גם בימים הקרים – ירושלים מחכה רק לכם

אם אתם מחפשים חופשה מיוחדת וקסומה, גם כשמזג האוויר בחוץ יורד לטמפרטורת הנמוכות ביותר – ארזו מזוודות והגיעו לירושלים.

אל תתנו לקור להפריע לחופשה שלכם

אנחנו יודעים שכשהטמפרטורות צונחות, כל מה שמתחשק לכם הוא לשבת בבית עם תנור חם, מתחת לשמיכה עבה עם שוקו חם. אבל את זה אפשר לעשות במהלך כל החורף – קחו לכם רגע, צאו לחופשה והגיעו לירושלים. העיר המדהימה הזאת שסוחפת אחריה מיליוני תיירים בכל שנה מזמינה אתכם להגיע לכל אותם המקומות שמוכנים במיוחד לקראת החורף הקר, לחשוב על לינה בירושלים באחד המקומות המיוחדים ביותר ונקווה שתזכו לראות מעט שלג בעיר היפה ביותר.

אז מה אפשר לעשות בירושלים גם כשבחוץ יותר קריר? אספנו עבורכם את מיטב המקומות שמחכים לכם בחופשה הקרובה שלכם.

מתחממים עם אוכל טעים

אין כמו אוכל טעים וחם שיעזור לנו להנות מאווירה וממטעמים מיוחדים – הנכם מוזמנים להגיע לסיור קולינרי בשוק מחנה יהודה, יחד עם שף מנוסה וותיק שילווה אתכם במהלך כל הסיור וייקח אתכם לכל המקומות המיוחדים ביותר שאסור לכם לפספס. שוק מחנה יהודה מלא בדוכנים וחנויות מיוחדות, החל מחנויות תבלינים עם ארומה מיוחדת, מסעדות טעימות עם מטעמים מיוחדים כמו קובה חם וטעים, חצ'פורי, פלאפל, פסטות סחלב טעים ועוד המון המון מטעמים שמחכים רק לכם. מה מיוחד בסיור עם שף? אוכל הוא המקצועיות שלו, לכן הוא יעזור לכם להבין מה הם חומרי גלם איכותיים, איזה תבלינים מתאימים אחד לשני, תטעמו, תרגישו, תריחו ותקבלו את הטיפים המקצועיים ביותר בעולם הבישול והמזון. הסיורים מתקיימים עד 70 משתתפים וניתן לקיימם בשפה העברית והאנגלית. לפרטים נוספים תוכלו לפנות בטלפון 072-3384993.

אם מזג האוויר יאפשר לכם לטייל בטבע, ירושלים ידועה בטבע ונופים מדהימים. תמיד תוכלו לקחת איתכם את האוכל שנשאר ולצאת לפיקניק באחד המקומות היפים ביותר. מי יודע, אולי אפילו תזכו להנות משלג צח ולבנות איש שלג מצחיק. רק אל תשכחו להביא איתכם גזר.

מוזיאון ישראל בירושלים

מוזיאון ישראל בירושלים נחשב לאחד המוזיאונים הטובים ביותר בארץ ובעולם. אין כמו יום קר וגשום לבקר בו ולהנות משלל תערוכות נהדרות. כיום במוזיאון תוכלו להנות מכמה תערוכות מובילות, החל מתערוכה של האמנית סיגלית לנדאו: הים הבוער, האמן דמיאן הירסט עם התערוכה דשא מכוסח – ירושלים החדשה, פאול קלה: יוצא מהקו ועוד המון תערוכות נהדרות שתוכלו למצוא באתר המוזיאון. המוזיאון מתאים גם למבוגרים וגם למשפחות עם ילדים, כשבמהלך כל השנה תוכלו להנות מהמון סדנאות, פעילויות, חוגים ועוד המון הפתעות לילדים ולמשפחות. מוזיאון ישראל פתוח במהלך כל השבוע ובימי שלישי ושבת הכניסה לילדים היא בחינם. נספר לכם שניתן לבלות במוזיאון כל היום, אז כדאי שתתכננו מראש מקום לינה מסודר כשתסיימו לחקור את כל פינות המוזיאון. על הוסטלים בירושלים יצא לכם כבר לשמוע?

אז איפה נשארים לישון?

הוסטל בירושלים שנחשב לאחד המקומות הטובים ביותר ללינה באזור הוא הוסטל שנקרא הפוסט הוסטל. זהו בית מלון אורבני עם סגנון מיוחד מאוד, שנמצא במיקום המרכזי ביותר בירושלים – ממש מעל תחנת הרכבת הקלה. מה שעוד יותר מיוחד בו הוא המחיר שלו – אין צורך לבזבז משכורת חודשית על לינה בירושלים – כשאתם בוחרים בהוסטל אתם לנים במחיר הנוח ביותר. למעשה, חדר שמיועד לזוג, למשפחה קטנה שמכיל מיטה נוחה, ספה נפתחת ואפשרות למיטת קומתיים יכול להגיע למחיר שאתם לא מכירים וגם לא תכירו בשום מקום אחר שתבחרו בו. לא רק זאת, בימים קרים מאוד שקשה לצאת למזג האוויר ולהנות מהאטרקציות שבחוץ, הפוסט הוסטל מזמין אתכם להנות מהאווירה ומהלובי, מהופעות מדהימות ואינטימיות שיעשו לכם את החופשה לעוד יותר טובה. לקראת חודש מרץ, תוכלו להנות בהוסטל ממסיבת פורים מיוחדת שתאפשר לכם לחגוג את החג בצורה הטובה ביותר – רק אל תשכחו לארוז את התחפושת שלכם יחד איתכם.

הפוסט הוסטל נמצא לא רחוק מהכותל, אז לינה ליד הכותל היא ממש אפשרית בבחירה הזאת. אם יש לכם שאלות נוספות, או שברצונכם להזמין מקום לקראת החופשה הקרובה שלכם, תוכלו להיכנס לאתר ההוסטל או ליצור קשר בטלפון 02-5813222 ולהתחיל לתכנן את החופשה החורפית המושלמת.

רוצים לדעת עוד? היכנסו לאתר שלהם – The Post Hostel Jerusalem

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות