מאיפה מתחילים לתכנן חדרים לילדים?

עיצוב חדרי ילדים דורש תכנון רב, שכן הדרישות והצרכים של הילדים משתנים ככל שהם גדלים. עם קצת עזרה מקצועית מבחוץ ומחשבה יצירתית, תוכלו להפוך כל חלל למקום מושלם עבור הילדים שלכם.

על רהיטים לילדים לא מתפשרים

אנחנו עושים מחקר רב לפני שאנחנו רוכשים רהיטים לסלון או לחדר השינה שלנו. כשזה מגיע לחדר ילדים, רבים עושים טעות ומתפשרים על רהיטים זולים ולא איכותיים כלל. אבל למה להתפשר כשזה מגיע לאיכות שהילדים שלנו באמת צריכים? עלינו להבין שלרהיטים בחדרי ילדים יש את אותה החשיבות כמו לדוגמה רהיטים בסלון או במטבח. כל היופי הוא בבחירה של רהיטים שיכולים לשרת את הילד למשך שנים, מבלי שהרהיטים ישחקו או ימאסו עליו. איך עושים זאת? כשיש איתנו את האנשים הטובים בתחום? בקלות. היום נספר לכם על המקום המומלץ ביותר לרכישה של רהיטים, אגדה – גלריה לעיצוב חדרי ילדים ונוער. המקום יאפשר לכם לרכוש רהיטים באיכות הטובה ביותר, החל ממיטות, ארונות, שולחנות ועוד המון הפתעות שתוכלו לגלות בחנות. אנחנו כהורים רוצים שלילדים שלנו יהיו את החדרים האיכותיים ביותר, אבל כשיש כל כך הרבה מבחר זה יכול בהחלט לבלבל וליצור תחושת חוסר הבנה. אבל בזכות העובדים המקצועיים של חברת אגדה תוכלו לשמור על רוגע ושקט ולהנות מעזרה מופלאה בבחירת הרהיטים החדשים שלכם.

חדרי ילדים הם ממזמן לא רק מקום אליו הילדים מגיעים לישון בסוף היום. זה חדר בו הם גדלים, מתפתחים ומשחקים, לכן חשוב מאוד שחדר הילדים יהיה כמה שיותר נוח וכמה שיותר מתאים לצרכים של הילד. זה בהחלט מאתגר לעצב חדר ילדים, אבל לפני שאתם מתחילים לעצב אותו, למה שלא תשאלו את הילדים שלכם מה דעתם לגבי עיצוב החדר? כן נכון, זה יכול להיות מוגזם ומדומיין, אבל רק המחשבה שהילדים הם חלק מהתהליך יהפוך אותם לאחראיים ועם הרגשה שגם להם יש מה לומר בנוגע לעיצוב החדר שלהם. תמיד תוכלו לשתף אותם גם בדעתכם ולהסביר מה הן היתרונות בבחירה של ארון בצבע אחיד וקלאסי ולא בבחירה של ארון בצבע אדום עם ציורים צבעוניים.

מאיפה מתחילים?

חברת אגדה רוצים שבסופו של דבר אתם תצאו עם חדר יותר ממושלם שהילדים שלכם לא יפסיקו לדבר עליו. אז כדי להתחיל את תהליך התכנון, תצטרכו להגיע ולספוג השראה בחנות עצמה, שנמצאת בכתובת הרב פינטו 20, אזור תעשייה סגולה, פתח תקווה. כשתגיעו ותראו כמה אפשרויות יש לעיצוב החדר של ילדכם, תבינו שהגעתם למקום הנכון. מיטות ילדים, ארונות בשפע, שולחנות כתיבה ועוד המון דברים יחכו לכם שם, יחד עם העובדים המקצועיים של המקום שיעזרו לכם ולילדים שלכם למצוא את הפריטים שמתאימים בדיוק אליכם. אנחנו מבטיחים לכם שאף עסק אחר לא משתווה לאיכות של אגדה, המון עסקים מוכרים מבטיחים לכם רהיטים שיהיו איתכם לאורך שנים, אבל זה לא הגיוני שרהיטים במחירים זולים כאלו יהיו כל כך עמידים – ייצור זול ומהיר ואיכות ירודה מאוד זה לא מה שאתם רוצים, אנחנו מבטיחים לכם. כדי לקבל משהו איכותי באמת, כנסו לאוטו וצאו מתל אביב לכיוון פתח תקווה – רק כך תוכלו להיחשף לאיכותי באמת.

הרהיטים של אגדה מיוצרים על ידי הנגרים המומחים בתחום שמייצרים עבורכם את הרהיטים הטובים ביותר מעץ מלא תוך שילוב של MDF וסנדוויץ', דבר שנותן להם נראות חדשה גם אחרי מספר שנים, עמידות והכי חשוב בטיחות. הילדים שלנו אוהבים להשתולל, לקפוץ על מיטות ולטפס על הארונות והקירות, דבר שהם יוכלו לעשות עכשיו בזכות הרהיטים של אגדה.
אגדה מחכים לכם שתגיעו לחנות ותהנו מייעוץ מקצועי ונעים לגבי עיצוב חדר הילדים שלכם. תמיד תוכלו להגיע יחד עם הילדים שלכם ולתת להם לספוג השראה גם כן. תנו להם לגדול יחד עם הרהיטים האיכותיים בישראל, שיהיו איתכם ואצלכם לאורך שנים רבות.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות