הגברה והקרנה לאירועים – למה כדאי להיעזר בחברה מקצועית

אירועים מהווים חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו, אירוע בת מצווה או בר מצווה, ימי הולדת, חתונות, אירועי חברה ועוד אירועים רבים נוספים, משתלבים להם בחיים שלנו ומטבע הדברים גם מצריכים ארגון מסוים. לעיתים, אנחנו מנהלים את האירוע באולם אירועים או מועדון, בו כל הציוד בין אם ציוד ההגברה ההקרנה או כל ציוד אחר מסופק לנו לחלוטין, לפעמים אפילו עם מפעיל אחראי. ולפעמים, אנחנו צריכים להשכיר או לארגן את הציוד הזה בעצמנו מכל מיני סיבות. בדיוק בשביל זה יש לנו אפשרות של השכרת ציוד הגברה לאירוע והקרנה לאירועי חברה או ימי הולדת או לכל שימוש אחר. על היתרונות בהשכרת שירות של חברה כזאת במאמר הבא.

השכרת ציוד לשדרוג רמת האירוע –

 לפעמים במקום בו ננהל את האירוע יש כבר ציוד מוכן, משהו שמגיע עם השכרת המקום. אך לעיתים קרובות ציוד הסאונד או ההגברה שמסופק במקומות להשכרה חד פעמית הוא לא שיא הטכנולוגיה בלשון המעטה ולא מספק את האיכות שהיינו מצפים להקרין למוזמנים שלנו, הרמקולים ראו כבר כמה עשרות אירועים השנה, המקרן והמסך כבר לא כאלה חדים, והחוויה יכולה להיפגע. כאשר אולם אירועים או מקום כלשהו שמושכר לטובת אירועים שונים מנהל את הציוד שלו, זה לא מתחיל ונגמר בציוד הסאונד או ההגברה, אלא עליהם כאולם אירועי האחריות לספק את החלל, אפשרויות ישיבה, בר וכיוב', לכן הדגש לעיתים הולך לאיבוד.

לעומת זאת כאשר מדובר בחברה מקצועית האחרית אך ורק לאספקת או השכרת הגברה, תהיו בטוחים שהאיכות של אותו ציוד תהיה מעל לכל, הציוד ייבדק לפני האירוע, הצלילים יהיו הכי נקיים שאפשר, הרמה של הציוד תהיה באחריות איש מקצועי מהתחום ולא רק מתחום האירועים, והחוויה – תהיה הרבה הרבה יותר טובה.

מקצועיות בפרטים הקטנים –

כאשר תשתמשו בחברה שמתמחה בהשכרת ציוד הגברה לאירועים, תוכלו להנות מעין מקצועית שתיקח את הפרטים הקטנים בחשבון, בין השאר –

התאמה של ציוד ההגברה לכמות הקהל – אירוע של 50 איש ואירוע של 350 איש צריך ציוד הגברה שונה בתכלית, ובכמות שונה. הראייה הזו היא כמובן מובנת מאליה, אבל ההבנה מה לעשות איתה לא תמיד. כאשר תיקחו חברת הגברה מקצועית שתוכל לספק את הכמות וסוג הציוד הכי מתאים לאירוע, תרוויחו לחוויה הרבה יותר איכותית.

סידור הציוד עם מפעיל – לפעמים כשאנחנו מחפשים השכרת ציוד הקרנה ונשארים עם אותו ציוד בין אם יהיה הכי איכותי בעולם – אם לא נדע כיצד להרים ולסדר אותו לטובת האירוע לא נוכל להנות מהאיכויות של אותו ציוד שרכשנו. השכרת מקרנים עם מפעיל תספק לנו את האפשרות להנות מאיש מקצוע צמוד, שינהל את כל האירוע מבחינת הסאונד וההקרנה בשבילנו ולא נצטרך לדאוג לכלום.

אופי וסגנון האירוע – לכל אירוע אופי אחר, וסגנון אחר של ציוד, יום הולדת 50 לעומת בת מצווה, חתונה לעומת כנס מקצועי. לכן גם כל הגברה לאירוע תהיה אחרת. אין צורך לקחת על עצמנו את ההתלבטויות או להאמין לעצות של מוכר בחנות, כאשר מגיע איש מקצוע עם הציוד המתאים לאופי האירוע, לנו כמארגנים זה ראש שקט.

כמה טיפים לפני שמזמינים –

עשו חקר שוק – יש הרבה חברות בשוק, חלקן מקצועיות ומנוסות וחלקן רק הגיעו. כנסו לאתרים, בדקו על ניסיון רלוונטי, והתייעצו טלפונית עם איש מקצוע כדי להבין אם הוא מבין בתחום

לא תמיד הכי זול הוא הכי טוב – תבדקו על מוצרים ברמה מסוימת, ולפי המוצר שאתם רוצים עשו את השוואת המחירים שלכם, אם תמצאו מוצר איכותי במחיר זול יחסית למתחרים יכול להיות שזה מה שמתאים לכם, אבל לא הכי זול בהכרח.

וודאו אחריות – לא מספיק לסגור מחיר טוב אלא צריך לוודא שהחברה נותנת אחריות על תקינות, הובלה והקמה ופירוק וכמובן איש קשר שמטפל בכל הנושא שלכם, שלא ייווצר מצב שחצי שעה לפני האירוע אין ציוד ועליכם לבדוק מחדש איך מצילים את המצב וללכת חזרה לחפש תשובות אצל גוגל.

בדקו המלצות גוגל – לחברות שיש להן הרבה לקוחות וניסיון רב יש גם המלצות בגוגל, המלצות בגוגל קשה לזייף. בדקו מה ממוצע הדירוג של החברה שאתם רוצים ללכת איתה, אם יש המלצות מלקוחות רלוונטיים שעשו אירוע דומה לשלכם וכל שבר שיכול להיות רלוונטי עבורכם

אירוע מוצלח!

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות