מחירי נדל"ן בתל אביב

מחירי נדל"ן בתל אביב

נדל"ן

בשנים האחרונות מחירי הנדל"ן בישראל ובעיקר בתל אביב נסקו והגיעו לרמות שלא נראו כאן מעולם. בעבר הערך של כל מ"ר היה פחות או יותר ידוע על פי שכונת המגורים, כי תמיד היו שכונות טובות יותר וכאלו שהיו טובות פחות ולכן ערך הנדל"ן בהן היה נמוך יותר. אך בין המהפכים שהיו בשנים האחרונות אפשר לראות את השינוי שהפכה נווה צדק משכונה הנושקת ליפו בעלת הבתים הישנים לשכונה שיש בה ווילות יפהפיות ויוצאות דופן, שכונת פלורנטין שהייתה שכונה מוזנחת והייתה לאייקון תרבותי והמבנים רבי הקומות בשדרות רוטשילד שנבנו במקום הבתים הישנים מתקופת קום המדינה.

לכן כאשר אדם מעוניין למכור את הנכס שלו הוא אמור לדעת מהו השווי הריאלי שלו במועד המכירה או לחלופין מי שמעוניין לרכוש נכס, מתייעץ עם שמאי מקרקעין בתל אביב אם דרישת התשלום היא ריאלית או שהסכום המבוקש הוא מעל הממוצע או מתחתיו. ההבדלים בין השמאות לבין דרישות בעלי הנכסים עלולות להיות תהומיות ולכן חשוב מאד להיעזר בשירותיו של שמאי שמעורה היטב בכל מה שקורה במחירי השוק בתל אביב ולקבל ממנו חוות דעת ורק לאחר מכן לבצע את העסקה.

נדל"ן בתל אביב

כל מי שמסתובב לאחרונה בתל אביב מרגיש שהוא נמצא באתר בנייה. זאת כיוון שיש תנופה עצומה בנדל"ן בתחום ההתחדשות העירונית. מדובר במהלכים שבהם בעלי הדירות מגיעים להסכמות עם יזם אשר חותם איתם על הסכמים שעל פי הם כל אחד מבעלי הנכסים יקבל דירה חדשה במבנה המגורים החדש שיוקם במקום המבנה הישן. בדרך זו בעלי הנכסים מעלים באופן משמעותי ביותר את שווי ההון האישי שלהם. במקום להיות הבעלים של דירת שלושה חדרים במבנה וותיק ללא מעלית, הם הופכים לאחר פרק זמן מסוים להיות הבעלים של דירה בגודל זהה או מעט גדולה יותר, אשר כוללת ממ"ד, מרפסת, מעלית ועוד. השמאי שמלווה אותם לאורך כל הפרויקט מבהיר להם את ההבדלים התהומיים שיוצרים כדאיות כלכלית עצומה לעסקאות מסוג זה.

בחירה של סביבת מגורים

התל אביבים אוהבים לגור בסביבת המגורים שלהם ולכן הם עוברים לדירה גדולה או קטנה יותר באותה סביבה שאליה הם רגילים כבר שנים רבות. יש גם אחרים שהם בעלי תעוזה ולכן הם מעדיפים לעבור לגור בנדל"ן ייחודי כמו באחד ממגדלי המגורים רבי הקומות החדשים שנבנים בנקודות שונות ברחבי העיר. בבניינים האלו אפשר לרכוש דירות גדולות במיוחד הכוללות גם מרפסות שמשקיפות על כל העיר או על חוף הים, כך שהם גרים בסביבה אורבנית אך מולם נמצא הים במלוא יופיו.

מחירי הדירות בתל אביב

בתקופה האחרונה יש האטה בשוק הדירות, כיוון שמי שהיה לו הון כבר קנה את דירת החלומות שלו וכעת כיוון שהמחירים הם גבוהים, כל מי שרוצה לרכוש דירה ממתין שהמחירים ירדו. מי שרוצה להשקיע בוחן כמה אפשרויות מלבד דירה בתל אביב, כמו לדוגמה דירות להשקעה בערים אחרות או מעבר לים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות