גלו את הטכנולוגיה החדשה לשער הכניסה של ביתכם

כולנו מעוניינים להרגיש ביטחון מרבי בסביבות המגורים שלנו וכדי להעצים תחושה זו, ניתן לאמץ פתרונות טכנולוגיים עדכניים המאפשרים ניטור של תנועות חשודות ומחזקים את שכבת ההגנה. הטכנולוגיה המתקדמת הובילה ליצירת מערכות אבטחה משוכללות בטווח רחב של מחירים ואפשר לבחור אמצעי הגנה בהתאמה אישית לגודל הבית, מיקומו, הצרכים והתקציב הנתון.

מה חדש בכל הנוגע לאמצעי הגנה לבתים פרטיים? לפניכם סקירה עם הפתרונות שכדאי להכיר:

לפקח על הכניסה בדרך היעילה

מערכות בקרת כניסה יכולות לסייע בשליטת הגישה לבית כך שרק מורשים יוכלו להיכנס אליו והכניסה תהיה תמיד מאובטחת ונעולה. הגישה המאובטחת והמפוקחת מתאפשרת הודות לכלי אוטומציה ומערכות מבוססות ענן ועל פי למידת נתונים שהוזנו מראש כולל זיהוי תווי פנים, סורק אוטומטי של טביעת אצבע כך שברגע שזוהה מורשה המנגנון יאפשר פתיחת דלתות ואם אין זיהוי – המנגנון יבצע נעילה.

דיירי הבית יכולים להצטייד היום במערכות עצמאיות שנחשבות לאמינות מאוד שיכולות לפקח על הכניסה ועל היציאה מהנכס באמצעות אינטרקום, מקודד לפתיחת דלת, קורא כרטיסי קרבה, קוראים ביומטריים וכדומה.

פתרונות אלה מייעלים את תהליכי הגישה וגם יכולים להוות אלטרנטיבה לנשיאת צרור מפתחות כבד ולהתממשק עם מערכות אבטחה נוספות בבית.

מהי מערכת האזעקה הנכונה לבית שלכם?

מערכת אזעקה היא אמצעי הגנה נוסף שאפשר לשלב בבית שמחובר למוקד בקרה שיכול לפקח על המתרחש מסביב לשעון. ישנם מספר סוגים נפוצים של מערכות אלה: מערכות אזעקה קוויות שמחוברות לרכזת באמצעות קווי מתח חשמל, מערכות אלחוטיות ללא חיווט ומערכות היברידיות המשלבות בין אלחוטי וקווי.

ההעדפה היום היא לטובת מערכות אלחוטיות ששומרות על מראה אסתטי במיוחד כולל אפשרות לבצע שינויים בקלות של הרכיבים.

מאתרים פריצה – מתריעים ומרתיעים

הגלאים המתקדמים היום מאפשרים להתריע על תנועה חשודה וחדירה לנכס מאובטח. מערכת גילוי פריצה אלחוטית היא המילה האחרונה בתחום שכולל גם קישור למצלמות אבטחה ולניטור בזמן אמת. אפשר לשלב את הגלאים לפי תנאי החלל שיאפשרו מעקב אחר תנועה, יזהו שינוי טמפרטורה בחלל, יספקו חיווי אודות פריצה.

ישנם גלאים אקוסטיים שיכולים גם לזהות ניפוץ של חלון או הדף. היתרונות הם רבים: תחושת ביטחון, גמישות בצורת ההתקנה וההפעלה וכן התכנות ועוד.

תמיד עם יד על הדופק דרך האפליקציה

היום קל יותר מתמיד לדעת מה נעשה בבית גם כאשר נמצאים מחוץ לבית. ישנן אפליקציות חכמות ואינטראקטיביות שאפשר להתקין על הסמארטפון המבצעות אוטומציה חכמה כולל ניטור וידאו של הבית. אפשר לשלוט באמצעות היישום, בין היתר, במערכת האזעקה, לצפות בזמן אמת במצלמה, לקבל התראות על אירועים, הפסקת חשמל, התראה על פעילות לא צפויה ואפילו לשלוט מרחוק על מכשירי חשמל שונים כמו דלת הכניסה, מיזוג אוויר, מערכת תאורה, תריסים ולקבוע תרחישים בהתאמה אישית.

מצלמים ומקליטים

רוצים לראות מה מתרחש בבית בכל רגע נכון? מצלמות אבטחה הן בדיוק מה שחיפשתם. המצלמות מקליטות גם את אשר צולם ומחוברות למערכת שמאפשרת לקבל התראות כך שאפשר לגבש החלטות יעילות בזמן אמת במידה ויש חשד לאיום. כמו כן, מדובר היום במערכות צילום וידאו המבוססות על מצלמות דיגיטליות חדישות ומתקדמות שאפשר לשלב עם פתרונות ומנגנונים נוספים לזיהוי תנועה, נפח, מיפוי, התממשקות לאזעקות כך שהמצלמות הן חלק ממערך הגנה הוליסטי.

בביצוע בחירות מושכלות להגנה על סביבת המגורים חשוב לפנות מלכתחילה לחברה המספקת אמצעי אבטחה מתקדמים ויעילים כולל שירותי מוקד לבקרה מסביב לשעון, כך שתדעו שהבית שלכם מרושת ומוגן מכל הכיוונים וגם מפוקח על ידי צוות מקצועי ובמיוחד הכניסה לבית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות