סוגים של שירותי איטום

איטום גגות

הנה למשל כמה סוגים שונים של שירותי איטום וההבדלים ביניהם:

א. איטום גגות – גולת הכותרת בשירות של קבלן איטום באה לידי ביטוי במהלך עבודה על גגות. בעזרת איטום גגות ניתן למנוע נזילות מים, רטיבות וחדירת משקעים ולהגן גם על המבנה וגם על הציוד האישי. כמו כן, איטום גגות הוא חלק בלתי נפרד מתחזוקת המבנה.

ב. איטום מרפסות – עבודות איטום למרפסות מבוצעות בצורה מעט שונה בהשוואה לאיטום גגות. בעוד על גבי גגות למשל ניתן ליישם יריעות ביטומניות בלי להתייחס למשמעות הדקורטיבית, באיטום של מרפסות צריך להביא בחשבון את הנראות ואת העיצוב.

ג. איטום מרתפים, חניונים וחדרים רטובים – היתרון ביצירת קשר עם קבלנים שעובדים בערים גדולות ומספקים שירותי איטום גגות בתל אביב הוא שניתן להתייעץ איתם גם לגבי איטום מרתפים, חניונים וחדרים רטובים. כאן מדובר על איטום של מקומות סגורים והמשמעות היא שימוש בחומרים אחרים לגמרי בהשוואה לאלו שמיישמים על גבי גגות.

ד. איטום מאגרי מים – קבלני איטום יכולים להציע שירות של איטום בריכות, אדניות, מאגרי מים ומתקני מים. ברוב המקרים, את האיטום של מאגרי המים מבצעים כדי למנוע נזילות החוצה ועל מנת לצמצם בלאי.

איך בוחרים שירותי איטום?

יש כמובן עוד סוגים של שירותי איטום ובהם איטום פתחים וחלונות, איתור נזילות ומפגעים ואיטום קירות חיצוניים בסנפלינג. אם רוצים לבחור את השירות המתאים, צריך להגדיר את הדרישה הספציפית ולהתייעץ עם 2-3 קבלני איטום שונים.

לאחר מכן, ניתן לבדוק את הזמינות של כל קבלן איטום בכל אזור ולבחור אותו לפי תקופת האחריות וההתחייבות שלו לתוצאות. בזכות האפשרות לרכז שירותי איטום שונים תחת קורת גג אחת, קבלני איטום יכולים להרשות לעצמם להציע את השירות גם ללקוחות פרטיים וגם לבעלי עסקים, משרדים, יזמים, קבלנים וכן הלאה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים