פעילות יתר של בלוטת התריס טיפול טבעי

מבוא: מהי היפותירואידיזם וכיצד מטפלים בה?

היפותירואידיזם הוא מצב שבו בלוטת התריס מייצרת מעט מדי הורמון בלוטת התריס. זה יכול לגרום למספר תסמינים, ביניהם עייפות, עלייה במשקל, רגישות לקור, עצירות ועוד.

הצעד הראשון בטיפול בתת פעילות בלוטת התריס הוא לזהות את הסיבה הבסיסית. זה נעשה בדרך כלל עם בדיקת דם. אם יש לך מחלה אוטואימונית או נוטל תרופות המשפיעות על תפקוד בלוטת התריס, ייתכן שזו הסיבה להיפותירואידיזם שלך.

ניתן לטפל בהיפותירואידיזם על ידי נטילת הורמונים סינתטיים כגון לבוטירוקסין או תוספי מזון טבעיים כגון סלניום ואבץ.

היפותירואידיזם הוא מצב שבו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמונים. זה יכול להיגרם מהפרעה אוטואימונית, פגיעה בבלוטת התריס או מצבים אחרים.

הצעד הראשון בטיפול בתת פעילות בלוטת התריס הוא לזהות ולטפל בכל סיבה בסיסית. הטיפול בתת פעילות בלוטת התריס כולל נטילת כדורים של הורמון בלוטת התריס או קבלתו באמצעות זריקה.

התסמינים של תת פעילות בלוטת התריס הם עייפות, עלייה במשקל, עור יבש, נשירת שיער, רגישות לטמפרטורות קרות, דיכאון ועצירות.

כיצד לבחור את הטיפול הטבעי הטוב ביותר להיפותירואידיזם למצבך

בלוטת התריס היא בלוטה קטנה בצורת פרפר הממוקמת בקדמת הצוואר שמייצרת הורמונים המווסתים את חילוף החומרים. תת פעילות של בלוטת התריס היא כאשר בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמונים.

ישנם מספר טיפולים טבעיים להיפותירואידיזם, ואתה יכול לבחור אחד בהתאם למצב שלך.

ישנם טיפולי תת פעילות טבעית של בלוטת התריס לבחירתך. חלק מהטיפולים הטבעיים בהיפותירואידיזם הם:

1. מזונות עשירים בנוגדי חמצון

2. חומצות שומן אומגה 3

3. תוספי תזונה

4. שמנים אתריים

5. טכניקות הרפיה

1. חומץ תפוחים

חומץ תפוחים הוא טיפול טבעי להיפותירואידיזם.

חומץ תפוחים הוא טיפול טבעי בתת פעילות בלוטת התריס מכיוון שהוא מכיל אשלגן, זרחן ומגנזיום שכולם הולכים לאיבוד כאשר בלוטת התריס אינה פועלת.

חומץ תפוחים הוא טיפול טבעי להיפותירואידיזם. נאמר כי הוא מפחית את הסימפטומים של תת פעילות בלוטת התריס, כגון עייפות ועלייה במשקל.

חומץ תפוחים הוא מוצר טבעי ללא תופעות לוואי ידועות. הוא מכיל אשלגן, מגנזיום, חומצה אצטית וחומרי תזונה אחרים החיוניים לבריאות טובה ולירידה במשקל.

לחומץ תפוחים נמצא כי יש יתרונות רבים עבור אנשים עם תת פעילות בלוטת התריס כולל הורדת רמות הכולסטרול שלהם, הפחתת הסיכון למחלות לב, סיוע לעיכול וקידום ירידה במשקל.

2. שמן קוקוס

שמן קוקוס הוא שומן רווי המורכב מחומצות שומן בינוניות. זוהי גם תרופה טבעית להיפותירואידיזם.

ישנן דרכים רבות להשתמש בשמן קוקוס כטיפול טבעי בתת פעילות בלוטת התריס והנה כמה מהפופולריות ביותר:

1) הוספת אותו לאוכל שלך

2) לאכול את זה לבד

3) נטילת אותו בצורת קפסולה

4) מרחי אותו באופן מקומי על העור שלך

שמן קוקוס הוא אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר להיפותירואידיזם. הוא עשיר בחומצה לאורית בעלת תכונות אנטי-מיקרוביאליות ואנטי-פטרייתיות, היא גם מחזקת חסינות ומסייעת בירידה במשקל. לשמן קוקוס יש נקודת עשן גבוהה של 220 מעלות פרנהייט מה שהופך אותו לשמן טוב לבישול. הוא עשיר בחומצות שומן בינוניות, המומרות לקטונים בכבד ומשמשות כמקור אנרגיה חלופי בתקופות של צריכת פחמימות נמוכה.

##

3. מוסף B-12

היפותירואידיזם הוא מצב שבו בלוטת התריס אינה מייצרת מספיק הורמונים כדי לשמור על חילוף החומרים בגוף לפעול במהירות הרגילה שלו.

חשוב לדעת שיש לנקוט בזהירות בטיפול טבעי בתת פעילות בלוטת התריס. תוספי מזון אינם תרופות ואינם יכולים לשמש כתחליף לתרופות מרשם.

בלוטת התריס זקוקה לוויטמין B-12 על מנת לתפקד כראוי, וויטמין זה יכול לעזור גם עם חומרת תסמיני תת פעילות בלוטת התריס. חולים שאובחנו עם תת פעילות של בלוטת התריס צריכים ליטול תוספת של B-12 מדי יום, כגלולה דרך הפה או באמצעות זריקות, לפי הוראות הרופא.

היפותירואידיזם הוא מצב שבו בלוטת התריס אינה מסוגלת לייצר מספיק הורמונים כדי לווסת את חילוף החומרים. ישנם תסמינים רבים ושונים של תת פעילות בלוטת התריס, כולל עלייה במשקל, עייפות, דיכאון ונשירת שיער.

אחד הטיפולים הטבעיים הטובים ביותר להיפותירואידיזם הוא תוספת עם B-12. הסיבה לכך היא ש-B-12 מסייע בייצור הורמוני T3 ו-T4 אשר מסייעים בוויסות חילוף החומרים של התאים ומבטיחים שהם פועלים כראוי.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות