איך לבחור מתנה לחברה ?

איך לבחור מתנה לחברה?

בחירת מתנה לחברה שאתה אוהב יכולה להיות קשה. אם אתה מחפש את המתנה הטובה ביותר עבורה, אז אתה כבר במקום הנכון. הנה כמה טיפים שיעזרו לך למצוא מתנה מתחשבת, יצירתית ורומנטית לחברה שלך.

מתנה שהיא חוויה

מתנה מוצלחת היא יותר מהפריט עצמו, והיא בעצם החוויה שאתה רוצה לגרום לה. לדוגמה, אם אתה קונה לחברה שלך זר של בלונים, אתה מציע לה חוויה שמעוררת בה שלל רגשות. זאת משום שבלונים משמשים כביטוי מוחשי לעידוד ונחמה לאלה שאהובים עלינו, הם מעוררים התרגשות עם הצבעים התוססים שלהם, הם מביאים שמחה וקסם בכול עת ובכול מקום, והם מעוררים בצעירים ובמבוגרים כאחד תחושה של תמימות טהורה ושמחה בלתי מוגבלת.

מתנה שיוצרת שביעות רצון

זכור שאכפת לך ממנה. אז אל תיתן לה מתנה רק בגלל שאתה חייב. תן לה מתנה שהיא תהנה ממנה כי זה מה שאתה רוצה לעשות, כי אתה רוצה לשפר את חייה, לשמח אותה ולתת לה תחושה שהיא נאהבת.

מתנה שגורמת להפתעה

אתה לא אמור להפחיד אותה אלא להפתיע אותה. תהיה בלתי צפוי, ספונטני. זה שומר על מערכת יחסים תוססת ומרגשת. למשל, במהלך חופשת סוף שבוע, בסמוך ליום האהבה או ליום ההולדת שלה, הזמן חדר במלון שבו תבלו את כל הזמן שלכם ביחד. במקום לצאת לרגע כדי להופיע עם זר פרחים או בלונים, תוכל להזמין את הזר מראש למלון, ולבקש שיכניסו אותו לחדר בזמן שאתם שוהים בחוץ. מכיוון שאתם מבלים את כל סוף השבוע ביחד, לא יהיה לה מושג שהכנת את ההפתעה הזו והיא תהיה די בהלם, ובטוח מאוד נרגשת ושמחה, מהמחווה המפתיעה.

מתנה שמשתפת את שניכם בחוויה

מה זה אומר שיתוף בחוויה? זה אומר שתראה אותה מאושרת באמת ותהיה שם יחד אתה כדי ליצור חוויה איכותית. בחר במתנה ששניכם תוכלו ליהנות ממנה. למשל, סדנה להכנת כלי חרס שיעור בישול, רפטינג בירדן או כרטיסים למופע מוזיקלי ששניכם אוהבים.

לא להיות צפויים

אל תהיה צפוי לגבי מתי או איך בדיוק תיתן לה את המתנה. אם עד עכשיו נהגת לה לתת מתנות בדיוק ביום ההולדת, או במהלך הארוחה במסעדה, נסה לשנות את הדברים ולתת לה את המתנה בתנאים אחרים ובלתי צפויים.

שלבים להחלטה על מתנה מתחשבת

          הקשבה – החברה שלך בוודאי מדברת על דברים שהיא רוצה, בין אם באופן מכוון או לא מודע. שים לב אליה וכך תדע מה בדיוק להביא לה כמתנה.

          לתת לעצמך זמן – עדיף לא להשאיר את בחירת המתנה לרגע האחרון. חשוב על כך מראש, וכך תשפר את הסיכויים להפתיע אותה לטובה. עם זאת, שים לב לאותם רמזים למתנות שהיא רוצה, שעשויים לצוץ כשבועיים לפני האירוע שבו היא מצפה למתנה (חג, יום הולדת וכו׳).

          לשלב אלמנטים שאתה יודע שהיא אוהבת – הצבע, הפעילות או האוכל שהיא אוהבת, יכולים להיות מרכיבים במתנה הטובה ביותר עבורה.

מאמר זה נכתב בשיתוף אתר הכרויות שובבים>>

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים