היערכות עבור מעבר דירה

היערכות עבור מעבר דירה

מעבר דירה

מעבר דירה אינו עניין של מה בכך והוא כרוך בהרבה מאד סידורים, תיאומים והתרוצצויות. כולם רוצים כבר לעבוד לביתם החדש אז יש לבצע את כל הפעולות הנדרשות על פי הסדר ורק אז ליהנות ממגורים בבית החדש. אם מדובר בדירה חדשה שנקנתה מחברה קבלנית, בשלב ראשון כדאי לבצע בדיקת בדק בית של מהנדס כדי לוודא שהכול תקין ואין בעיות וכשלים בתחומים שונים כמו אינסטלציה, בטיחות של המעקה במרפסת, או כל נושא אקוטי אחר. רק לאחר טיפול בבעיות האלה, אפשר להתארגן למעבר לדירה החדשה בפועל.

המגמה היא להעביר לבית החדש רק פריטים שמשתמשים בהם וזו הזדמנות פז לעשות סדר בכל המוצרים שקיימים בבית בכל התחומים. באופן טבעי לאורך השנים כל משפחה צוברת הרבה מאד חפצים שחלקם לא תקינים ובאחרים אין כל צורך ולכן אפשר להעביר מקצת מהם למשפחות, לתרומה או לזרוק. בני המשפחה עוברים באופן עקבי על פינות שונות בבית כמו לדוגמה ארון הנעליים. הם עוברים על מה שקיים, רואים מה תקין ומה לא תקין ואורזים רק סנדלים, נעליים, מגפי נשים שהם מתאימים לשימוש ואת כל השאר מפנים לקטגוריות שונות.

אריזה לקראת מעבר דירה

חשוב לארגן כמות גדולה של קרטונים כי עם הזמן רואים שלמרות שיש המון קרטונים, זה אף פעם לא מספיק. השיטה הנוחה ביותר היא לארוז בזה אחר זה את הפריטים השייכים לאחד החדרים כמו לדוגמה לאחד מחדרי הילדים ובתום האריזה להדביק מדבקה שעליה רשום לאיזה חדר משויכים החפצים ומה כולל כל ארגז, לדוגמה ספרים, משחקים, בגדי קיץ וכו'. לאחר מכן עוברים לחדר הילדים השני וכך בזה אחר זה מסיימים את פרויקט האריזה.

שיטות אריזה יעילות

כאשר אורזים את כלי האוכל של המטבח, חשוב להיעזר בניירות מיוחדים שמותאמים להפרדה בין החפצים השונים. בדרך זו מגנים על כל פריט כדי שהוא יגיע שלם ליעד. את הכלים השבירים כדאי לארוז בארגזי עץ מאסיביים כדי שלא יוצר מצב שארגזי הקרטון יתפרקו במהלך ההעברה, עם כל התכולה שלהם.

את הציוד האלקטרוני כמו טלוויזיות ואת מוצרי החשמל והרהיטים, אורזים באופן מוקפד תוך שימוש ביריעות ניילון עם בועות אווירי כדי שהמוצאים לא ייפגמו בתהליך המעבר.

הובלה של הציוד לדירה החדשה

בעבר העבירו את כל תכולת הדירה בין הדירה הישנה לדירה החדשה באמצעות סבלים שעבדו קשה מאד והרימו ציוד במדרגות או באמצעות המעלית, תלוי באפשרויות הקיימות בכל מבנה. התהליך היה ארוך ודי קשה. אך היום אפשר לבצע את ההעברה באמצעות מנוף אשר מוריד במהירות את הציוד ואת הארגזים מהקומה הגבוהה למשאית למטה. עם ההגעה ליעד המנוף מרים את כל הציוד לקומה הנדרשת וכך כל התהליך מסתיים מהר מאד וללא סחיבות מיותרות של העובדים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה