מה עושים בבוקרשט?

הקדמה: בירת רומניה, בוקרשט, היא מקום מרתק ומסקרן

בוקרשט היא מקום מרתק ומסקרן. זוהי בירת רומניה, ויש לה הרבה מה להציע. העיר היא ביתם של מוזיאונים רבים, כנסיות, פארקים ועוד הרבה יותר.

אמנם יש הרבה דברים לעשות בבוקרשט, אבל כדאי להתחיל בביקור בארמון הפרלמנט. בניין זה נבנה בשנת 1879 כחיקוי של בזיליקת פטרוס הקדוש ברומא. אתה יכול גם לבקר במוזיאון הלאומי להיסטוריה של רומניה שמכיל אוספים של חפצים שונים הקשורים להיסטוריה הרומנית כמו ציורים ופסלים של אמנים חשובים בעברה של רומניה כמו ניקולאה גריגורסקו וקונסטנטין ברנקוזי.

אם אתה רוצה הפסקה ממוזיאונים אתה יכול לבקר באחד מהפארקים הרבים שיש לבוקרשט בהיצע כמו

לעיר בוקרשט יש הרבה מה להציע למבקריה. יש הרבה מוזיאונים, פארקים ואטרקציות אחרות שלא יתנו לכם להשתעמם.

אם אתם רוצים לחקור את ההיסטוריה של העיר היפה הזו, אז בקרו במוזיאון הלאומי לאמנות של רומניה או במוזיאון האיכרים הרומני. אם תרצו ללמוד עוד על התרבות הרומנית, לכו לראות את מוזיאון האיכר הרומני או את מוזיאון הכפר.

אם אתם מתעניינים בטבע, עברו לפארק הרסטראו או לגן צ'ישמיג'יו. אתה יכול גם ליהנות מהזמן שלך באחד מבתי הקפה הרבים ברחוב Calea Victoriei.

1. ארמון הפרלמנט

לדעתי, ארמון הפרלמנט הוא אחד המבנים היפים בבוקרשט. זהו "חובה לראות" עבור כל התיירים המבקרים בבוקרשט.

ארמון הפרלמנט הוא הבניין המנהלי הגדול בעולם עם 1,100 חדרים ושטח כולל של 2.3 מיליון רגל מרובע. הוא נבנה כדי להחליף ארמון מלכותי ישן שהיה ממוקם באתר זה לפני מלחמת העולם השנייה. הבנייה החלה ב-20 בדצמבר 1984 ולקח 10 שנים להשלמתה.

הארמון משמש את נשיאי רומניה מאז 1997 כמעון ומשרדם הרשמיים.

הוא מכיל גם מוסדות תרבות חשובים כמו המוזיאון הלאומי לאמנות עכשווית או הספרייה הלאומית הפתוחים לביקורי ציבור בשעות קבועות.

2. כיכר האוניברסיטה

בוקרשט היא עיר הבירה והעיר הגדולה ביותר של רומניה. העיר מונה למעלה מ-2 מיליון תושבים. בוקרשט היא העיר ה-6 המאוכלסת ביותר באיחוד האירופי ואחד ממרכזי התעשייה העיקריים במזרח אירופה.

כיכר האוניברסיטה ממוקמת ב-Piata Universitatii, שהיא כיכר בבוקרשט, רומניה. היא נקראה על שם אוניברסיטת בוקרשט, שנוסדה בה בשנת 1864. הכיכר הונחה על ידי האדריכל ז'אן ויילר בין השנים 1872 ו-1884 כחלק מפרויקט ליצירת אזור לפעילויות פנאי בין גן Cișmigiu ושדרת Calea Victoriei.

3. פארק הרסטראו

בוקרשט היא עיר יפה שמציעה כל כך הרבה דברים לעשות. אחד המקומות הטובים והפופולריים ביותר בבוקרשט הוא פארק הרסטרו.

פארק זה מציע מגוון פעילויות לאנשים בכל הגילאים, כמו ספורט, טיול או פיקניק. יש בו אגם מלאכותי עם סירות וסירות פדלים להשכרה. ישנם גם בתי קפה ומסעדות רבים ברחבי הפארק המציעים אוכל ומשקאות טעימים. בפארק יש שטחים ירוקים רבים שבהם תוכלו ללכת לקרוא או להירגע תוך כדי הנאה מהנוף של העיר.

אם אתם נוסעים לבוקרשט, הקפידו לא לפספס את המקום המדהים הזה!

4. אזור העיר העתיקה

אזור העיר העתיקה הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר בבוקרשט. זה מקום נהדר לחקור, עם שפע של בתי קפה ומסעדות, כמו גם כמה קניות נהדרות.

אזור העיר העתיקה הוא אזור בבוקרשט, רומניה בו ניתן לחקור את הארכיטקטורה הישנה והמבנים מהתקופה בה נקראה "פריז הקטנה". יש הרבה בתי קפה ומסעדות באזור, כמו גם כמה קניות נהדרות.

אזור העיר העתיקה הוא החלק העתיק ביותר של בוקרשט. היא נוסדה בשנת 1459, כאשר ולאד המשפד (הידוע גם בשם דרקולה) הורה לבנות במקום מבצר. האזור ניזוק קשות ברעידות אדמה ושריפות במשך מאות שנים, אך הוא עדיין שומר על קסמו מימי הביניים.

אזור העיר העתיקה הוא ביתם של ציוני דרך היסטוריים רבים, כולל כנסיות, כיכרות ומוזיאונים. ציון הדרך המפורסם ביותר באזור העיר העתיקה הוא כנראה ארמון Curtea Veche, אשר נבנה בשנת 1437 על ידי ולאד המשפד לרגל חתונת בתו. הארמון נבנה מחדש מספר פעמים במהלך מאות השנים וכיום שוכן בו גלריה לאמנות.

ציון דרך פופולרי נוסף באזור זה של בוקרשט הוא כנסיית סטברופולאוס, שנבנתה בשנת 1723 כאנדרטת זיכרון.

5. מוזיאון הכפר

מוזיאון הכפר הוא מוזיאון המציג את חיי האיכרים הרומנים מהמאה ה-18.
לעוד פרטים מורחבים אודות מילאנו נא לבקר ב- xn--4dbkkmip.co.il

מוזיאון הכפר הוא מקום בו תוכלו לראות כיצד חיו אנשים ברומניה במאה ה-18. זהו אחד המוזיאונים הפופולריים ביותר בבוקרשט.

מוזיאון הכפר הוא המוזיאון הפתוח הראשון ברומניה. זהו מוזיאון חי, בו תוכלו למצוא בתים מסורתיים ואומנים המדגימים את מקצועם.

מוזיאון הכפר ממוקם בפארק הרסטראו של בוקרשט ומציע הזדמנות מעניינת לראות איך אנשים חיו בעבר ברומניה הכפרית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה