מדוע המותג שלך צריך להיות באינסטגרם?
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה למעלה מ-300 מיליון משתמשים פעילים חודשיים. זהו אתר המדיה החברתית השלישי הפופולרי בעולם, ממש מאחורי פייסבוק ויוטיוב.
אין זה מפתיע, אם כן, שמותגים נוהרים לעשות שיווק דיגיטלי לעסקים ובמיוחד קידום באינסטגרם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלהם.
שאלת המפתח עבור משווקים היא: איך אתה עושה קידום באינסטגרם?
ישנן דרכים רבות ושונות לשווק את המותג שלך באינסטגרם – החל מפרסום תמונות בלבד, וכלה בשימוש בהאשטאגים וסטוריז. עם זאת, אחת השיטות היעילות ביותר לשיווק באינסטגרם היא באמצעות פרסום בתשלום.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית שיש לה למעלה מ-500 מיליון משתמשים חודשיים פעילים. זה מקום למותגים לשתף את הסיפורים שלהם ולהתחבר ללקוחות שלהם. מאמר זה ידריך אותך דרך היסודות של שיווק באינסטגרם ויראה לך כיצד להתחיל עם קמפיין שיווק משלך באינסטגרם.
כיצד להגדיל את הקהל ואת המעורבות שלך עם סיפורי אינסטגרם
סיפורי אינסטגרם הם דרך חדשה לשתף את חייך באינטרנט. זוהי תכונה המאפשרת להעלות תמונות וסרטונים שנעלמים לאחר 24 שעות. בניגוד לסנאפצ'ט, סיפורי אינסטגרם אינם פרטיים וניתן לראות אותם על ידי כל העוקבים שלך.
הדרך הטובה ביותר להגדיל את העוקבים שלך באינסטגרם היא להשתמש בתכונת הסיפור של אינסטגרם. זוהי דרך מצוינת לספר לעוקבים מה אתה זומם בזמן אמת, והיא לא מחייבת אותם לעזוב את האפליקציה שבה הם כבר משתמשים.
תכונת סיפורי אינסטגרם היא כלי רב עוצמה למשווקים לקידום המוצרים או השירותים שלהם ולהגדיל את הקהל שלהם.
בחלק זה, נבחן כיצד תוכל להשתמש בסיפורי אינסטגרם כדי להגדיל את הקהל והמעורבות שלך.
קידום באינסטגרם עם פוסטים של סיפורים באינסטגרם, ככה מגדילים את הקהל שלכם
5 דרכים שמותגים צריכים לייעל את האינסטגרם שלהם ב-2018 ולמה הם צריכים לצפות
אינסטגרם היא פלטפורמה חזקה למותגים לקידום המוצרים שלהם. עם למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים, זוהי אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. מותגים משתמשים באינסטגרם כדי לקדם את המוצרים שלהם בדרכים שונות. לדוגמה, הם יכולים ליצור מודעה או לפרסם תמונה עם כיתוב כדי לקדם את המוצר שלהם באינסטגרם.
ישנן חמש דרכים בהן מותגים צריכים לייעל את האינסטגרם שלהם ב-2018 ולמה לצפות מכל אחד מהם:
1) צור תוכן משכנע: מותגים צריכים ליצור תוכן שמושך את העוקבים וגורם להם לרצות לקנות את המוצר. מותגים צריכים גם לפרסם יותר מסתם תמונות של המוצרים שלהם, אלא גם תמונות של אנשים שמשתמשים בהם ונהנים מהם.
2) השתמש בתוכן ויזואלי: תוכן חזותי מרתק יותר מפוסטים המבוססים על טקסט בלבד באינסטגרם ולכן מותגים צריכים ליצור פוסטים חזותיים כמו סרטונים או קולאז'ים של תמונות במקום לפרסם רק פוסטים מבוססי טקסט כמו כיתובים או ציטוטים. 3) תן את שלך
1. בצע אופטימיזציה של הביוגרפיה שלך
2. צור האשטאג ממותג
3. השתמש בסיפורי אינסטגרם כדי לקדם את המוצרים והשירותים שלך
4. השתמש באינסטגרם לייב כדי להתחבר לעוקבים ולענות על שאלותיהם בזמן אמת
5. קדם את התוכן שלך בפלטפורמות אחרות של מדיה חברתית