שימר או מייק אפ? נוזלי או מוצק? המדריך שלך בנושא

שימר או מייק אפ? נוזלי או מוצק? המדריך שלך בנושא

תחום הביוטי והטיפוח המודרני של ימנו פועל ללא הפסקה לאורך השנים לטובת פיתוח תכשירים ומוצרים חדישים בסיוע טכנולוגיות מתקדמות ומהפכניות המעניקות שלל אפשרויות לשילוב מרכיבים וחומרים עבור הפקת חידושים המשפרים כל העת את כל מה שהכרת וידעת.

אחד המוצרים שזוכים לחידושים בולטים לאחרונה הוא השימר, מרכיב טיפוח ואיפור שמיועד לסייע לך ביצירת מראה פנים זוהר ומבריק. השימרים השונים כיום מוצעים בכמה מרקמים ואפשרויות שימוש, כאשר בעיקרו השימר נועד כאמור לסייע בתור רכיב המעניק לעור הפנים אפקטים של נצנוץ וברק לצד מראה זוהר וצעיר יותר.

מייקאפ VS. שימר – ביחד או לחוד?

ישנן כאלו הטועות מעט בחשיבה כי שימר נועד בכלל לבוא במקום השימוש במייק-אפ המסורתי, אך האמת המקצועית הרווחת היא ששימר הוא למעשה תכשיר משלים למייקאפ ולא מהווה מוצר חלופי לשימוש הרגיל בו. בעוד המייק אפ תפקידו המרכזי נחשב לכסות את עור הפנים באופן אחיד, לטשטש כתמים ופגמים ולהעניק מרקם וצבע אחידים לפנים, השימר שמציע מבחר גוונים לכל סוג עור, מעניק מראה עור פנים שזוף ביחס לצבע העור הטבעי ומיועד לשימוש מעל מייק אפ ובעוד המייק אפ יוצר מראה בסיס אחיד לעור הפנים, השימר משפר ומשדרג את טקסטורות העור.

החידוש המרענן ביותר בעולם השימרים הוא למעשה מוצרי שימר שמיועדים לשימוש לא רק על גבי עור הפנים, אלא גם לשאר חלקי גופך במטרה להעניק לעור הגוף גוון מבריק, מנצנץ ושזוף בכל יום ומועד במהלך השנה, ואחד המוצרים החדישים והמדוברים ביותר בתחום הוא הוא תכשירי שימר המיועדים למעשה לא רק לעור הפנים, אלא גם ובעיקר לשאר חלקי הגוף במטרה להעניק לעור גוון שזוף ומנצנץ בכל ימות השנה, כאשר אחד המוצרים הבולטים והמדוברים בנישה נקרא Body Glow Bronze שימר לגוף ולפנים מבית מותג הביוטי BYNETA של נטע אלחמיסטר.

אז שימר מוצק, נוזלי או בכלל אבקה?

מרבית השימרים כיום מוצעים בכמה מרקמים ותצורות ומרקמים ששונים זה מזה בצורת השימוש והיישום וכן בתוצאה הסופית שהם מעניקים. בבסיסו השימר הוא בעצם מין תרכובת אבקה המכילה חלקיקי פנינים זעירות שאחראים למראה הברק הזוהר שהוא מסייע להשיג. אבקה זו עוברת מספר הליכי עיבוד ומגיעה במבחר תצורות ומרקמים, כאשר בין סוגי השימרים הפופולאריים ישנם:

א. השימר  הנוזלי –  מגיע לרוב בבקבוקונים קטנים, נחשב למרוכז במיוחד עם תכונת היצמדות מרבית לעור ועמידות לטווח ארוך יחסית. שימר מסוג זה ניתן לערבב עם מייקאפ נוזלי לפי הגוון הרצוי והמתאים לעור ולמרוח על גבי שכבת הבסיס והלחות על כל עור הפנים, לטובת יצירת שילוב בין לוק של עור אחיד, ברק מנצנץ וגוון מיטבי. בנוסף אפשר למרוח שימר נוזלי על אזור ספציפיים בפנים לטובת הדגשה ויצירת ברק ממוקד. את השימוש כדאי לבצע בעזרת מריחה עדינה בתנועות סיבוביות עם כריות האצבעות או בסיוע מברשת רכה לפיזור באופן שוויוני ו/או ממוקד, לבחירתך.

ב. השימר המוצק – נחשב למרוכז יותר ומגיע במרקם משחתי, מעניק אפקט רך יותר ודורש שימוש בכמות קטנה במיוחד של חומר. שימר מוצק מתאים לרוב יותר עבור הדגשת עצמות לחיים, גשר האף, אזור המצח והסנטר.

ג. אבקת השימר – לרוב אבקה מבריקה שנועדה לשימוש בעזרת מברשת רכה בצפיפות שיער נמוכה לטובת פיזור אחיד ורך של החומר. כדאי להתאים את הגוון של השימר אל מול גוון המייקאפ כדי להגיע לתוצאה של מראה הרמוני המשתלב ללא ניגודיות בולטת לעין. אבקת שימר מתאימה בעיקר ליישום בדומה לסומק או צלליות ונחשבת פחות עמידה יחסית לאורך זמן.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים