מה אפשר להדפיס על קנבס ?

תמונות קנבס מציצות אלינו מכל עבר. הקנבס, בד ארוג שבמקור שימש ליצירת מפרשים לספינות, הפך במרוצת השנים לאחד מחומרי הגלם החביבים והמועדפים ביותר לעבודות אמנות.

צבעי שמן, מים ועוד – האומנים במרוצת השנים עיטרו באמצעות מכחולים וצבעים את הקנבס בכל דרך אפשרית ויצרו יצירות מעוררות השראה.

התפתחות הטכנולוגיה בעולם הדפוס, שצברה תאוצה הודות להזרקת דיו מיטבית, מאפשרת היום הדפסה על קנבס בסטנדרט גבוה במיוחד – כך שהצילומים נראים חיים ואטרקטיביים במיוחד.

זו הסיבה שרבים בוחרים להדפיס תמונות על גבי קנבס ולעטר עמן את המרחבים שסביבם. 

מדוע כדאי לבחור קנבס כבסיס לעיצוב בתמונות?

להדפסה על גבי קנבס יש יתרונות רבים מהאסתטיקה ועד העמידות. ראשית, מדובר בחומר הזמין במגוון רחב של גדלים.

תוכלו להחליט האם תרצו לשבץ את הקירות במעין פסיפס או מארג של תמונות בגדלים שונים, מיניאטוריים זה לצד זה או אחד מתחת לשני או ללכת על תמונה מאסיבית וגדולה, אפילו בגודל של קיר שלם.

שנית, החומר עצמו בעל גימור סאטן יפהפה שתורם מאוד לנראות של התמונות המודפסות. לצד אלה – החומר עצמו מתאפיין בעמידות גבוהה למדי ואריכות ימים, כשהיום ישנן שיטות שמאפשרות לבד להיות עמיד יותר ולצילומים להראות מלאים ולא דהויים.

ישנם סוגים שונים של קנבס מפוליאסטר ועד כותנה או פשתן או בכלל שילוב ביניהם באחוזים שונים, כשערכות איכותיות יחזיקו מעמד זמן רב יותר.

בכל מקרה, הטקסטורה של החומר היא כזאת שהמרקם הייחודי והמרובד של החומר מוסיף אפקט וויזואלי מרהיב, כשיש קנבס בעל מרקם יותר שכבתי ואחרים בעלי מרקם הומוגני ואחיד יותר, אך כל סוג ייראה בעל אפקט תלת ממדי בולט שמושך את תשומת הלב של הסביבה. 

עם זאת, על מנת שהחומר יחזיק מעמד כמה שיותר זמן מומלץ להרחיק אותו מקרינה ישירה של שמש ולהימנע מתלייתו בחללים הנוטים לרטיבות או בעלי אחוזי לחות גבוהים כמו מטבחים וחדרי רחצה.

אגב, אל תתנו לעמידות הגבוהה של חומר זה להטעות אתכם ולחשוב שהוא מאסיבי או כבד, כיוון שהוא די קל משקל וקל לנייד אותו, להרימו, לתלות ולהסיר בעת הצורך, כמו למשל, בעת מעבר של דירה או משרד. 

אילו תמונות תוכלו להדפיס על גבי קנבס?

כל תמונה ניתן להדפיס על קנבס מפורטרטים דרך צילומי נופים ועד תמונות אווירה ומוצרים. אפשר להדפיס תמונות משפחתיות, צילומים מטיולים, משפטי העצמה ומשפטים מעוררי השראה, איורים ועוד.

הן לשימוש כחלק בלתי נפרד מעיצוב הבית והן כמיתוג לעסקים שמעוניינים להדפיס אלמנטים המתכתבים עם השפה הוויזואלית שלהם ולהעביר דרך התמונה מסרים שיווקיים.

החליטו האם להדפיס בצורה מתוחה או משוחררת יותר לפי מידת העומק המבוקש והאפקט המועדף. כמו כן, האם ללכת על בוהק או על מרקם טבעי יותר.

המתיחה שבה הבד נמשך בצורה חזקה מעל מסגרת העץ עם סיכות שמצמידות אותו לצדדים או בחלק האחורי, היא זו שמאפשרת לתלות את התמונה כפי שהיא, נטולת מסגרת.

וודאו שמאחורי היצירה יש מתלה או שקע שמאפשר את התלייה בנוחות על גבי הקיר.

מה עושים לפני שמדפיסים?

אם החלטתם לבצע הדפסה על קנבס, בחרו את גודל הקנבס וכיצד הגודל מתורגם ברמת העלויות, סוג החומר וכמובן, מה להדפיס עליו – רצוי צילום ברזולוציה הגבוהה כדי לשמור על חדות.

תוכלו לפנות לשירותי גרפיקה מקצועיים או להשתמש בממשק ידידותי עצמאי למשתמש כדי לעצב בעצמכם את התמונות המבוקשות.

אל תתפשרו על בית דפוס שיוכל לבצע עבורכם את העבודה ולהדפיס בדרך המקצועית והטובה ביותר, כך שהתוצר יהיה הכי איכותי ואסתטי שאפשר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות