בחירת נעלי עבודה

ביגוד לעבודה הוא אלמנט חשוב בשמירה על בטיחותו של העובד. מעבר לכך, נוחות בעת ביצוע העבודה חשובה גם כן. לכן אינסטלטורים, נגרים, חשמלאים והנדימנים כלליים משקיעים בלבוש לעבודה ובנעלי עבודה

Blundstone

נעלי בלנדסטון היא חברה בבעלות משפחתית המספקת את תעשיית ההנעלה כבר יותר משלושה עשורים. הם מתמחים בייצור נעלי עבודה ומגפיים איכותיים למגזרי הבנייה, ההנדסה והייצור.

החברה הוקמה על ידי ג'ורג' בלנדסטון בשנת 1978, שהיה לו חזון לספק נעלי עבודה באיכות הגבוהה ביותר במחיר סביר. בנו, רוג'ר בלנדסטון, השתלט על העסק ב-1993 ומאז הוא מנהל אותו.

נעלי בלנדסטון הן סוג של נעלי עבודה אשר נועדו להיות נוחות ועמידות. ניתן להשתמש בהם במגוון רחב של תעשיות שונות, כגון תעשיית המזון, שירותי הבריאות והייצור.

נעלי בלנדסטון מיוצרות עם החומרים הטובים ביותר שיש. הם גם עשויים עם סוג מיוחד של גומי עמיד בפני שמן וכימיקלים. זה הופך אותם למושלמים עבור אלה שצריכים לעבוד בסביבות מלוכלכות או שבאים במגע עם כימיקלים על בסיס קבוע.

נעלי בלנדסטון הינה ספקית מובילה של נעלי עבודה, הנותנת מענה לצרכים של אנשי מקצוע בתעשיות רבות ושונות. עם מגוון רחב של סגנונות וגדלים, יש להם משהו לכולם.

נעלי בלנדסטון מציעות גם מגוון יתרונות שהופכים אותן לבחירה מצוינת עבור נעלי עבודה. יש להם סגנונות רבים שתוכננו במיוחד עבור אנשים שעובדים על הרגליים כל היום, מה שאומר שהם יכולים להקל על כאב ואי נוחות בכף הרגל. הם גם מציעים אחריות לכל החיים על כל המוצרים שלהם, כך שאתה יכול להיות בטוח שההשקעה שלך תחזיק מעמד.

בעבר, הם היו עשויים מעור וקנבס. כיום, אנשים רבים משתמשים במקום זאת בחומרים סינתטיים כגון ניילון ופוליאסטר.

הנעליים האלה כבר לא רק למטרות עבודה; הם לובשים לעתים קרובות גם למטרות אופנה. הם זמינים בהרבה צבעים וסגנונות שונים, מה שאומר שיש משהו לכל אחד.

בין דגמי הבלנדסטון הפופולאריים ישנו דגם בלנדסטון 910. בלנדסטון 910 מתאפיין בנוחות מירבית, חוזק ומראה אלגנטי. הם הבחירה האולטימטיבית של נעלי בלנדסטון ונעלי עבודה בכלל.

בלנדסטון 910

Red back

ה-Red Back היא נעל עבודה שנועדה לספק נוחות לאורך כל היום. הוא עשוי מגפת עור עמידה ויש לו סוליית גומי עמידה בשמן והחלקה. הנעל גם נושמת, מה שמבטיח שהרגליים שלך יישארו קרירות ויבשות לאורך כל היום.

נעלי Red Back היא חברת נעליים המייצרת את הנעליים הנוחות ביותר בעולם. הם לוקחים את הנוחות לשלב הבא על ידי סוליית גומי רכה ומדרס קצף זיכרון.

החברה נוסדה בשנת 1982, ומאז הן גדלו להיות אחת מחברות ההנעלה הגדולות בצפון אמריקה. יש להם יותר מ-100 חנויות ברחבי קנדה ואמריקה, כמו גם חנות מקוונת גדולה.

נעלי Red Back הם מותג נעלי עבודה המיועדות לאנשים העובדים בענף הבנייה.

נעלי גב אדומות נועדו להיות קשוחות, עמידות ונוחות. הם עשויים עם סוליית גומי עמידה להחלקה ובעלת תכונות אנטי החלקה. זה אומר שהם לא יתפרקו בקלות או יישחקו בגלל מים או שמן. נעלי גב אדומות בעלות עיצוב ארגונומי שנועד לסייע בהפחתת עייפות ואי נוחות ובמקביל לאפשר תנועה קלה.

נעלי רדבק מגיעות בארבעה סגנונות שונים: מגפי פלדה, נעלי אוקספורד פלדה, נעלי סניקרס מפלדה ונעלי ספורט.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה

לינה וחוויות בעיר ערד

חקור את הקסם של ערד, עיר הממוקמת במחוז הדרום של ישראל, הידועה בשילוב הייחודי שלה של שלווה וריגוש. בכתבה זו תוכלו לקרוא אודות אפשרויות הלינה