קורס תטא הילינג

מהו תטא הילינג?

תטא הילינג היא טכניקת ריפוי רוחנית העוסקת בנפש ובגוף האדם. זוהי אחת הטכניקות החזקות והיעילות ביותר עבור אנשים רבים. תטא הילינג גם עוזר לרפא בעיות רגשיות, חסימות נפשיות ובעיות פיזיות.

תטא הילינג נוצרה על ידי ויאנה סטייבל אשר באמצעות השיטה ריפאה את עצמה מגידול סרטני

קורס תטא הילינג: מהו תטא הילינג?

גלי מוח תטא הם האיטיים ביותר מבין תדרי גלי המוח. הם נחווים על ידי הגוף והמוח שלנו במהלך מדיטציה עמוקה, חלימה בהקיץ, או כאשר אנו נמצאים במצב של היפנוזה. גלי תטא יכולים להיחווה גם כאשר אנו חשים חיבור רוחני עמוק לכוח עליון או כאשר אנו חווים את תחושת ה"זן" הזו.

תטא הילינג הוא צורה של ריפוי אנרגטי המשתמש בכוח הנפש שלך כדי לרפא את הגוף שלך. זה כרוך בשימוש באותו תדר כמו שהמוח שלנו מייצר במהלך מדיטציה עמוקה כדי לרפא בעיות פיזיות ורגשיות.

מהו תטא הילינג?

תטא הילינג הוא שיטת ריפוי רבת עוצמה המבוססת על עקרונות הפיזיקה הקוונטית ורפואת האנרגיה. הרעיון מאחורי הטכניקה הזו הוא שכל דבר ביקום מורכב מאנרגיה, ואנחנו יכולים להשתמש בידע הזה כדי לרפא את עצמנו.

קורס זה ילמד אותך כיצד לעשות תטא הילינג לעצמך ולאחרים. תלמדו גם על היתרונות של תטא הילינג, למה הוא יכול לשמש וכיצד לשלב אותו בחייכם.

קורס תטא הילינג: מבוא: מהו תטא הילינג?

קורס תטא הילינג, מה זה תטא, איך עובד תטא

זוהי טכניקת ריפוי הכוללת הרפיית הנפש והגוף בעזרת טכניקות נשימה ומדיטציה מודרכת. זה כולל גם הדמיה של אור או קול. אלה משמשים להפעלת מצב של הרפיה עמוקה המאפשרת ריפוי בכל הרמות.

איך עושים את תהליך הריפוי

תטא הילינג הוא תהליך שיכול להיעשות על ידי כל אחד, אבל הוא דורש הדרכה מסוימת. הסיבה לכך היא שנדרש הרבה ריכוז ומיקוד כדי לבצע את התהליך. בעזרת מתרגל מיומן, תוכל ללמוד את הטכניקות והתהליכים השונים של תטא הילינג.

תטא הילינג הוא טיפול אלטרנטיבי שתורגל במשך עשרות שנים על ידי אנשים רבים ברחבי העולם. הוא פותח בשנת 1987 על ידי ד"ר ג'ו דיספנזה ומאז הוא משמש לטיפול במגוון רחב של מצבים פיזיים ונפשיים.

תטא הילינג הוא תהליך עוצמתי בו ניתן לשחרר חסימות רגשיות ואנרגיות שליליות ליצירת חווית ריפוי חיובית. תטא הילינג נעשה באמצעות הדמיה והיפנוזה עצמית.

קורס זה כולל את כל המידע שאתה צריך לדעת על תהליך התטא הילינג, כולל מה הוא כרוך וכיצד לעשות אותו, כמו גם את היתרונות הנלווים לתרגול זה.

מי יכול להפיק תועלת מביצוע סשן תטא הילינג ובאילו מצבים הוא מטפל?

קורס תטא הילינג הוא צורה של ריפוי אנרגטי שיכול להועיל במספר מצבים. הוא נועד לרפא את הנפש, הגוף והרוח על ידי שחרור מחשבות ורגשות שליליים מהתת מודע.

קורס תטא הילינג מרפא בעיות רגשיות, כגון דיכאון, חרדה, כעס ומתח. זה גם מרפא מצבים פיזיים כמו מיגרנה וכאב כרוני.

תטא הילינג הוא תהליך שבו הלקוח צריך להיות במצב היפנוטי עמוק. מצב נפשי זה מושג על ידי שימוש בגלי המוח של תטא. אלה ידועים גם בשם "תדר השלווה" והם נחווים במהלך חלימה ומדיטציה.

מפגשי תטא הילינג יכולים לעזור בכל נושא שקשור לגוף, לנפש או לרוח. זה יכול לשמש למחלות פיזיות כגון כאב, כאבי ראש והתכווצויות שרירים. זה יכול לשמש גם לבעיות נפשיות כמו מתח, חרדה ודיכאון. בנושאים רוחניים, זה עשוי לעזור עם סליחה, הערכה עצמית או חוסר מטרה בחיים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה