איך לשדרג את הלוק שלך

30 שניות, זה הזמן שלוקח לקבל רושם ראשוני על אדם שאנחנו פוגשים בפעם הראשונה. כלומר, עוד לפני ששוחחנו והכרנו, כבר יש דעה לגבינו, ומכאן שהנראות החיצונית והלוק שלנו הוא משמעותי מאוד לאינטראקציות חברתיות ומקצועיות, בעיקר עם אנשים שאינם מכירים אותנו עדיין. בלי קשר לאינטראקציות עם אחרים, גם בשביל עצמנו וההרגשה הטובה שלנו חשוב לנו להיראות טוב.

ביגוד אופנתי

חולצה היא חולצה ומכנסיים הם מכנסיים, אבל אין ספק שיש מיליוני צירופים מדליקים שלהם שישדרגו לך את הלוק. לא חייבים ללבוש תמיד אותו סגנון או רק צבעים כהים, כדאי לגוון עם פריט לבוש אחד בצבעוניות חזקה, זה מיד תופס את העין ומקבלים הרבה מחמאות. מובן שאפשר לשלב פריטים אופנתיים יותר כמו אוברולים, חצאיות או שמלות באורכים שונים ובהדפסים מעניינים ואופנתיים. פריט חשוב ומשמעותי נוסף הוא נעליים שנכון להתאים בהתאם לעונות השנה וללוק הכללי שאותו רוצים להציג. כיום אפשר לצאת לרחוב גם עם כפכפים כאמירה אופנתית, ובמקביל חוזרות האופנות של פעם כמו נעלי פלטפורמה.

תכשיטים

המתנה הכי מקובלת לנשים היא תכשיטים ויש לזה סיבה טובה. התכשיטים נותנים ברק ומוסיפים עניין ללוק הכללי, גם אם לובשים שמלת ערב ונעלי עקב, וגם אם לובשים רק ג'ינס פשוט וטישרט חלקה, יבחינו מיד בכל שרשרת, צמיד או עגילים שעלייך. ישנם אינספור סגנונות של תכשיטים בכל טווחי המחירים ובכל הגדלים. ככל שהתכשיט גדול יותר, ימשוך יותר תשומת לב. גלאור תכשיטים מציעה קולקציה של תכשיטי וינטג' מעוצבים, טבעות ושרשראות משובצות באבני חן, שלא רק ימשכו את העין אלא גם שאלות מהיכן השגת את התכשיט המקורי והמיוחד הזה. ניתן לענוד תכשיטים כסט של שרשרת, טבעת ועגילים תואמים, וליצור לוק שלם ומרהיב.

תיקים

תיקים הם הפריט המשלים הראשון כשיוצאים מהבית, בבחירת תיק צריך לבחון לאיזה אירוע יוצאים אתו ומה צריך לשים בתוכו. אם זהו תיק ערב צריך להיות קטן וקומפקטי ומתאים לבגדי ערב. אם זהו תיק סטודנטיאלי שישדרג את הלוק כשהולכים לאוניברסיטה, הוא צריך להיות מספיק גדול כי הוא חייב להכיל בתוכו מחשב וספרי לימוד. חשוב גם לשקול איך נעים יותר להחזיק את התיק, תלוי על הזרוע או על הגב בלוק צעיר יותר וגם בריא יותר לגב.

עיצוב שיער

בהשקעה כספית לא גדולה ואפילו באמצעים ביתיים, ניתן כיום לצבוע את השיער בגוונים שונים כמו חלק מהמלתחה. כמו כן אפשר לבצע פעולות של החלקה או גילוח חלקים מהשיער כדי ליצור לוק ייחודי ומגניב שכולם יסובבו את הראש אחרייך ברחוב. גם אם הלוק לא מצא חן בעינייך, תמיד אפשר לתת לשיער לצמוח או לבצע שטיפה או צביעה לגוון אחר שאיתו מרגישים טוב יותר. שינוי בעיצוב השיער או בצבע שלו הוא שינוי שמיד מבחינים בו והוא משדרג את ההופעה הכללית.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות