מה אפשר למצוא בחנות סאונד

ציוד הגברה והקרנה לקריוקי

מקורה של המילה קריוקי ביפן ומשמעותה היא תזמורת ריקה המשמיעה פלייבק, דהיינו מוזיקה ללא שירה. כך למעשה כל אחד יכול לשיר נוכח המוזיקה שמלווה אותו. כאשר רוצים לבחור ציוד קריוקי, יש לבחון את הציוד הבא:

·         מגבר

·         מיקסר

·         רמקולים או בידורית לרבות רמקול מוגבר

·         מקלט טלוויזיה

·         מקרן או מסך

·         מיקרופונים – כדי שההפעלה תהיה מקצועית ללא תקלות, רצוי לבחור כמה מיקרופונים לשירה ומיקרופון ייעודי לגיבוי תקלות

את רוב הציוד הנ"ל ניתן למצוא בחנויות סאונד ייעודיות. עוצמת כל פריט מהציוד הנ"ל תהיה בהתאם למקום בו נעשה שימוש בציוד. כך, יש הבדלים אם מדובר על מקום פתוח או מקום סגור, מקום גדול המכיל הרבה אנשים או מקום קטן ואינטימי. חשוב לבחור בעוצמה שתספק מוזיקה בעוצמה מספיק גבוהה, על מנת להנות בצורה מרבית מהציוד.

סוגי מקרן נפוצים

·         מקרן LCD –  המקרן מתאפיין בצבעים עשירים גם בתאורה סביבתית עמומה, תצוגה חדה גם בהצגת נתונים. צריכת החשמל של המקרן הנ"ל נמוכה יחסית וכן ההתחממות שלו פחותה ביחס למקרן DLP.

·         מקרן DLP – היתרונות של טכנולוגיית ה-DLP, באים לידי ביטוי בתמונת וידיאו חלקה וחדה, ביחס ניגודיות גבוה ובגודל קומפקטי יחסית למקרן ה-LCD.

מקרן ותאורה


מקרנים תפקידם להעביר את התכנים הוויזואליים אל מסך הקריוקי. משום שישנה שאיפה לייצר חווית צפייה איכותית, רצוי להתאים את גודל וסוג המקרן בצורה נכונה. כך, לאירועי קריוקי עד 150 איש, לרוב יידרש מקרן חזק  ועוצמתי וכך גם מסך חצובה מתאים בגודל 1.80 ומעלה. בנוסף לבחירת המקרן, חשוב לקחת בחשבון גם את עניין התאורה המתאימה לסביבה בה יתקיים האירוע, לרבות מרחק ומרחב פתוח של 3.5 מטר לפחות, בין מסך הקריוקי לבין המקרן עצמו. בעת בחירת המקרן, חשוב לבחון את הפרמטרים הבאים:

·         רזולוציה – מומלץ לבחור מקרן בעל רזולוציית HD או Full HD או אולטרה HD, המוכרת גם בכינוי K4.

·         סוג הנורה – גם סוג הנורה המותקנת במקרן בעלת השפעה על איכות התמונה. כיום ניתן למצוא במקרנים שלושה סוגי מנורות או מקורות אור עיקריים:

o       נורה רגילה – שהיא המיושנת יותר ולאחר שימושים נוטה להפיק צבעים דהויים יותר.

o       נורה מסוג LED – המתקדמת יותר ומסוגלת לשמור על רמת צבעים בצורה קבועה.

o       תאורת לייזר – תאורה שמספקת בהירות טובה וצבעוניות מדויקת ביותר.

·         משטח ההקרנה – המשטח שעליו מוקרנת התמונה משפיעה גם היא על איכות התמונה, כאשר שני המשטחים הנפוצים הם קיר או מסך. כאשר הקרנה על גבי מסך ייעודי תציג תמונה טובה ואיכותית יותר. על כל מקרה מומלץ לרכוש את המסך רק לאחר התקנת המקרן, כך יהיה ניתן להתאים את המסך לגודל התצוגה ולתנאי הצפייה. בנוסף, יתכן שלא יהיה צורך במסך משום שבאמצעות הקרנה על קיר תתקבל תמונה באיכות מספיק טובה.

מהיכן מומלץ לרכוש ציוד הגברה

בין אם מדובר על מקרנים ניידים, מיקסרים ושאר ציוד להגברה לטובת אירוע קריוקי, חשוב לבחון את המשתנים הבאים טרם בוחרים בחנות סאונד:

·         איכות – חשוב ביותר לבחור בחנות סאונד מקצועית ואמינה, המספקת ציוד מקצועי ואיכותי. בחירה שכזו תבטיח ציוד איכותי שיספק את העבודה בצורה טובה לאורך זמן רב

·         מגוון רחב של ציוד – על מנת לחסוך זמן ולהימנע מהרבה רכישות קטנות בכמה חנויות סאונד, מומלץ לבחור בחנות המספקת את כל הציוד הנדרש או לפחות את רובו.

·         המלצות וחוות דעת – על מנת לבחור בחנות סאונד איכותית ביותר, ניתן לבקש המלצות מאנשים שרכשו בעבר ציוד סאונד. כמו כן, ניתן בקלות לקרוא המלצות וחוות דעת של לקוחות באינטרנט וברשתות החברתיות

·         מחיר – על מנת לחסות בעלויות, מומלץ לערוך סקר שוק ולהשוות בין המחירים שהוצעו עבור אותו מוצר. באמצעות סקר שוק, ניתן להבין מהו ממוצע המחירים הנהוג עבור הציוד הנדרש וכן לבחור בהצעת המחיר האטרקטיבית ביותר.

·         אחריות ותיקונים – מומלץ לבחור באתר או חנות סאונד המעניקים גם אחריות על הציוד אותו היא מוכרת. כמו כן, חשוב שהחנות תספק שירות תיקונים במקרה הצורך. כך, גם במקרים בהם תצוץ תקלה כלשהיא בציוד, ניתן יהיה לתקן אותו ביעילות ובמהירות.

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות