כמשווק או בעל עסק, אתה יודע את החשיבות של השקת מוצרים חדשים לשוק. מכיוון שהתחרות בשוק הולכת ונעשית קשה מדי יום, הדרך הטובה ביותר להשיג יתרון על פני המתחרים שלך היא לקדם את המוצר שלך בצורה שונה. עסקים רבים מסתמכים אך ורק על פרסום מקוון ואופליין, וזה לא רע, אבל כדי לקחת צעד קדימה, עסקים צריכים לשקול להעצים את ההצעה החדשה שלהם עם מוצרי קידום מכירות שיעלו את המותג שלהם וייצרו באזז.
במאמר זה, נדון מדוע חלוקת מוצרי קידום מכירות צריכה להיות חלק מכריע מתמהיל השיווק שלך בעת השקת מוצר חדש.
מדוע צריך להוציא מוצרי קידום על מנת לשפר את המכירות של מוצר חדש בעסק?
הגברת המודעות למותג
הנפקת מוצרי קידום מכירות יכולה לעזור להגביר את המודעות למותג למוצר החדש. בטח, הפוקוס העיקרי הוא למכור את המוצר החדש, אבל תמיד יש הזדמנות להרוג שתי ציפורים במכה אחת. אנשים ידברו על המוצר שלך גם לאחר סיום הפרומו, מה שאומר שכאשר יגיע הזמן לחדש את המלאי שלהם, שם המותג שלך יהיה בראש רשימת הבחירות שלהם.
שיווק חסכוני
מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווק סבירים בהשוואה לשיטות קידום אחרות. הם לא רק ידידותיים לתקציב, אבל הם עדיין יספקו את התוצאה המצופה. זה שולח את המסר שלך לקהל המיועד, וזה מה שהעסק מקווה להשיג.
בידול מתחרות
מוצרי קידום מכירות יכולים לעזור לך להבדיל מהמתחרים. התבלטות מהמתחרים שלך היא דרך מצוינת להפוך את המותג שלך לבלתי נשכח. חלוקת מוצרי פרומו עוזרת להשפיע על הקונים הפוטנציאליים שלך, והם לא ישכחו בקלות את המותג שהעניק להם במתנה את מחזיק המפתחות, האוזניות, וכו'.
נאמנות לקוחות משופרת
מוצרי קידום מכירות מספקים עוד דרך מצוינת להראות הערכה ללקוחות על התמיכה המתמשכת שלהם. זה אומר שלקוחות נוטים יותר לחזור ולעשות איתך עסקים שוב. מכיוון שההתחלה של כל עסק היא תמיכת לקוחות, מוצר קידום מכירות עוזר לשמור על לקוחות מרוצים, מעורבים ולפתות אותם להמשיך ולפנק אותך.
סוגים שונים של מוצרי קידום מכירות
דבר אחד נהדר במוצרי קידום מכירות הוא מגוון האפשרויות הזמינות לבחירה. האפשרויות הן אינסופיות בכל הנוגע להענקת מתנה ללקוחות עם פריטי קידום מכירות. מבגדים, רהיטים, כלי כתיבה ורשימה עצומה, פריטים לבחירה תלויים בסוג העסק. חשוב לבחור פריטים בהתאמה אישית שיהיו שימושיים ללקוחות וקשורים לעסק שאתם מציעים.
לסיכום, מוצרי קידום מכירות הם כלי שיווק חסכוני ויעיל, שראוי להתייחס אליהם כחלק מתמהיל השיווק על ידי עסקים שרוצים להשיק קמפיינים מוצלחים של מוצרים. הוא מציע מספר יתרונות כמו הגברת המודעות למותג, בידול מהמתחרים, שיפור נאמנות הלקוחות ואפשרויות קידום מכירות רבות לבחירה. חיוני לחקור את השוק ולבחור פריטים מותאמים אישית המספקים תוצאה מקסימלית לקידום המותג ובסופו של דבר להגביר את המכירות. הנפקת חומרי קידום מכירות יכולה להיות עלות נוספת, אך יש לראות זאת כהשקעה בעתיד העסק.
מאמר זה נכתב בשיתוף coolmedia