חשיבות השימוש במידע ואנליטיקס במהלך קידום האתר

בניתם את אתר החלומות שלכם, הזנתם את כל המוצרים וכעת הגיע הרגע לחכות ללקוחות. איך יודעים שהאתר שלכם עובד כמו שצריך? איך עוקבים אחר הכניסות אליו?

המטרה: קידום אתרים אורגני איכותי

הידעתם? רוב האנשים שמחפשים בגוגל מידע או מוצרים, לוחצים על תוצאת החיפוש הראשונה. מעטים האנשים שממשיכים לגלול למטה, שלא נדבר על מעבר לעמודים הבאים בחיפוש שכמעט ולא מתרחש. במיוחד בשביל כך, כל עסק רוצה שהאתר שלנו יהיה במקומות המובילים והראשונים. לשם כך, עליכם לדאוג כי האתר שלכם מספיק מעניין, מכיל מידע רלוונטי ועובד לפי שיטת הקידום האורגני.

דרך אחת לנתח את הנתונים שלכם, לעקוב אחר המתרחש באתר שלכם, על כמות הכניסות ועוד, היא שימוש בפלטפורמה שתעזור לכם לנהל את האתר: תוכנה לקידום אתרים. ניתוח של קידום האתר שלכם צריכה להיות מוגדרת כתהליך אישי של איסוף, מעקב וניתוח של נתוני האתר, כדי לספק לכם את התנועה האורגנית שאתם צריכים ולהגדיל את הכניסות וההתעניינות בתוכן שלכם. זה חשוב מאוד כי כך תוכלו לזהות הזדמנויות ולקבל הבנה מעמיקה בכל הקשור למשתמשי האתר שלכם. למרבה המזל, קיימים המון כלים שמאפשרים לכם לנתח את נתוני האתר שלכם. אחד מהם שנדבר עליו היום הוא גוגל אנליטיקס.

איך האנליטיקס עובד?

גוגל אנליטיקס נחשב לתוכנה שמכילה בתוכה נתונים חשובים שהעסק שלכם יכול להשתמש בהם כדי לעקוב ולשפר את החיפושים האורגניים שלכם. החל ממילות מפתח וביטויים מובילים ועד להפניות וקישורים של האתר שלכם. אם לא היה שימוש באנליטיקס, קידום אתרים היה כרוך בניחושים רבים, השערות ולצערנו טעויות. אבל למזלנו, כל פעולה שתחליטו לעשות למען העסק שלכן תהיה בנויה על נתונים מדויקים. התוכנה תעזור לכם להבין בדיוק מה אתם צריכים לעשות כדי לשפר את האתר: האם זה לתקן את דף הכניסה לאתר, האם לפרסם מאמר עם הביטוי שיביא לכם כניסות נוספות – פשוט תוכלו להיכנס לתוכנה ולהבין מה אתם צריכים ברגע זה.

אמרתם קידום אתרים עשה זאת בעצמך – אמרתם גוגל אנליטיקס. התוכנה תעזור לכם לקבל דיווחים בזמן אמת על המתרחש באתר שלכם, לראות את התנועה באתר, את הדפים אליהם נכנסים כל הגולשים ולראות אפילו מאיזה אזור ומדינה הם נכנסים. למעשה, מיקום האנשים שגולשים באתר שלכם הוא חשוב, במיוחד אם אתם רוצים לעשות קמפיין ולראות אם אתם מושכים מספיק גולשים ממקום מסוים. דבר נוסף שתוכלו לדעת בזכות התוכנה הוא מאילו מכשירים האנשים גולשים: מחשב נייד, פלאפון, טאבלט ועוד. דבר זה יעזור לכם להבין אם אתם צריכים לבצע אופטימיזציה טובה יותר כדי להנגיש את השימוש למכשירים השונים.

הבנה מעמיקה

אנליטיקס ייתן לכם כוח והבנה, על המשתמשים והמבקרים באתר ועל הפעולות שהם מבצעים בו. הנתונים הללו יעזרו לכם לשפר את התוצאות שהאתר שלכם מספק. תוכלו לעקוב אחר הכניסות והיציאות מהדף, על התנהגות בשגרה, ממוצע של שהות באתר, דפים וביצועים מובילים, חיפושים של האתר שלכם באינטרנט וזה רק קמצוץ ממה שעוד אפשר לקבל. היתרון הגדול ביותר של הפלטפורמה הוא שתוכלו לקבל מידע רב ערך על אילו דפים מקבלים את רוב המשיכה וההתעניינות. אם תעקבו אחר נתוני המשתמשים שלכם, לדוגמה משתמשים חדשים לעומת משתמשים שנחשבים כחוזרים, תוכלו להבין אם המטרות שהצבתם לעצמכם אכן עובדות בזכות החזרה לאתר, או שאתם צריכים לחשב מסלול מחדש.

בסוף כל תקופה מסוימת, אנליטיקס ייתן לכם דוח רחב על התראות, דוחות וכל הנתונים שתצטרכו כדי להבין את הפעולות שמתרחשות באתר שלכם. הדוחות האלו הם חשובים מאוד כי דרכם תוכלו לקבל החלטות שיתנו לכם תנועה נוספת אחרי ניתוח הנתונים תדעו אם הדגש צריך להיות על עניינים טכניים בתוך האתר, תוכן שייכתב או בניית קישורים שיפנו לאתר שלכם ויעלו אותו בדירוגים. כמובן שתוכלו להגדיר את הדוח שישלח אליכם ישירות למייל אחרי תקופת זמן מסוימת או אחרי מטרה שהצבתם והגעתם ליעדה.
אם תצטרכו עזרה בכל הקשר לקידום האתר שלכם ושימוש בתוכנת האנליסטיק, בלוג קידום אתרים זה בדיוק מה שתצטרכו. כך תוכלו לשפר את הדפים שלכם, את השימוש במילות מפתח מתאימות ונושאים שמתאימים בדיוק לאופי העסק שלכם. הצמיחו את העסק שלכם תוך שימוש בעזרה הנכונה – איסוף נתונים נכונים יעזור לכם להגדיל את התנועה לאתר שלכם ולקבל לקוחות חדשים שצריכים בדיוק את מה שאתם מציעים.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים