חתונה בקפריסין איך היא מתנהלת ומה צריך להביא

התכוננו לכל הפרטים כדי להבטיח תהליך חתונה חלק

חתונה בקפריסין היא חוויה יפה וקסומה. באי יש הרבה תרבויות שונות, מה שאומר שתוכלו למצוא כל סוג של חתונה שתרצו. ישנן חתונות יווניות מסורתיות, חתונות טורקיות, חתונות יהודיות, חתונות נוצריות אורתודוקסיות ואפילו חתונות בסגנון אמריקאי.

כאשר אתם מתכננים את החתונה שלכם בקפריסין, חשוב להיות ערוכים לכל הפרטים כדי להבטיח תהליך חלק. עליך להביא תעודת זהות או דרכון וכן תעודת נישואין אם יש לך כזו. כמו כן, תצטרכו להביא קצת כסף עבור דמי טקס החתונה ולתת טיפים לאנשים שעוזרים לכם בתהליך.

במאמר זה נסתכל על החתונה בקפריסין, מה להביא לחתונה, איך זה הולך ואיך להתכונן לכל הפרטים.

קפריסין היא מדינת איים במזרח הים התיכון עשירה בתרבות והיסטוריה.

הוא מיושב עוד מימי קדם והנצרות היא הדת הרשמית שלו.

במדינה יש אוכלוסייה של 1.1 מיליון אנשים כאשר למעלה מ-90% הם קפריסאים יוונים שהם נוצרים.

קפריסין נכבשה על ידי פולשים רבים לאורך ההיסטוריה כולל יוונים, רומאים, ביזנטיים, עות'מאנים ובריטים.

מבוא: היסודות של חתונה בקפריסין

חתונה קפריסאית היא חגיגה של האיחוד בין שני אנשים ובני משפחותיהם. לרוב מדובר בטקס דתי שמתקיים בכנסיית הקהילה של הכלה, אך זה יכול להיות גם טקס אזרחי.

הכלה בדרך כלל לובשת לבן שכן זה מסמל טוהר ותמימות. החתן ילבש חליפה או טוקסידו והאורחים צפויים ללבוש גם לבוש רשמי.

החתונה הקפריסאית נערכת על ידי פקיד שיקריא קטעים מהתנ"ך או מהקוראן בהתאם לדתם של בני הזוג. לאחר מכן יחתום בני הזוג על תעודת הנישואין שלהם, ולאחר מכן יגיעו ברכות מבני משפחה וחברים המוזמנים להשתתף באירוע מיוחד זה.

חתונה בקפריסין היא חגיגה של אהבה ומחויבות, וזה לא רק יום הכלה. גם החתן צריך להיות לבוש בטוקסידו וללבוש משהו על הראש.

החתן צריך להביא איתו גם:

– טבעת לתת לכלה,
למידע מורחב בנושא של חתונה בקפריסין איך היא מתנהלת ומה צריך להביא כדאי לבקר באתר free-wedding.info

– זר פרחים לכלה,

– בקבוק יין לזוג הטרי,

– משהו קטן לחמותו החדשה.

איך מוזמנים אורחים

חתונה בקפריסין היא חגיגה של אהבה ואושר. כל התהליך של חתונה בקפריסין מתחיל עם האירוסין. החתן והכלה מחליטים מתי הם רוצים להתחתן ואז המשפחות יתחילו לתכנן את זה.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא בחירת תאריך לטקס החתונה. זה נעשה בדרך כלל כחודשיים לפני מועד הטקס. בדרך זו, אנשים יכולים לוודא שיש להם מספיק זמן להתכונן לזה.

לאחר בחירת תאריך, ההזמנות נשלחות בדואר או במייל. הזמנות לחתונה נשלחות בדרך כלל לפחות שלושה חודשים לפני יום הטקס, כך שלאנשים יהיה מספיק זמן להשיב עם אישורם או להתחרט אם הם לא יכולים להשתתף.

ישנן גם דרכים שונות שבהן ניתן להזמין אורחים: על ידי

קוד הלבוש לחתונה לחתונה קפריסאית

קוד הלבוש לחתונה בחתונה קפריסאית דומה למדי לקוד הלבוש המערבי. על הכלה ללבוש שמלה אלגנטית ורשמית, רצוי לבנה, והחתן ילבש חליפה עם עניבה.

הטקס נערך בכנסייה או בבית. אחריה מגיעה קבלת הפנים בה מוגש לאורחים יין או שמפניה, פינגר פוד וממתקים קפריסאים מסורתיים. הדבר הכי חשוב להביא לחתונה קפריסאית הוא החיוך שלך!

חתונה קפריסאית היא טקס יווני אורתודוקסי מסורתי והיא נחשבת לאחת החתונות היפות בעולם. הכלה לובשת שמלה לבנה, המסמלת טוהר.

על הכלה ללבוש שמלה עם שרוולים ארוכים, לרוב עם מחוך רקום המכסה את החזה. צבע הנעליים והצעיף שלה לא משנה כל עוד הם לא שחורים או אדומים.

על החתן ללבוש חולצה לבנה ומכנסיים שחורים. הוא גם לובש עניבה לבנה ונעליים התואמות את התלבושת שלו כדי לסמל את מחויבותו לנישואים.

מסורות חתונה בקפריסין – למה לצפות כשתתחתן

החתונה הקפריסאית היא עניין ארוך וממושך. זה מתחיל עם האירוסין, שבדרך כלל מארגנים הורי החתן והכלה. משפחת החתן מבקרת את משפחת הכלה כדי לבקש את ידה בנישואין. אם יסכימו, יתנו את ברכתם, והחתן יתן נדוניה לאשתו לעתיד, שנחשבת כרכושו עד שינשאו.

הטקס עצמו מתקיים בשקיעה ויכול להימשך עד שלוש שעות. הכלה לובשת שמלה לבנה או לפעמים אדומה. החתן לובש בגדים שחורים או חומים כהים עם חולצה לבנה מתחת. הטקס מתחיל עם כומר אורתודוקסי עורך תפילות, קורא קטעים מהתנ"ך ושר מזמורים לעיני כל הנאספים שם

קפריסין היא מדינה במזרח הים התיכון, אשר מחולקת מאז 1974.

אוכלוסיית המדינה מונה כ-1.1 מיליון תושבים

ובירתה היא ניקוסיה.

בקפריסין מתקיים טקס החתונה בשני שלבים: תחילה האירוסין ולאחר מכן יום החתונה. האירוסין מוכרז בדרך כלל במכתב רשמי למשפחה ולחברים הכולל מידע על מתי יתקיים הטקס והיכן הוא יתקיים.

שמלת הכלה צריכה להיות לבנה או שנהב, עם שרוולים ארוכים ומחשוף גבוה. החתן לובש חליפה כהה עם חזייה, עניבה או פפיון. נהוג שהחתן והכלה נועלים סנדלים על רגליהם בשני שלבי הטקס.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה