החשיבות
של פרסום עסק
פרסום
עסק
כל בעל
עסק רוצה להרחיב את מעגל הלקוחות שלו כך שהמוצרים שלו יגיעו לכמה שיותר אנשים. לשם
כך בעלי עסק רבים משקיעים תקציב בפרסום ושיווק העסק והמוצרים שלהם. פרסום בעסק הוא
אמצעי שיווקי של חברה או עסק שמטרתו הוא העברת ידע, הצגה של מוצר, רעיון או שירות
לקהל רחב של אנשים. תהליך הפרסום כולל שימוש באמצעי תקשורת שונים ומגוונים.
בשנים
האחרונות נוצר מהפך משמעותי באופיו של פרסום בעסק וזאת לאור המעבר לפעילות של
שיווק דיגיטלי. בקטגוריה זו מבצעים המומחים פעולות אינטראקטיביות בעלות השפעה
רוחבית כמו קידום אורגני, קידום ממומן, פרסום בערוצי תקשורת חדשים יחסים כמו
יוטיוב, רשתות חברתיות מובילות כמו אינסטגרם, טיק טוק, פייסבוק ועוד. אנשי המקצוע
הייחודיים של בונובו סוכנות שיווק דיגיטלי
נותנים מענה מושלם לכל צורך בנושא פרסום בעסק.
למה
חשוב להשקיע בפרסום?
- פרסום טוב יסייע
בהצמחת העסק או החברה שלכם. חשיפה נכונה ומותאמת תביא למיתוג חדש לשירות או
לפריטים שהחברה מייצרת או משווקת ותביא לכך שיותר ויותר אנשים יביעו עניין
במה שיש לכם להציע. - הגדלת מאגר הלקוחות – ייתכן שיש לכם קהל לקוחות מבוסס ויציב אשר
בניתם במהלך השנים. עם זאת, כיום בעידן הטכנולוגי העולם ממש נמצא בכף ידינו.
מה שאומר שאנו יכולים להגיע, בעזרת פרסום טוב ואיכותי, למעגל לקוחות שאפילו
לא חלמתם עליו. הרחבת מעגל הלקוחות, משמעו צמיחה כלכלית.
מהו
פרסום דיגיטלי וכיצד הוא יכול לקדם את העסק שלכם?
פרסום
עסק באופציה דיגיטלית משמעו מיתוג, שיווק וקידום העסק שלכם על ידי שימוש בכלים
הדיגיטליים הנפוצים וכל זאת לשם הגעה מדויקת יותר לקהלים הרלוונטיים לעסק
שבבעלותכם ולמוצרים אותם תרצו לקדם. פרסום דיגיטלי מעניק התייחסות לפלטפורמות
הדיגיטליות השונות הכוללות רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב
ועוד. שיווק דיגיטלי מטפל בנושאים אשר עד פריצת האינטרנט אף אחד לא טיפל בהם אך
היום הנושאים הללו מתקדמים בקצב ענק ומבוצעים בהצלחה מסחררת.
יתרונות
של הפרסום הדיגיטלי
✔ עלויות הפרסום, כאמור, אינן
גבוהות יחסית לפרסום המסורתי, וכך גם עסקים קטנים יכולים להשקיע בפרסום ולראות
תוצאות.
✔ בעזרת פרסום דיגיטלי תוכלו
לאתר את קהל היעד המתאים ביותר לעסק או למוצר שלכם ולנתב את הפרסום לנישה שתהיה
האפקטיבית ביותר.
✔ אפקטיביות – בשיווק הדיגיטלי
אפשר למדוד בצורה מדויקת כמה אנשים הושפעו מהפרסום שלכם ועשו פעולה, כמו יצירת
קליק שהוא ליד שיווקי וזאת לשם קבלת פרטים נוספים על המוצר או על רכישתו בפועל.
✔ דינמיות – מגוון הרשתות
החברתיות המבצעות פעילות רבה 24 שעות ביממה מאפשר למפרסמים גמישות ודינמיות. פרסום
עסק בדיגיטל מאפשר שינוי אסטרטגיה שיווקית "תוך כדי תנועה". דהיינו אם
ניסיתם פרסום בפלטפורמה מסוימת שלא פעלה בצורה לה ציפיתם תמיד תוכלו לעבור
לפלטפורמה דיגיטלית אחרת ולראות אם חל שיפור.