בחירת קמין לחורף – קמין גז עץ או חשמלי

אם אתם מחפשים קמין חדש לחורף, כדאי לשקול את היתרונות והחסרונות של קמינים מסוגים שונים. החורף הוא העונה שבה סביר להניח שכולנו משתמשים בקמין שלנו. לכן חשוב שנבחר את הקמין המתאים לבית שלנו. ישנם שלל סוגים שונים של קמינים: קמין גז, עץ או חשמלי.

אז מהם היתרונות והחסרונות של קמין עץ?

יתרונות:

הוא זול יותר להפעלה מאשר קמין גז

הוא ידידותי לסביבה מכיוון שהוא שורף בולי עץ במקום חשמל

החום שהוא פולט טבעי ובריא יותר ממדורה חשמלית

חסרונות:

אתה צריך לקנות בולי עץ כדי לשרוף בקמין שלך, וזה יכול להיות יקר בהתאם למקום מגורייך

מחממים את הבית בצורה אפקטיבית

ישנם קמינים שפועלים על גז כדי לחמם את הבית שלך, ולצד זאת קמינים חשמליים שמשתמשים בחשמל כדי לחמם את הבית שלך. לקמינים עם מערכות חשמליות יש גם תרמוסטט שיכבה אוטומטית את החימום ברגע שהוא מגיע לטמפרטורה מסוימת, כך שלא צריך לדאוג אם תשכח לכבות אותו לפני היציאה מהבית. קמינים עם מערכות חשמליות הם גם זולים יותר מקמינים שפועלים על גז או עצים ואין להם פליטות, כך שהם טובים גם לאיכות הסביבה!

למי שרוצה להתחמם בחורף, ישנם מספר סוגים של קמינים שתוכלו להשתמש בהם. קמיני עץ, שהם הסוג הנפוץ ביותר של קמין וגם המסורתי. הם מתודלקים מבולי עץ, אותם ניתן לרכוש במגוון חנויות מוצרים לבית. קמינים חשמליים עובדים על מערכת חימום עם מאוורר ותנורי חימום, המופעלת באמצעות חשמל ולצד זאת קמין הגז פועל על גז כמובן.

תהפכו את השהות בבית ליותר נעימה

קמין הוא חלק חשוב בבית, במיוחד בתקופת החורף. בחירת סוג החימום המתאים היא חיונית למתן חום ונוחות בעונה הקרה. קמינים חשמליים הפכו פופולריים יותר בשנים האחרונות בשל נוחותם ויעילותם. הם משמשים לעתים קרובות בחדרי מגורים או חדרי שינה, שם הם מספקים חמימות ללא שימוש בבולי עץ או גז. עם זאת, קמינים חשמליים מגיעים עם תג מחיר גבוה ודורשים חשמל כדי לתפקד.

קמינים שפועלים על עץ עדיין פופולריים בשל המראה והתחושה המסורתית שלהם – אם כי הם דורשים שריפת בולי עץ, מה שיכול להצטבר לעלויות גבוהות לאורך זמן. קמינים מעץ משמשים באופן מסורתי לחימום ובישול. עם זאת, ניתן להשתמש בהם גם למטרות דקורטיביות בבית. הם משרים תחושה חמימה ונעימה ומציעים אווירה מרגיעה לחדר. קמינים חשמליים זמינים גם הם, אך הם מעשיים יותר מכיוון שהם אינם דורשים עצים או כל מקור דלק אחר כדי לפעול.

הדבר החשוב ביותר בבחירה בין קמין גז, עצים או חשמל הוא גודל אזור המגורים שלכם. אם יש לך אזור מגורים בגודל ממוצע, אז כנראה שתרצה ללכת על קמין חשמלי כי קל יותר לתחזק ולשלוט בתפוקת החום. עם זאת, אם יש לכם אזור מגורים גדול עם הרבה מקום, אולי כדאי שתבחרו בקמין עצים כי הוא יהיה יעיל יותר בחימום החלל הגדול שלכם וגם ייראה טוב יותר מאשר קמין חשמלי, מבחינת אסתטית.

תבחרו באופציה המועדפת על סמך תקציב ופרמטרים נוספים

קמינים מעץ וגז הם דרך מצוינת לחמם את הבית שלך ולהפוך אותו לנעים במהלך החורף. עם זאת, הם אינם יעילים כמו קמינים חשמליים. ישנם יתרונות וחסרונות רבים לכל סוג של קמין. לדוגמה, קמין עץ דורש יותר תחזוקה מאשר קמינים חשמליים, כי יש צורך למלא אותו מחדש בבולי עץ מדי כמה זמן. לקמינים חשמליים קיבולת חימום של עד 6,000 BTU לשעה לעומת 1,200 BTU בלבד לקמיני גז או עצים. הם גם צורכים פחות דלק ומייצרים פחות עשן מאשר קמינים שמבוססים על שריפת עצים.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה רק לברר אילו אופציות קיימות לכם וכיצד אתם מעדיפים לחמם את הבית, כך שתוכלו להרגיש בו כמה שיותר בנוח. זה בוודאי יהיה קריטי שתעשו את זה לאחר בדיקה מעמיקה. אתם יכולים ליצור קשר עם חברה שמוכרת קמינים במגוון דגמים, כך שיהיה לכם ברור שאתם בוחרים בדגם שהכי מתאים לכם, וזאת לאחר שיצא לכם לעשות השוואה שתאפשר לכם להיות מרוצים לחלוטין עם הבחירה שתקבלו לקראת הרכישה שאתם הולכים לעשות לבסוף.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים