איך למצוא עו"ד לחדלות פירעון?

עורך דין חדלות פירעון

מטרת החוק לחדלות פירעון

המטרה בחוק זה היא למנוע נטל של חייבים על החברה ולהחזיר אותם לתרום לחברה מבחינה כלכלית, להתפרנס בכבוד ולהרוויח את חייהם מחדש. הבסיס של החוק הוא לאפשר לאדם שנקלע בתמימות לקשיים כלכליים את הזכות להזדמנות שנייה ובהנחה שבית המשפט השתכנע שאכן נקלע למצב זה בתמימות ולא במכוון כדי לקבל את ההפטר שבסיום ההליך.

מי יכול להגיש בקשה לחדלות פירעון?

כל אדם פרטי או בעל עסק שחובותיו עולים על 150 אלף שח משווי נכסיו והוא הוכרז כחדל פירעון יכול להגיש בקשה לפשיטת רגל ולהיכנס להתחיל את ההליך של חדלות הפירעון. גם אנשים פרטיים שנקלעו לצרות כלכליות יוכלו לבצע שינוי בחייהם ולא רק בעלי עסקים או תאגידים שונים. עם זאת המסלול לכל אחד יהיה מעט שונה. לרוב ימונה אחראי על התיק ובית המשפט יטפל רק במקרים מיוחדים או גדולים. החוק החדש של חדלות פירעון מקל על החייבים ומאפשר להם להחזיר 48 תשלומים חודשיים אל הנושים מסך החובות שלהם, כאשר בסוף התהליך בית המשפט יכול להחליט לתת לחייב הפטר מיתר חובותיו.

מהו הפטר ואיך מגיעים אליו?

הפטר הוא האישור המיוחד שמקבל החייב מבית המשפט לאחר שעבד בכל 48 התשלומים החודשיים שקיבל לעמוד בהן במהלך הליך פשיטת הרגל. מכיוון שהחובות בדרך כלל יהיו גבוהים יותר ממה שיוכל לשלם גם במשך אותם 4 שנים של תשלומים עבור הנושים, ייתכן ויקבל אישור מיוחד מבית המשפט שיפתור אותו מיתר חובותיו. אישור זה נקרא הפטר.

החשיבות של עו"ד מקצועי המתמחה בחדלות פירעון:

חשוב להבין כי על אף שלא נעים להכריז על פשיטת רגל וחדלות פירעון זה עוד יותר לא הולך להיות נעים להתנהל מול ממונה בית המשפט, מול חברות האשראי, הבנקים, רשויות המיסים והנושים השונים להם אתם חייבים כסף. במיוחד כשהם ישמעו שאתם מכריזים על פשיטת רגל והם לא הולכים לקבל את מלוא הסכום שאתם חייבים להם זה אפילו יכול להכעיס אותם יותר והם יעשו שימוש בעורכי דין מצוינים כדי למשוך כמה שיותר מכספי הנושים לצד שלהם. משום כך אתם צריכים עו"ד לחדלות פירעון המתמחה בתחום זה שייצג את הצד שלכם.

איך למצוא עו"ד לחדלות פירעון?

  • אתרים הממליצים על אנשי מקצוע בהתאם לחוות דעת מקצועיות וביקורות שונות.
  • חיפוש בגוגל יוביל אתכם לאנשי מקצוע איכותיים בתחום זה.
  • קבוצות פייסבוק של עורכי דין שישמחו לענות לכם על שאלות. שם גם תוכלו למצוא מישהו שישמח לתת לכם שירות ולבנות כימיה עוד לפני הפגישה עמו.
  • מודעות בעיתון, ספר טלפונים וכו'.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות