נסיעות חכמות לחו"ל

5 חופשות סוף השבוע הטובות ביותר ליד חוף ארה"ב

כולנו יודעים שהחוף הוא אחד המקומות הטובים ביותר לבלות בהם בסוף שבוע. אבל לפעמים, כשאנחנו בחופשה, המחשבה על תכנון טיול יכולה להיות סוחפת.

למרבה המזל, ישנן חברות רבות שיעזרו לכם לתכנן את חופשת החוף המושלמת שלכם.

במאמר זה, נחקור חמישה מטיולי החוף הטובים ביותר ליד חופי ארה"ב.

טיולים אלו כוללים:

– The Outer Banks בצפון קרוליינה;

– פלורידה קיז;

– חוף המפרץ של טקסס;

– סן דייגו ביץ' קליפורניה; ו

– חופשת חוף פורטו ריקו.

ארה"ב היא ביתם של כמה מהחופים הטובים בעולם. החופים רצופים בחול יפה ולבן והמים בדרך כלל צלולים. ישנם סוגים רבים ושונים של חופים מהחול הלבן-סוכר של פלורידה ועד החול השחור של הוואי.

למי שמחפש חופשה על החוף, זה יכול להיות קשה לבחור איזה מהם יהיה הכי טוב עבורך. להלן 5 מחופשות סוף השבוע הטובות ביותר ליד חופי ארה"ב שאנו חושבים שכדאי לך לשקול!

הטיפים לבטיחות בחוף ובאוקיינוס שאתה צריך לדעת

יש הרבה דברים שונים שצריך לקחת בחשבון כאשר הולכים לים, וחשוב לתכנן מראש. אחד הדברים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא בטיחות.

האוקיינוס יכול להיות מקום מסוכן, לכן חשוב לדעת מה כדאי לעשות במקרה חירום. האוקיינוס יכול להיות בלתי צפוי לפעמים, אז תמיד תשמור על המשמר והישאר על קצות האצבעות.

אחד מיעדי הקיץ הפופולריים ביותר עבור נופשים הוא חוף הים. אבל חשוב לדעת מה לעשות כשאתה מבקר בחוף ובאוקיינוס כדי שיהיה לך זמן בטוח ומהנה שם.

יש הרבה דברים שיכולים להשתבש כשאתה מבקר בחוף או באוקיינוס. אתה עלול להיעקץ על ידי מדוזה, או להיתפס לזרם קרע, או לחוות כוויות שמש, התייבשות, מכת חום ועוד. אבל יש כמה דברים שאתה יכול לעשות כדי למנוע את הבעיות האלה לפני שהן קורות.

2) קקאו ביץ' פלורידה

Cocoa Beach היא עיירה קטנה במדינת פלורידה. העיירה ידועה בזכות החופים היפים שלה והקרבה שלה למרכז החלל קנדי. חוף קקאו הוא גם ביתו של אחד ממקומות הגלישה המפורסמים בעולם, רון ג'ון סרף שופ.

חוף קקאו היא אחת מעיירות החוף הפופולריות ביותר בפלורידה. יש בה אוכלוסייה מגוונת, חופים יפים, וזה מקום נהדר לבקר בו עבור כל מיני מטיילים.

בעיירה Cocoa Beach יש אוכלוסייה של קצת יותר מ-7,000 תושבים. ממוקם על החוף האטלנטי במחוז ברווארד, הוא נמצא כ-30 מייל דרומית מזרחית לאורלנדו וכ-70 מייל צפונית למיאמי. שמה של העיירה מגיע מפולי הקקאו שגודלו על ידי מתיישבים מוקדמים להכנת שוקולד.

בחוף קקאו יש כמה חופים יפים עם מים כחולים צלולים וחול לבן. ישנם סוגים רבים ושונים של חופים שתוכלו לבקר בהם בחוף קקאו, כולל: North Shore Park, Playalinda Beach, Crescent Bay State Park ו-Canaveral National Seashore.

3) Sausalito קליפורניה

Sausalito היא עיר קטנה בקליפורניה, ממש על המים. זהו יעד תיירותי פופולרי עם הרבה מסעדות וחנויות.

Sausalito היא עיר יוקרתית שיש בה הרבה מסעדות וחנויות. זה גם קרוב לגשר שער הזהב, שמציע נופים יפים של סן פרנסיסקו.

העיר ידועה בסירות הבתים המפורסמות שלה השוכנות על קו החוף ובנופים הציוריים של סן פרנסיסקו מהצד השני של המפרץ.

Sausalito היא עיר במחוז מרין, קליפורניה. האוכלוסייה הייתה 7,061 נכון למפקד 2010. ממוקם צפונית לסן פרנסיסקו, Sausalito ידועה בקסם העיר הקטנה שלה ובנופים היפים של אזור מפרץ סן פרנסיסקו.

Sausalito היא עיירת חוף עם יותר מ-7 מיילים של קו חוף וחופים משני הצדדים. יש לו היסטוריה ארוכה כנמל חשוב במפרץ סן פרנסיסקו. זה היה התחנה הסופית של מסילת הרכבת הדרומית באוקיינוס השקט לפני שעברה למיקומה הנוכחי ליד אוקלנד.

לעוד מידע בנושא של נסיעות חכמות לחול מומלץ לבדוק כאן: travelbest.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים