי. זה היה בולט ביותר בתקופת הנעילה כאשר לקוחות רצו לקנות מוצרים חדשים אך לא יכלו לעזוב את בתיהם.
בניגוד לחנות פיזית כל המותגים בחנות וירטואלית יהיו מופצים ב-100%, מותגים תמיד היו זמינים, הם מוצגים על אותו מדף עם סט מחירים, לא יהיו פרסומות, מבצעים או קופונים, וזה לא יכול היה לצרוך פיזית או להשתמש בלקוחות – מצרכים בין נסיעות. מכיוון שהחנות הוירטואלית משמשת לבחינת נושאים חדשים, קטגוריות מוצרים ופלחי צרכנים, ניתן להשוות את הנתונים שנאספו לביצועים בפועל של יוזמות שיווקיות כדי להעריך את כוח הניבוי של השיטות.