המדריך לחיי מין מספקים

סיפוק מיני הוא הצורך הבסיסי של כל זוג נשוי ואם הם לא מקבלים אותו אז חיי הנישואין סובלים מבעיות אקוטיות וברוב המקרים זה מסתיים בפרידה וגירושין. סיפוק מיני גורם לאנשים לחיות יותר שנים (טענה שאף הוכחה מדעית). סקס שומר אותך בריא לאורך כל חייך בזכות הנאה רבה יותר מהחיים, חיזוק המערכת החיסונית ועל פי טענה מצד אנשים רבים זה גם משפר את הסיכויים להגיע לגיל 120 המיוחל. גם הצלחת הנישואין תלויה באיכות ותדירות המין.

עצה קטנה לדרך לגברים הקוראים כתבה זו

עם כמה שכולנו רוצים להיות חזקים במיטה, חשוב לזכור שרוב הנשים לא מעוניינות לחוות תוקפנות מצד בני הזוג שלהן. דבר כזה עלול לפגוע קשות בבנות הזוג ובמערכת היחסים. נשים לא רוצות שתתקוף את הדגדגן כאילו אתה טיל מונחה לייזר. נכון, נשים רוצות קצת פלפל בבחור שלהן, אבל אל תהיה תוקפני. במקום זאת, התמקד בלהדליק אותה. זה ישיג יותר מאשר פשוט לנסות "להבקיע גול". מה שנשים צריכות לשים אליו לב זה שעליהן להשתתף באופן פעיל במין ולא לשכב כמו גופה במפגש המיני. גברים אוהבים כשנשים מגלות עניין במין ודורשות אותו. אם עוקבים אחר המתכון הזה אפשר לקבל יחסי מין משביעי רצון.

אל תעשו סקס כמו רובוטים
אל תעשו סקס כמו רובוטים, תשקיעו קצת!

הפרעת זיקפה או אימפוטנציה

מצב זה מהווה בעיה לא מבוטלת המתרחשת במוקדם או במאוחר עבור רוב הגברים, וניתן להגדיר אותה כחוסר יכולת של גברים לקבל ו/או לקיים זיקפה באופן עקבי. בדרך כלל זה קורה בגלל שלא מספיק דם זורם לתוך הפין. קמגרה ג'ל היא צורה גנרית של ויאגרה המשמשת לשיפור מיידי של הביצועים המיניים. זה מספק הקלה להפרעה הנ"ל שגברים רבים סובלים ממנה. הפרעה זו נקראת הפרעת זיקפה ועשויה להיקרא גם אימפוטנציה. תרופה זו נלקחת דרך הפה. קמגרה ג'ל עובד מהר ומתחיל לעבוד תוך 10-15 דקות בערך. זוהי הגרסה הגנרית של 'ויאגרה' הידועה. וזה חזק בדיוק כמו ויאגרה. לג'ל יש השפעה מהירה יותר מאשר טבליות קמגרה או טבליות ויאגרה; לכן זה קצת יותר יקר אבל מאוד יעיל.

מהו המרכיב הפעיל של קמגרה?

סילדנפיל ציטראט הוא המרכיב הפעיל והמקורי של קמגרה וגם של ויאגרה מעכב פעולה של אנזימים מסוימים וכתוצאה מכך כלי הדם של הפין שלך מתרחבים, מה שמוביל לזקפה חזקה לאורך זמן. יש לצרוך ג'ל קמגרה לפחות 15 דקות לפני פעילות מינית. קמגרה ג'ל (ויאגרה גנרית, נזכיר) מטפלת בבעיות זיקפה (אימפוטנציה) ביעילות רבה ללא קשר לגיל הגבר ומשך התקופה בה הוא סובל מאין אונות. קמגרה ג'ל בטוח ויעיל כמו המותג ויאגרה. שניהם מכילים את אותו מרכיב פעיל – סילדנפיל ציטראט אבל קמגרה ג'ל נמכר במחיר יותר אטרקטיבי. קמגרה ג'ל אינו מרפא בעיות זיקפה, אלא נותן הפוגה זמנית מהבעיה. אמנם אין בכוחו של התכשיר לרפא הפרעות זיקפה אך עוזר לגברים הסובלים מבעיית זקפה לקיים שוב יחסי מין עם יותר הנאה וסיפוק מיני. המינון של קמגרה ג'ל הוא 100 מ"ג לכל שקית.

הוראות שימוש בקמגרה

יש לצרוך את כל התוכן של השקית כ-15 דקות לפני שאתה מצפה לקיים יחסי מין. אין ליטול יותר ממנה אחת של קמגרה ביום. לפני השימוש, כדאי לדעת כמה שיותר על קמגרה, זמן ההשפעה וטיפים נוספים שיעזרו לך להשתמש בה בצורה הטובה ביותר.

קמגרה זמן השפעה וטיפים נוספים

 

משך הזמן שלוקח לקמגרה להתחיל לעבוד משתנה מאדם לאדם, אך בדרך כלל לוקח בין 10 ל 20 דקות. יש לצרוך שקית קמגרה ג'ל לפחות 15 דקות לפני פעילות מינית. פשוט לחתוך ולפתוח את שקיק הג'לי, לבלוע את כל תוכנו או אפילו אפשר לאכול אותו עם כפית כמו מעדן פירות. הג'ל נמס בפה, בניגוד לגלולות הקונבנציונליות שחייבים לבלוע אותן וזה לא תמיד נוח, במיוחד למי שמתקשה בבליעה. המינון המומלץ לג'ל הוא פעם ביום. יתרון נוסף של הג'ל הוא שהוא אינו מגרה את הקיבה בניגוד לטבליות שלפעמים לא מתעכלות הכי טוב.
לפרטים מורחבים אודות המדריך לחיי מין מספקים באפשרותך לבקר ב-

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות