איך להשיג את החיוך המושלם ללא כאבים

רפואת שיניים קוסמטית נועדה לשפר את החיוך שלהם. זהו ענף ברפואת השיניים המתמקד בשיפור מראה השיניים שלכם, באמצעות מגוון הליכים שונים, תוך שימוש בטכנולוגיה החדשנית ביותר.

למעשה, עם מרפאת שיניים המשתמשת בטכנולוגיה ממוחשבת, תשכחו מהכאבים שהיו פעם מנת חלקם של כל מי שהגיע בחשש לטיפולי שיניים במרפאה. רפואת השיניים הדיגיטלית התחילה כאשר רופא השיניים הצרפתי, Francois Duret, יישם את עקרונות ה-CAD/CAM (תכנון בעזרת מחשב / ייצור בעזרת מחשב) כדי לקבל דגם מדויק של השיניים. היום, האפשרויות החדשות שמציעה לכם רפואת שיניים דיגיטלית כוללות, בין השאר, סריקה, אבחון ותכנון הטיפול, ללא שימוש בכלים מכניים. הפתרונות הדיגיטליים מאיצים באופן משמעותי את תהליך יצירת מוצרי השיניים, כמו למשל ציפויי חרסינה לשיניים, ומפחיתים באופן משמעותי את כמות העבודה הידנית, את משך הטיפול הנדרש ואת רמות הכאב ואי הנוחות.

הלבנת שיניים

אם השיניים שלכם במצב טוב למדי, חוץ מקצת כתמים או שינויי צבע, הפתרון הקל והפשוט שישפר את החיוך שלכם הוא הלבנת שיניים. הליך זה משתמש בחומר ניקוי רב עוצמה שמסוגל למחוק את הכתמים ולהעלים את שינויי הצבע מהשיניים ולהשאיר אותן בהירות, לבנות וצעירות יותר.

הלבנת שיניים היא הליך מהיר, קל ונטול כאבים, מה שהופך אותו לאפשרות נוחה לאנשים עסוקים המעוניינים בפתרון מהיר להשגת חיוך נהדר. אין סיבה להמשיך ולחכות! נסו הלבנת שיניים ותראו את השינוי המדהים שהוא מציע לחיוך שלכם.

ציפויי חרסינה

הליך של ציפויי חרסינה הוא אחד הטיפולים הפופולריים בתחום רפואת השיניים הקוסמטית, לאנשים המחפשים דרך לשפר את החיוך שלהם באופן דרמטי. הציפויים הם עלי חרסינה דקיקים המעוצבים ומיוצרים באופן ממוחשב בהתאמה אישית ומודבקים על חזית השיניים הקדמיות כדי לשנות באופן מידי את המראה שלהם.

בין אם אתם רוצים להסתיר שבבים וסדקים או לשנות את הצורה או הגוון של השיניים שלכם, ציפוי החרסינה יעזור לכם להשיג את המראה הרצוי. היתרון הטוב ביותר של טיפול זה הוא הדרך המהירה והקלה יחסית להענקת חיוך חדש ומהמם. אם אתם רוצים לשפר את החיוך שלכם, ציפוי שיניים עשוי להיות הבחירה המתאימה ביותר.

יישור שיניים שקוף

אינויזליין (Invisalign), יישור שיניים שקוף או פלטה המותקנת מאחורי השיניים, מציעים לכם שיטה חדשנית ונוחה יותר מפלטת המתכת המסורתית להשגת שיניים ישרות.

את האינויזליין, למשל, מרכיבים על השיניים במשך כ-20 שעות ביום, כדי שיזיז בהדרגה את השיניים למיקום הרצוי. האינויזליין הוא בחירה פופולרית עבור אנשים שרוצים ליישר שיניים מבלי שכול העולם יראה זאת, ולהמשיך בחייהם כרגיל מבלי לחוש מבוכה כלשהי.

שתלים דנטליים

השתלה דנטלית היא אופציה מעולה לאנשים שאיבדו שיניים או שהשיניים שלהם נפגעו קשות. שתל דנטלי הוא מעין בורג העשוי מטיטניום ומושתל בתוך עצם הלסת, כדי להוות עוגן לכתר השן החלופית שתחובר אליו. השתלת שיניים היא פתרון קבוע שמעניק לכם תחושה של שיניים טבעיות ובעיקר חיוך יפהפה ומלא שיניים.

לבסוף, Smile Makeover (מהפך של החיוך), הוא אסטרטגיה טיפולית נרחבת ומקיפה המשלבת בדרך כלל מספר הליכים בתחום רפואת השיניים הקוסמטית כדי לשפר את החיוך שלכם. הליך זה עשוי לכלול הלבנת שיניים, שימוש בציפויי חרסינה, יישור שיניים שקוף או השתלה דנטלית.

Smile Makeover הוא טיפול מועדף על אנשים המעוניינים למקסם את התוצאות של רפואת השיניים הקוסמטית. רופא השיניים הקוסמטי יעבוד יחד אתכם כדי ליצור תוכנית מותאמת אישית שנותנת מענה על הרצונות ועל הצרכים הייחודיים של מצב השיניים שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה