מותגים לגברים שכדאי מאוד להכיר

15 המותגים הכי לגיטימיים לגברים שכדאי להכיר עכשיו

במאמר זה, נחקור את המותגים הלגיטימיים ביותר לגברים שכדאי לך להכיר כעת.

מותגים לגברים

אופנת הגברים תמיד משתנה, ומותגים תמיד יוצאים עם רעיונות חדשים ויצירתיים כדי להתעדכן בטרנדים. אבל, לא כל המותגים נוצרו שווים. למותגים מסוימים יש תחושה גברית יותר כלפיהם בעוד שלאחרים יש תחושה נשית יותר כלפיהם. יש גם כמה מותגים שאין להם מחשבה על מגדר ספציפי בכל הנוגע לעיצוב ולשיווק שלהם. במאמר זה, נחקור את המותגים הלגיטימיים ביותר לגברים שכדאי לך להכיר כעת.

15 המותגים הכי לגיטימיים לגברים שכדאי להכיר עכשיו

בשנים האחרונות חלה עלייה במספר קווי בגדי הגברים האיכותיים

1. רפובליקת בננה

Banana Republic הוא מותג פופולרי לגברים. היא נוסדה בשנת 1978 על ידי מל ופטרישיה זיגלר וכעת היא בבעלות Gap Inc. בחלק זה, נחקור כמה מהיתרונות של Banana Republic לגברים ומדוע כדאי לבדוק.

בננה ריפבליק מציעה מגוון רחב של פריטי לבוש לגברים, לרבות חולצות פולו, ג'ינסים, סוודרים, ז'קטים, נעליים ואביזרים. יש להם גם קו ניחוח משלהם שמריח אלוהי!

בננה ריפבליק הוא מקום נהדר למצוא בו בגדים מסוגננים אך עדיין סבירים. יש להם בגדים בכל טווח מידות מקטנה ועד XXL כך שתוכל למצוא משהו שמתאים לך בצורה מושלמת!

2. טומי הילפיגר

טומי הילפיגר הוא מותג לייף סטייל עולמי המדגיש את החשיבות של איכות, חדשנות וערך. יש להם מגוון רחב של מוצרים מבגדים ועד ניחוחות.
למידע נוסף על מותגים לגברים שכדאי מאוד להכיר וחולצות קארל כדאי לבקר ב- chip-chip.co.il

הצלחתו של טומי הילפיגר נבעה בעיקר מיכולתו להסתגל לטרנדים ולהישאר רלוונטי. זה היה אחד המותגים הראשונים שיצרו ג'ינס מעצבים לנשים בשנות ה-80. יש לו גם קו נרחב של אביזרים לגברים ונשים כאחד, כולל תיקים, חגורות, גרביים, שעונים, נעליים וכו'.

בנוסף לקו הביגוד שלה, טומי הילפיגר השיקה גם כמה בשמים וקלונים כמו טומי גירל (1988) וטומי ספורט (1998). אלה היו מאוד פופולריים בזמנם מכיוון שהם היו שונים מבשמים אחרים בשוק

3. Jos A Bank

Jos A Bank הוא מותג בגדים לגברים המתמקד בעיקר בלבוש רשמי. החברה נוסדה בשנת 1922 וקיימת כבר למעלה מ-95 שנים. היא מתמחה בחליפות, מעילי ספורט וחולצות שמלות.

Jos A Bank הוא בחירה מצוינת אם אתם מחפשים בגדים באיכות גבוהה ובמחיר סביר. מחירי הבגדים שלהם נעים בין 99$ ל-1,199$ שזה די סביר בהתחשב באיכות הבגדים שהם מציעים.

לחברה יש כמה חנויות ברחבי ארה"ב אבל אין להן הרבה מיקומים מחוץ לאמריקה, מה שעשוי להיות חיסרון אם אתה מחפש לקנות את המוצרים שלהם באינטרנט.

4. זארה מן

Zara Man היא חברת ביגוד ספרדית שנוצרה בשנת 2014. הם ידועים בחליפות הדק, הג'ינסים וחולצות השמלה שלהם. החברה הייתה פופולרית בקרב גברים צעירים שרוצים להיראות מסוגננים מבלי לבזבז הרבה כסף.

Zara Man גדל בפופולריות במהלך השנים האחרונות והם הרחיבו את הקו שלהם לכלול פריטים נוספים כגון נעליים ואביזרים.

אם אתה גבר, אז אתה צריך לדעת על Zara Man. זהו מותג בגדים הפונה לגברים מכל הגילאים ואורחות החיים. זה תמיד נחשב לאחד המותגים הטובים ביותר לגברים והוא קיים כבר יותר משני עשורים.

Zara Man הוא לא רק מותג בגדים; יש לו גם מגזין משלו, קטלוגים ואפילו חנות מקוונת. הם מכסים הכל מאופנה ועד לייף סטייל ועד טיפים לטיפוח במגזין שלהם, מה שמקל מאוד על הקוראים להישאר מעודכנים בטרנדים האחרונים בתעשייה.

5. H&M Men

קולקציית הגברים של H&M מיועדת לבחורים שרוצים להישאר בטרנד ובסטייל. הקולקציה שלהם כוללת כל דבר, החל מפולו מוכנים ועד שיתופי פעולה יוקרתיים של מעצבים. המחירים נוחים, כך שתוכלו להצטייד בלי לשבור את הכסף.

H&M מכה גלים בעולם האופנה כבר שנים, וקו הגברים שלהם אינו יוצא דופן. זהו מקום נהדר עבור בחורים שמחפשים פריטים אופנתיים שלא ישברו את הכיס.

H&M Men הוא מותג המיועד ומשווק אך ורק לגברים.

החברה הושקה ב-2015 ומציגה עיצובים אורבניים, עם נקודת מחיר נמוכה בהרבה ממותגים אחרים.

ל-H&M Men יש אסתטיקה עיצובית בהשראה אורבנית ומציעה מגוון רחב של ביגוד, מרשמי ועד קז'ואל, כמו גם אביזרים.

כמה מהפריטים הפופולריים ביותר שלהם הם החולצות בגזרת הגזרה, הקפוצ'ונים והג'ינס.

מותגים לגברים שכדאי מאוד להכיר: 5. H&M Men – ביגוד במחיר סביר לגברים מודרניים עם עיצובים אורבניים

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים