אינסטלטור 24 שעות ביממה

אינסטלטור 24 שעות

ערב בנות עם אינסטלטור 24 שעות

בכל יום שלישי אנחנו נפגשות לערב בנות. ערב כזה שכל אחת מוציאה את כל הקיטורים שלה – על הבעל, הילדים, ההורים, העבודה, הבית ועוד ועוד ועוד. ביום שלישי האחרון דניאלה נראתה ממש מיואשת וכולנו עודדנו אותה לספר מה קורה איתה. היא סיפרה שביום ראשון, אחרי שהשכיבה את הילדים לישון, ניגשה לשירותים וראתה שיש בעיה והביוב עולה על גדותיו. "לא ידעתי עד כמה חמורה בעיה, אך כשפתחתי את המים בברז, המים מהביוב יצאו ויצרו הצפה.

התקשרתי לבעלי והסברתי לו שיש בעיית ביוב, הוא אמר שחייבים להזמין אינסטלטור 24 שעות שיבוא לפתור את הבעיה. התחלתי לחפש אינסטלטור 24 שעות בתל אביב ומצאתי באינטרנט כמה מספרים. התקשרתי אך חלק לא ענו, חלק אמרו שכבר לא עובדים בשעה כזאת (למרות שכתוב במודעה שלהם אינסטלטור 24 שעות!) ואחד אמר שיגיע. חיכיתי שעה וחצי והוא לא בא. התקשרתי שוב והוא אמר שינסה להגיע אבל הוא באמצע טיפול מקרה חרום. שאלתי אותו האם לחפש אינסטלטור 24 שעות אחר? הוא אמר שלא ושהוא יעשה מאמצים להגיע בהקדם. כמובן שחיכינו וחיכינו והוא פשוט לא בא… הבית כולו הסריח והיה בלגן היסטרי.

למחרת בבוקר חיפשתי אינסטלטורים אחרים, אינסטלטור אחד אמר שיגיע רק בעוד שעתיים. הסכמתי. בינתיים התקשר אותו אינסטלטור 24 שעות מאתמול ושאל אם להגיע – עניתי לו שכבר לא רלוונטי. הבית הפוך, אני סחוטה ואחרי ארבע שעות הגיע האינסטלטור שהזמנתי, עשה את עבודתו ולקח מחיר מוגזם לדעתי. זהו, זה מה שקרה. ולהגיד לכן את האמת? אני פשוט מיואשת מבעלי מקצוע."

איך אני מצאתי אינסטלטור 24 שעות אמין?

כולן אמרו לדניאלה כמה שהן מבינות אותה, וכמה לא קל למצוא בעלי מקצוע אמינים שיגיעו בזמן ולא יעבדו עלינו בעיניים. אחרי שכולן סיימו, אמרתי לדניאלה שאני יודעת מה עבר עליה, סיפרתי לה שגם אני עברתי לילות כאלו כשחיפשתי אינסטלטור 24 שעות. אבל מצאתי מאגר של בעלי מקצוע שנותן מענה מעולה לכל הבעיות שלנו. זהו מדריך שקיבלתי הביתה והוא נקרא "יצאת גדול" ויש בו רק בעלי מקצוע שעברו בדיקה מסוימת ויצאו אמינים. שם מצאתי אינסטלטור 24 שעות אמין ומקצועי, עומד בזמנים, אדיב שאפילו נתן לי עצות חשובות לגבי אינסטלציה.

עצות אינסטלציה

הבנות ביקשו שאחלוק איתן טיפים של אינסטלציה שאותו אינסטלטור נתן לי. הסברתי להן שקודם כל חשוב מידי שבוע לשפוך מים חמים לכיורים. זה מנקה היטב ומונע סתימות. במקרה ויש נזילה באמצע הלילה, במקום להזמין אינסטלטור 24 שעות, ניתן לסגור את הברז הראשי ולמחרת להזמין שירותי אינסטלציה. בנוסף, תמיד תשאלו ותבררו מול האינסטלטור מה העבודה שנעשתה. בקשו הצעת מחיר לפני שהאינסטלטור מתחיל את עבודתו. אם הזמנת אינסטלטור 24 שעות דעי כי המחיר יהיה יקר יותר בגין עבודת לילה וקחי זאת בחשבון, אולי ניתן לדחות את הזמנת אינסטלטור למחר ובמקום זה להזמין אינסטלטור מומחה ביום?

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות