כל מה שצריך לדעת על חנויות וירטואליות

מערכת ניהול תוכן חנות וירטואלית בקוד פתוח או סגור?

קידום חנויות וירטואליות ע"י קידום ממומן ובאנרים, כל מה שחשוב לדעת לגביי עיצוב ומבנה חנויות אונליין ועוד.

 

כל הכלים והדגשים החשובים ביותר בבניית חנות וירטואלית מוצלחת ובעלת לקוחות חוזרים.

 

מבנה ועיצוב לפניי שמתעסקים בקידום חנות וירטואלית

מבנה חנות וירטואלית מצליחה יתאפיין בחנות נגישה, ויזואליות ברורה ונקייה, עם מנוע חיפוש חכם ובניית האתר לפי קטגוריות שמסייעות לגולשים להגיע לקטגוריה הרצויה בקלות וללא חיפוש מתיש שמביא לנטישת גולשים.

מה זה אומר?

אל תתנו למוצרים להיבלע בעמוד אחד עמוס במוצרים שונים שמוביל למעבר לעמודים נוספים ארוכים ועמוסים אחרים.

לדוגמא, חנות אינטרנטית לבגדי ילדים ותינוקות כולל צעצועים ומוצרים נלווים, תהיה חנות נגישה כאשר החנות תתחלק לקטגוריות ותת קטגוריות של בגדי תינוקות מגיל 0-1, בגדי ילדים מגיל 1-3, קטגורייה נפרדת לצעצועים בעוד שגם קטגוריה זו תתחלק לקטגוריות צעצועים ומשחקים לפי גילאים, וכן הלאה.

בכך הלקוחות שלכם יוכלו להתמקד ולהגיע לתוצאות חיפוש באופן יעיל, הוספה לסל הקניות ועד לרכישה סופית.

עיצוב מותאם זה כל הסוד

מלבד מבנה נכון, מסודר ונגיש, על מנת לתפוס את עיניי הגולשים, מומלץ להתייחס לעיצוב האתר ממש כמו למבנה החנות. יופי ואסתטיקה עיצובית בהחלט משפיעים על רכישות. כל עוד עיצוב האתר מתאים לאופי החנות, למוצרים ולשירותים שהיא מציעה, הגולשים מגלים אמינות כלפיי החנות ונהנים להמשיך לגלוש ולחפש את מה שהם צריכים.

חנויות וירטואליות בעלות מוצרים נהדרים יכולות להתפספס בגלל מבנה לא נגיש ועיצוב לא נכון.

האם החנות הוירטואלית מהירה מספיק עבור הגולשים?

אופי גלישה חלק שכולל מעברים חלקים בין העמודים השונים, הקטגוריות בחנות, הוספה לסל הקניות ועד לרכישה סופית נכנסים תחת שאלה אחת, עד כמה האתר מהיר וללא באגים?

ע"י נפח אחסון וכלים להאצת מהירות תזכו ביציבות האתר ומהירות הגלישה בו.

גלישה ורכישה מהירה מקפיצה מכירות, מגדילה את אמינות הגולשים כלפיי החנות ומשמרת לקוחות חוזרים.

דבר נוסף וחשוב- עיצוב ומבנה מותאמים לגרסת מובייל

רובנו גולשים דרך הסמארטפון, כך שלא משנה כמה האתר מעוצב ובנוי היטב, גרסת מובייל חסרה, בעלת באגים, לא נגישה ולא מותאמת עבור המובייל היא חסרון עצום עבור חנות וירטואלית.

הרכישות המהירות ביותר מתבצעות דרך המובייל, וזאת בשל הקלות והנגישות של מכשיר שנמצא בידינו לאורך רוב שעות היום ודרכו אנחנו נחשפים למידע רב ואין סוף מודעות.

מערכת ניהול תוכן בחנות, מערכת בקוד פתוח או קוד סגור, מה כדאי?

אם במבנה ועיצוב עסקינן, בואו נדבר על מערכת ניהול התוכן בחנות הוירטואלית.

מערכת ניהול תוכן בקוד פתוח תאפשר גמישות בעיצוב ותחזוקת האתר באופן שוטף, זה מתאים בעיקר לחנויות שמצריכות עדכונים שוטפים, כולל כלים ופלאגים עיצוביים רבים יותר שהכרחיים לאופי חנויות מסויימות כמו חנויות אופנה.

יש לקחת בחשבון שלצד העצמאות של מערכת בקוד פתוח, משמע מערכת מורכבת יותר בעלת אפשרויות מרובות. זה פחות מתאים לחנויות וירטואליות קטנות ובעלות מספר קטן ומוגבל יחסית של מוצרים.

 

מערכת ניהול בקוד סגור היא מערכת קלה ונגישה יותר עבור המשתמש בכך שהיא מספקת פלטפורמה מובנית ומוכנה. המערכת מותאמת לקהל הישראלי והיא תבנה ע"י חברות ישראליות.

בחירה במערכת ניהול זו יש לקחת בחשבון שבמידה ותבחרו לעבור חברה תצטרכו לבנות את החנות לגמרי מההתחלה.

אז מה כדאי? תלוי באופי ובגודל החנות שלכם. שתיהן אופציות נהדרות שמתאימות עצמן לאופי השונה של חנויות אינטרנטיות. חברות מסויימות יוכלו להציע לכם חנות אינטרנטית בקוד פתוח חלקי וכך יתאפשרו אפשרויות מבנה ועיצוב נוספות.

סליקה ובטיחות גולשים בחנות הוירטואלית

ובכן, זו נקודה קלה לדבר עלייה, אל תתפשרו כאן, הגולשים שלכם רוצים לדעת כי אופן התשלום מתבצע באופן החלק, האמין והביטחותי ביותר.

בחרו אפשרות סליקה מתקדמת ועדכנית בעלת רמת אבטחת מידע גבוהה ביותר.

אחרון חביב וחשוב מאוד, איך מקדמים חנות וירטואלית באופן שמביא יותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים?

קידום ממומן מסייע לקידום אורגני

לעיתים על מנת שחנות אינטרנטית תזכה להגיע לעמודייה הראשונים של גוגל, כדאי יהיה להשקיע בקידום ממומן דרך גוגל ובאמצעות הרשתות החברתיות.

אחת הדרכים הרווחות ביותר עבור קידום חנויות וירטואליות היא ע"י באנרים.

אם יש תחום דיגיטלי שבאנרים הופכים להיות כדאיים, לא מזיקים כלל ואף מסייעים בקידום הוא בתחום חנויות הוירטואלית, וזאת כי באנרים עונים בדיוק על צורך הגולשים, בו העיניים אכן קונות.

באנרים מעוצבים היטב ובעלי תוכן קליט ומזמין ייעשו את העבודה.

ü     באנרים לדוגמא יכולים להיות באנרים תמונות מודעה שניתן לפרסם דרך הרשתות החברתיות פייסבוק, אינסטגרם, טוויטר ועוד.

ü     באנרים שמופיעים בצידי עמוד הבלוג ונגיש להפניית הגולשים לעמוד המודעה.

ü     באנרים של גוגל וכן הלאה.

לא משנה באילו באנרים בחרתם, דאגו שבאנרים אלו מעוצבים ומתכוננים ע"י מי שמתמקצע בקידום חנויות וירטואליות ובשימוש בבאנרים, על מנת לזכות בתשומת לב הגולשים ולא להבריח אותם.

איך התייחסות ללקוחות, מענה לביקורות גולשים יסייעו בקידום האורגני של החנות הוירטואלית?

מבחינת התייחסות לגולשים אתם תרצו שהחנות שלכם תכלול

·        בטיחות גולשים ויצירת אמינות ע"י השארת פרטי העסק גלויים וברורים שמשדרים אמינות, כמו פרטי כתובת, דואר אלקטרוני לפניות, מספר טלפון ואף תמונות של בעלי העסק.

·        טופס מילוי פרטים מהווה מועדון לקוחות שמסייע ללקוחות לחזור אליכם, ולכם לפנות אליהם בהצעות נוספות ואטרקטיביות.

תתייחסו לביקורות ודירוגי גולשים

פיצ'ר שמאפשר לגולשים לדרג אתכם נכון לכם ולעסק– דירוגים גבוהים יאפשרו חשיפה גדולה יותר בגוגל, גוגל אוהב דירוגים וביקורות.

ובאשר לדירוגים שליליים, אל תחששו, קיימו דיאלוג והציעו אלטרנטיביות במידה ואתם יכולים.

 

אל תמנעו ותתעלמו מביקורות

על מנת לשפר את החנות, לדעת את צורכיי הלקוחות שלכם וליצור יותר טראפיק בחנות, כדאי שתספקו מענה באופן עקבי לביקורות טובות ושליליות.

בעוד שעל ביקורות טובות קל להגיב, מענה ומתן אמאפתיה ואף הצעת פתרונות אפשריים מול ביקורות שליליות יבטיחו את הרצינות והמקצועיות מאחוריי האתר שלכם.

 

 

 

 

 

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות