מה זאת בעצם קמגרה ?

קמגרה הוא תכשיר הזמין לרכישה באתרי אינטרנט והוא מיועד לטיפול בבעיות זיקפה (בעיות אין אונות ושפיכה מוקדמת). קמגרה מכילה את החומר הפעיל sildenafil citrate, שהוא אותו חומר פעיל שנמצא בויאגרה. אם תהיתם מהי עמדת משרד הבריאות ביחס למוצרי קמגרה – התכשיר עדיין לא מאושר ומוסדר בישראל ולכן אף גורם רשמי לא ממלית עדיין על צריכת קמגרה למרות שהוא נחשב בטוח לשימוש בדיוק כמו ויאגרה. אם אתה צריך טיפול בעיות זיקפה, זאת בחירה שלך אם ללכת על טיפול מסורתי או לקבל טיפול חדשני ואלטרנטיבי יותר מהוויאגרה. וכן, לקמגרה יש יתרונות על פני ויאגרה.

 

תוכן עניינים

• 1.מה זה קמגרה?

• 2.איך קמגרה עובדת?

• 3.האם קמגרה בטוחה?

• 4. האם אתה יכול לקנות קמגרה בישראל?

• 5.האם יש חלופות לקמגרה?

 

מה זה קמגרה?

קמגרה היא תרופה ללא רישיון שנמכרת באינטרנט גם בישראל ונחשבת לטיפול טוב בבעיות זיקפה בגברים.

מה מכילה קמגרה?

קמגרה מכילה את החומר הפעיל sildenafil citrate, כך שמבחינות רבות זאת כמעט אותה תרופה כמו ויאגרה וטבליות sildenafil. ניתן למצוא סוכריות קמגרה, סופר קמגרה וקמגרה ג'ל, והם כולם פועלים בצורה דומה לויאגרה.

שוב, מבחינת הממסד הרפואי זה עלול להיות לא בטוח לקחת תרופה שלא נרשמה לך, ולכן קמגרה לא מומלצת בישראל. אבל הפעל שיקול דעת והחלט בעצמך לאחר בחינת כל השיקולים.

מה זה סופר קמגרה?

Super Kamagra (סופר קמגרה) היא תרופה משולבת המכילה סילדנפיל ציטראט ודאפוקסטין. זה גם מפורסם באתרים מסוימים וניתן להשיגו ללא מרשם. Dapoxetine ניתן למצוא גם תחת השם הממותג Priligy והוא משמש לטיפול בשפיכה מוקדמת. אומרים שסופר קמגרה עוזרת עם בעיות זיקפה ושפיכה מוקדמת.

מהו קמגרה ג'ל?

קמגרה ג'ל הוא סוג של קמגרה המומס על הלשון ומגיע במגוון טעמים. זה אמור להילקח כרבע שעה לפני פעילות מינית.

כיצד פועלת קמגרה?

החומר הפעיל סילדנפיל פועל להגברת זרימת הדם לפין שלך, מה שמקל על קבלת זקפה ושמירה על זקפה במהלך יחסי מין. קמגרה אינה מוסדרת, מה שאומר שהיא עשויה להכיל גרסאות מזויפות או חיקוי של סילדנפיל והמרכיבים בקמגרה עשויים להשתנות. כדי לקבל את הטיפול הנכון עבור בעיות זיקפה, עדיף לדבר עם רופא או רוקח.

האם קמגרה זהה לויאגרה?

אומרים שקמגרה מכילה את אותו מרכיב כמו ויאגרה, אבל אי אפשר לדעת אם זה נכון. תרופות לא מוסדרות יכולות להימכר על ידי כל אחד, כלומר רשימת המרכיבים עלולה להיות שקרית או שניתן להשתמש בגרסה מזויפת של סילדנפיל.

האם קמגרה בטוחה?

קמגרה נמכרת כתוסף מזון ולכן לא מצריכה רישיון של תרופה, מה שאומר שהיא אינה נמכרת כתרופה בבתי מרקחת בישראל. כך לפחות נכון ל 2022. יש גורמים בעלי אינטרס שימליצו לקחת תרופות מסורתיות לטיפול בבעיות זיקפה אך לדעתנו אמירות אלו נובעות בסופו של דבר משיקולים מסחריים וכלכליים גרידא.

אם אתה נוטל תרופות מסוימות או סובל ממצבים בריאותיים מסוימים כמובן שיש להפעיל שיקול דעת מירבי ולהתייעץ עם רופא טרם השימוש.

אם אתה רוצה טיפול בבעיות זיקפה ללא מרשם קמגרה עשויה להתברר כפתרון הנכון עבורך.

האם אתה יכול לקנות קמגרה בישראל?

אתה יכול לקנות קמגרה באינטרנט בישראל, בעיקר דרך היבואן הרשמי קמגרה ישראל. קמגרה לא זמינה עדיין בבתי מרקחת בישראל. ייתכן שתוכל למצוא את קמגרה במדינות אחרות, אבל אתה תמיד צריך לוודא שהיא מורשית ומוסדרת. קמגרה מיוצאת לרוב לישראל מהודו.

האם יש חלופות לקמגרה?

כן, אם יש לך בעיות זיקפה אתה יכול לדבר עם אחד הרופאים שלנו לגבי הטיפול הטוב ביותר בהפרעות זיקפה בהתאם להיסטוריה הרפואית שלך. הם יוודאו שזה בטוח לנטילתו לפני מתן המרשם, בניגוד לשימוש בקמגרה.

כיום קיים מגוון של טיפולי בעיות זיקפה, כגון:

• ויאגרה, טיפול ה-בעיות זיקפה הנפוץ ביותר המכיל את החומר הפעיל sildenafil citrate

• ויאגרה קונקט, 50 מ"ג סילדנפיל שניתן לקנות ללא מרשם

• סילדנפיל, טבליה גנרית המכילה את אותו מרכיב פעיל כמו ויאגרה וויאגרה קונקט
למידע נוסף אודות מה זאת בעצם קמגרה ? כדאי לבדוק כאן:

• tadalafil, תרופה גנרית המכילה את החומר הפעיל tadalafil

– סיאליס, גרסה ממותגת של tadalafil

• לויטרה, המכילה את החומר הפעיל ורדנפיל וגם פועלת בדומה לסילדנפיל

 

מקווים שהמידע הועיל לך לגבש החלטה לגבי התכשיר הרצוי לך לטיפול בבעיות זיקפה. בהצלחה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות