עיצוב באנר לאתר- ככה תעשה זאת נכון

עיצוב באנר לאתר- ככה תעשה
זאת נכון

מי שרוצה להשאיר חותם בעידן
המודרני, מי שמעוניין להביא לקוחות לעסק ולהגדיל את המחזור העסקי, לא  יכול להוריד
את הידיים מההגה, כמו שנהוג לומר. אתם חייבים להתייחס לכל המשתנים הקיימים בעידן
החדש, בין היתר, יצירה של שפה עיצובית המשווקת אתכם ברשת, היא משהו שיכול להביא את
המחירות שלכם לשמיים. מה זה בדיוק באנר, למה עיצוב באנר הוא חשוב כל כך ואיך
תגייסו את הרוחות החדשות להגשמת המטרות שלכם? אנחנו נענה על הכל כעת.

כמה
מילים על עיצוב באנר ברשת

אלא אם נרדמתם במערה
והתעוררתם רק עכשיו, הרי שאתם כבר יודעים טוב ממנו עד כמה האינטרנט הפך למרכיב
מרכזי ביכולת של עסקים לשווק את עצמם בעידן החדש. למעשה, כמעט אין לקוח שלא מחפש
את המוצרים הרלוונטיים עבורו בלי לעבור דרך מנוע החיפוש של גוגל או בלי להיכנס אל
הרשתות החברתיות. אתר האינטרנט שלכם הוא 'כרטיס הביקור' החדש שלכם בעולם הדיגיטלי.
מה זה באנר לאתר דיגיטלי? זו מאין חלונית קטנה יחסית, הממוקמת במקום בולט, שם
הלקוח יכול לקבל מושג על איכות המוצרים שלכם, רק מצפייה בבאנר. למשל, משתלה
המעוניינת להרחיב את העסקים שלה לרשת, יכולה לבחור
עיצוב באנר המציג תמונה של צמחים
לבית, מעוצבים בקפידה, כך שהלקוח לא יטעה וישר יראה מה הוא יכול לקבל, אם יזמין
מוצרים מאותה המשתלה. עיצוב באינטרנט חשוב משום שלא פעם, הדרך שלנו להעביר מסרים
ללקוחות, היא לא דווקא דרך המילה הכתובה. כמו שאומר הפתגם המפורסם: 'תמונה אחת
שווה אלף מילים'. אם אתם רוצים לשבות את העיניים של הלקוח, אם אתם רוצים להדגיש את
הערכים של המותג שלכם, אתם צריכים לשים לב ולבחור עיצוב באנר יצירתי ומקצועי.

אנחנו
רוצים להבין את הסיפור של המותג

תהליך היצירה של באנר לרשת
ובכלל, של יצירת שפה עיצובית לדיגיטל, הוא תהליך ארוך הנעשה בכמה שלבים:

1.      נשב ביחד
ונברר, מה הסיפור אותו אתם רוצים לספר:
בסוף, אנחנו רוצים להבין, למה ללקוחות
שלכם כדאי לרכוש מוצרים דווקא מכם? האם בגלל האיכות של המוצרים? בגלל טיב השירות?
גם וגם? כל הפרטים חשובים, כדי שנוכל לתרגם אותם לעיצוב. אגב, ניתוח השוק והיכרות
עם קהל היעד, מבוגרים או ילדים, נשים או גברים, יעזור לנו לעצב את הבאנר המושלם
לקבוצת הייחוס הרלוונטית.

2.      עיצוב
באנר בצבעי המותג שלכם:

צבעי המותג נועדו גם כדי לעביר עוד מידע ללקוח, בצורה ויזואלית. למשל, מותג המשווק
מוצרים לילדים, בדרך כלל יאופיין בצבעים רבים לעומת מותג המתמחה בבישום, אשר
יאופיין בצבעים בהירים דווקא. המטרה הנוספת של השימוש בצבעי המותג הוא להזכיר
ללקוח שוב ושוב, במי מדובר. כדי שנוכל להישאר בזכרון של הלקוח, חשוב להשתמש בצבע
המזוהה עם בית העסק אותו אנחנו מנסים לשווק בהצלחה.

3.      יצירת
שפה ויזואלית:
בסוף,
נאסוף את כל המידע ונתחיל בתהליך של עיצוב באנר. התהליך ייקח כמה שייקח, עד שנגיע
לתוצאה הטובה ביותר, בסופו של דבר.

מזמינים
אתכם לחשוב קדימה

עיצוב באנר זה רק שירות אחד מיני רבים
,שיכול להביא את העסק שלכם צעד אחד קדימה. האינטרנט מאפשר לכולנו לפרוץ את הגבולות
ולהגיע ללקוחות אליהם לא היינו יכולים לגשת בעבר. אבל, מהצד השני, התחרות דורשת
מאיתנו ומכם, להתקדם כל הזמן. יצירתיות היא שם המשחק וזה בדיוק מה שאנחנו רוצים
להעניק לכם. מוזמנים לפנות אלינו ונשמח ללוות אתכם בתהליך היצירה בעידן החדש.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

דיקור סיני להפסקת עישון

דיקור סיני, שיטת רפואה סינית עתיקה, הוכרה יותר ויותר כשיטה בעלת פוטנציאל יעיל במאבק נגד התמכרות לניקוטין. בואו נחקור את  תפקידו של דיקור סיני בסיוע