איך להתמודד בצורה נכונה עם בעיות בזוגיות?

איך להתמודד בצורה נכונה עם בעיות בזוגיות?

אנחנו רוצים לפתוח את המאמר במשפט חשוב. אתם ממש לא היחידים שמתמודדים כעת עם קשיים בזוגיות. אנחנו יודעים, לא פעם זה מרגיש כאילו מה שקורה לכם לא קורה לאף אחד אחר, אבל עצם הידיעה כי יש עוד אנשים שנאבקים על הזוגיות שלהם כמותכם, היא לכשעצמה, יכולה לעודד. האמת היא, זה אפילו לא מפתיע. בעידן בו אנחנו חיים, בעולם שהפך לחוץ, עמוס ואינטנסיבי, זה לא מפתיע שאין לכם את הזמן הדרוש, לבלות אחד עם השניה, לאהוב זו את זו, ממש כמו פעם, בימים הראשונים להיכרות שלכם.

הזוגיות מכתיבה את החיים של כל אחד מאיתנו. אם לא טוב בבית לא טוב בשום מקום. אתם תהיו עובדים פחות טובים, אנשים לא מאושרים, הבריאות גם היא עלולה להיפגע, אלא אם תבחרו לקחת את העתיד בידיכם ולפעול למען הזוגיות שלכם, מההתחלה. איך עושים את זה? אנחנו כאן כדי לתת לכם כמה כיווני חשיבה.

מה הגורמים לקשיים בזוגיות

כדי שנוכל לדבר על פתרונות, חשוב רגע להצביע על אותם הגורמים שמובילים לסוגים של בעיות בזוגיות. הרשימה היא רשימה כללית כמובן, אבל אנחנו בטוחים כי כל אחד מכם יכול למצוא את עצמו בין השורות:

1.      בעיות בזוגיות עקב קשיים בתקשורת: קשיים בתקשורת יכולים להתעורר עקב מחסור בזמן פנוי, שכן אם אתם כל היום בעבודה, מטפלים בילדים ובכל מי שסביבכם, מתי יש לכם את הזמן פשוט לדבר זה עם זו, לשתף בדברים שקרו היום ובחלומות לעתיד?

2.      קשיים מתעוררים היום בגלל אירועים שהתרחשו בעבר: זוגיות היא תמונת מראה לבית בו כל אחד משני בני הזוג גדל והתעצב בו. לא פעם, בני הזוג מוצאים את עצמם משחזרים דפוסי התנהלות שראו בילדותם. אם אנחנו לא נתייחס לזה, בני הזוג עלולים למצוא את עצמם במבוי סתום בלי להבין בכלל מה קרה.

3.      קשיים נולדים עקב שינויים בחיים של אחד או שניים מבני הזוג: החיים הם מסע שלם של אירועים ורגעים טובים יותר ופחות. קשיים נולדים לפעמים בגלל שינויים בעבודה, בעקבות היריון ולידה ולפעמים, אנחנו אפילו לא יודעים להצביע על מה בדיוק השתנה. אבל מה שבטוח הוא שאם לא נדבר על השינויים הללו, הצד השני, לעולם לא יבין מה בדיוק קרה.

למה כדאי לפנות לקבלת טיפול זוגי

יש כמה מטרות לתהליך של טיפול זוגי. המטרה הראשונה היא ליצור מרחב לא שיפוטי ומאפשר, בו בני הזוג יקבלו הזדמנות לדבר אחד עם השניה, בלי הפרעה. ככה, בלי ילדים צועקים ברגע וטלפונים ממקום העבודה, תהיה לכם ההזדמנות פשוט לדבר על הדברים, להבין ביחד מה היו הגורמים שהובילו אתכם לסיטואציה בה אתם נמצאים היום. טיפול זוגי זו הזדמנות לקבל עצה וליווי מאשת מקצוע מצויינת. מי שתאפשר לכם לשקף את הדברים האחד לשניה, למצוא את נקודת האמצע ולראות את הזוגיות שלכם כמו שהיא. לפעמים, רק היציאה מהבית והכניסה לתוך המרחב הטיפולי, מאפשרת לבני הזוג לעשות שינוי. להבין מה היו הגורמים בילדות שהביאו את אחד מבני הזוג להתנהל באופן כזה או אחר, לראות מה אפשר לעשות אחרת כדי שאותם ריבים לא יחזרו על עצמם ואיך תהפכו את החיים המשותפים שלכם לטובים יותר.

אתם חייבים את זה בשביל המשפחה שלכם

ילדים מאושרים גדלים בבית בו ההורים שותפים לדרך. הורים שמחים הם מי שנותנים מקום לזוגיות שלכם. בעיות בזוגיות הן לא תופעה חריגה ויש לכם את ההזדמנות לשנות את המגמה ולהתחיל בשינוי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים