בשמים לנשים

מהם הניחוחות הפופולריים ביותר לנשים?

בשמים הם סוג הניחוח הפופולרי ביותר לנשים. הם משמשים כדי לעזור להפוך את הריח הטבעי של האישה לאטרקטיבי יותר.

קיים מגוון רחב של בשמים לנשים, וקשה לבחור איזה מהם לקנות. מאמר זה ידון בכמה ניחוחות פופולריים בקרב נשים ומדוע הם כל כך פופולריים.

כמה מהניחוחות הפופולריים ביותר לנשים כוללים: שאנל מס' 5, קלווין קליין אטרניטי ו-Estee Lauder Pleasures. הסיבה שהריחות האלה כל כך פופולריים היא בגלל שלכולם יש ריח מאוד נשי שמריח טוב על אנשים רבים. שאנל No 5 קיים מאז 1921, וזה עדיין אחד הריחות הידועים ביותר בעולם כיום, כי הוא מריח כל כך טוב ונמשך כל כך הרבה זמן על העור שלך. Calvin Klein Eternity קיים מאז 1988 והפך פופולרי מאוד בגלל הריח הרענן שלו שגורם לך להרגיש כמוך

בשמים לנשים הם אביזר חובה לכל אישה. ניתן להשתמש בניחוח כדי להביע אישיות וסגנון. זה יכול לשמש גם כדי למשוך את המין השני.

בחלק זה, נסקור את הבשמים הטובים ביותר לנשים. אנו נסקור ביקורות בשמים, מותגי הבשמים המובילים ועוד.

מהם סוגי הבושם הטובים ביותר?

בשמים הם דרך מצוינת לבטא את האישיות והסגנון שלך. הם יכולים לגרום לך להרגיש בטוח, סקסי ועוצמתי.

יש הרבה סוגים שונים של בשמים לנשים לבחירה. חלק מהאפשרויות הפופולריות ביותר הן בשמים פרחוניים, בשמים מתובלים, בשמים פירותיים ובשמי גורמה.

ישנם סוגים שונים של בשמים לנשים.

קשה למצוא את הבושם הטוב ביותר לנשים.

הבושם הטוב ביותר לנשים יהיה שונה מאדם לאדם, בהתאם לסוג הריח המועדף עליו.

סוגי בשמים:

Eau de Cologne – ניחוח קליל ומרענן הנמשך זמן קצר. הוא משמש לעתים קרובות כאפטרשייב או כניחוח ליום.

או דה פרפיום – בעל מרכיבים מרוכזים יותר ובדרך כלל מחזיק מעמד זמן רב יותר מאו דה קולון. הוא נלבש בדרך כלל בשעות הערב או באירועים מיוחדים כמו חתונות, נשפים וכו'. או דה טואלט – בעל ריכוז חלש יותר ובדרך כלל לא מחזיק מעמד כמו או דה פרפיום אבל הוא זול יותר לקנייה גם מאו דה קולון וגם פרפיום. סוג זה של בושם נלבש גם בשעות הערב או באירועים מיוחדים כמו חתונות, נשפים וכו'.

כיצד לבחור את ניחוח החתימה שלך לשנת 2018

בחירת בושם היא החלטה אישית מאוד. לא מדובר רק בריח אלא גם בזיכרון, במצב הרוח ובסביבה שהוא יוצר. בושם צריך לגרום לך להרגיש בטוח, סקסי, וכאילו שאתה יכול להתמודד עם העולם.

במאמר זה נעזור לך למצוא את הניחוח החתימה שלך לשנת 2018 על ידי מתן כמה טיפים שידריכו אותך בתהליך.

הדבר הראשון שצריך לחשוב עליו בבחירת בושם הוא איזה סוג ריח אתה רוצה? ישנם שלושה סוגים עיקריים של בשמים: פרחוני, פירותי ומזרחי. ריחות פרחוניים הם בדרך כלל ניחוחות קלילים יותר המעוררים תחושות של רומנטיקה, נשיות ותמימות בעוד ריחות פירותיים שובבים יותר עם תווים מתוקים המעוררים תחושות של אושר ואופטימיות. לניחוחות מזרחיים יש ארומה מתובלת שיכולה להיות חושנית או פרובוקטיבית, תלוי איך הוא מעורבב עם מרכיבים אחרים בבקבוק.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת בחירת הבושם המתאים עבורך. אם אינך בטוח כיצד להתנהל, הנה כמה טיפים כיצד לבחור את הניחוח המיוחד שלך לשנת 2018.

1) דעו איזה סוג של ריח אתם רוצים – פרחוני, פירותי, חריף, מאסקי וכו'.

2) דע לאיזה סוג אירוע תלבש אותו – רשמי, מזדמן, יום-יומי וכו'.

3) החליטו על תקציב – בשמים יקרים מגיעים עם אריזות ומרכיבים יוקרתיים יותר אבל יש להם גם תג מחיר גבוה יותר.

4) קחו בחשבון את סוג העור והאלרגיות שלכם – אם יש לכם עור רגיש או אלרגיות למרכיבים מסוימים אז קראו את התווית לפני קניית הבושם.

5) בחרו מותג שמתאים לאישיותכם – מותגים מסוימים פופולריים יותר מאחרים, לכן הקפידו לבחור את המותג המתאים ביותר לאישיותכם או הפופולרי ביותר בשוק בעת הרכישה.

5 הניחוחות האלה מהווים מתנות מושלמות לכל אישה ברשימה שלך השנה

אנשים רבים מחפשים מתנה מושלמת להעניק ליקיריהם. כשזה מגיע לנשים, בושם הוא תמיד בחירה מצוינת. ישנם סוגים רבים ושונים של בשמים זמינים בשוק, אך הנה חמישה בשמים המהווים מתנות מושלמות לכל אישה ברשימה שלך השנה.

1. טיילור סוויפט מאת טיילור סוויפט: הניחוח הראשון של הזמר-יוצר הוא תערובת משכרת של שמפניה מבעבעת ופירות הדר טריים. הריח כולל תווים של מנדרינה ומנדרינה, שהופכים אותו למושלם לכל אירוע או מצב רוח.

2. Viktor & Rolf Flowerbomb: הניחוח האייקוני הזה קיים מאז 2001 והפך לאהוב בקרב סלבריטאים ופאשניסטות כאחד עם ניחוח הפרחוני הייחודי שלו עם רמזים של וניל ואמברגריס שהופך אותו למושלם עבור כל אירוע או מצב רוח מדי!

3. Marc Jacobs Daisy Dream: הניחוח הזה קיים מאז 2008 ונקרא על שם בתו של המעצב, שהיווה השראה לממתק שלו

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה