מהן קפסולות המשחק הנמכרות ביותר ?

זירת המשחקים לא מפסיקה להפתיע ולרגש את הגיימרים בקונסולות מתקדמות ובמשחקים מתאימים – כותרים שמשלבים אסטרטגיה ואקשן ולוקחים את השחקנים להרפתקאות ביקום מקביל. כאשר מתלבטים האם לרכוש משחקים לקונסולה או למחשב, צריך להכיר את ההבדלים ביניהם ובהתאם לכך להחליט –  האם להצטייד בקונסולה בנוסף למחשב וליהנות ממשחקי וידאו.

באיזו פלטפורמה לשחק – קונסולה או מחשב?


הקונסולות מציעות חוויית משתמש ידידותית ללא דרישה של כישורים טכניים משוכללים לצורך הגדרות
או התקנות . ניתן לשחק באופן מידי מבלי צורך לשדרג חומרה כמו שלפעמים עשוי לקרות במשחקי מחשב. הקונסולה כבר מצוידת בחלקים מובנים שלא צריך לשנות או לשדרג.

קונסולות גם מותאמות מלכתחילה למשחקים ופותחו ויוצרו מראש לצורך כך ולכן, הן מציעות לגיימרים פיצ'רים מתוחכמים להעצמת חוויית הפעילות ונחשבות גם לאמינות מאוד, חזקות ובעלות תוחלת חיים ארוכה ואם הן לא נפרצו הן גם נחשבות למאובטחות בפני חדירת וירוסים.

לרוב יעלה פחות גם להשקיע בקונסולה בהשוואה למחשב חזק שיציע חוויית משחק דומה וגם השימוש עצמו בקונסולה הוא כיפי וידידותי, כך שגם מגיל צעיר אפשר להתחיל לשחק והחוויה עצמה של השימוש בג'ויסטיק ידידותית יותר משימוש בעכבר ומקלדת במהלך משחק.

אפשר גם להשתמש בקונסולה מכל מקום כולל רביצה על פוף או ישיבה על השטיח בהשוואה למחשב, שעל אף שמדובר בגרסה ניידת השימוש בו לרוב יותר מסורבל ומגושם.

מההיבט של פיצ'רים חברתיים, קונסולות גם אהובות מאוד על מי שאוהב לשתף פעולה בעת הפעילות.

כמו כן, יש לקחת בחשבון שלקונסולות יש גם כותרים ייעודיים ובלעדיים שלא ניתן להפעיל במחשב. בנוסף, לרוב גיימרים נתקלים בפחות באגים כאשר הם משתמשים בקונסולה בהשוואה למחשב.

מדוע כדאי להצטייד במשחקי נינטנדו?


חברת המשחקים נינטנדו לא מפסיקה לחדש והיא זו שעומדת מאחורי סיפורי הצלחה מסחררים כמו משחקי Super Mario ועוד רבים והיא גם מציגה חדשנות ברמה הגרפית, חוויית המשחק, שחרור נינטנדו סוויץ' בגרסאות שונות הן למשחקים עצמאיים והן לקבוצתיים.

נינטנדו בוויץ' נחשבת לקונסולה מצליחה ברמה בינלאומית שמציעה מגוון רחב של יתרונות, ביניהם: הניידות שמאפשרת ליהנות מכל זמן ובכל מקום, מערכת קומפקטית במצב כף יד, חיבור מסכים למי שרוצה לשחק מול מסך גדול. כמו כן, משחקים בלעדיים שיש רק לסוויץ שהפכו אותה לנחשקת אפילו יותר.

בנינטנדו הפיקו מספר גרסאות של הקונסולה האהובה בכל הזמנים: גרסת לייט עם יכולת עגינה, דגם OLED בעל שטח אחסון רב ומסך איכותי במיוחד. בדמים השונים אפשר ליהנות גם מבקרי שליטה נפרדים שאפשר להסירם לפי בחירה. לחברה משחקים רבים שאפשר לרכוש לקונסולות שלה מג'אסט דאנס דרך זלדה ועד כמובן, קירבי ופוקימון כמו גם את מיינקראפט ואת סיפו.

למה שחקנים כל כך אוהבים את סופר מריו?

מריו הוא אחד הכוכבים הבלתי מעורערים של נינטנדו שחוזר כל פעם מחדש בעלילה חדשה מסוגים שונים
כמו מרוצים, פאזלים, משחקי ספורט, בין אם הוא ולואיג'י יוצאים להציל את הנסיכה פיץ' או פשוט להציל ממלכה כלשהי. 
מדובר בהרפתקאות שמעודדות חקר, ונינטנדו מעניקה לדמויות יכולות חדשות לשדרוג המהלכים והביצועים, התמודדות עם אתגרים וחידות ושלבים שונים שכל אחד מהם מרגש במיוחד.

בבואכם להחליט מה לרכוש כדי ליהנות מחוויית הגיימינג הטובה ביותר התייחסו לכל ההיבטים כמו אילו כותרים מוצעים לכם בכל אחת מהפלטפורמות, איזו פלטפורמה תסב לכם יותר הנאה, מה לגבי העלויות והתאמה של הפלטפורמה לצרכים ולרצונות שלכם בתור גיימרים.  בחרו גם קונסולה של חברה מובילה ומוכרת, שעומדת בסטנדרט הגבוה ביותר עם כותרים ייחודיים ומבוקשים שנוצרו במיוחד עבורה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

לינה וחוויות בעיר ערד

חקור את הקסם של ערד, עיר הממוקמת במחוז הדרום של ישראל, הידועה בשילוב הייחודי שלה של שלווה וריגוש. בכתבה זו תוכלו לקרוא אודות אפשרויות הלינה

עצות כלליות להצעת נישואין

איך להפוך הצעת נישואין לבלתי נשכחת, מחממת לב וייחודית. קבלו עצות מעשיות לגבי הרגע המיוחד הזה, בחירת טבעת האירוסין המושלמת, תזמון נכון של ההצעה ואיך