תחליף לקורנפלור הוא אופציה שימושית לאפייה ללא גלוטן

 

גלוטן הוא חלבון המצוי בחיטה, שעורה, שיפון ושיבולת שועל

הסובלים מצליאק או אי סבילות לגלוטן צריכים להימנע מדגנים המכילים גלוטן ומוצרים העשויים מהם.

אחד התחליפים לגלוטן הוא קורנפלור. קורנפלור היא אבקה טחונה דק העשויה מתירס שיכולה לשמש כתחליף לקמח במתכונים רבים. יש לו מרקם דומה לקמח, אבל הטעם שלו הוא ייחודי והוא מייצר תוצאות שונות מבחינת הטעם והמרקם.

לקורנפלור יש גם חסרונות: הוא חסר את הגמישות של קמח חיטה, ולכן הבצקים לא יתפחו טוב או יחזיקו את צורתם כמו שהם היו עושים עם קמח חיטה. יש בו גם פחות חלבון מקמח חיטה כך שהלחמים יהיו צפופים יותר כאשר

מתכוני ארוחת בוקר ובראנץ' (תריסר אפשרויות)

כולנו יודעים שקמח הוא מרכיב יסוד ברוב מתכוני האפייה, אבל עבור אופים ללא גלוטן, יכול להיות קשה למצוא תחליף לכך. קורנפלור הוא אחד התחליפים הפופולריים ביותר לקמח ומגיע בצורות שונות.

קורנפלור הוא תחליף מצוין לקמח בשימוש נכון. אפשר להכין ממנו לחמים, ביסקוויטים, מאפינס ועוד. המפתח לשימוש בקורנפלור הוא שאתה צריך להוסיף ביצה נוספת או חלמון ביצה לכל כוס קורנפלור מכיוון שאין לו תכונות מחייבות.

אפייה ללא גלוטן היא אתגר עבור אופים רבים מכיוון שהגלוטן בקמח חיטה עוזר לתת למאפים את המבנה שלהם. תחליפים לקורנפלור הם אפשרות שימושית לאפייה ללא גלוטן מכיוון שהם יכולים לעזור ליצור מבנה דומה. עם זאת, קורנפלור אינו התחליף היחיד הזמין, וישנן מספר אפשרויות שניתן להשתמש בהן.

יש אופים שמעדיפים להשתמש בקמח אורז במקום בקורנפלור כי יש לו טעם ומרקם קלילים יותר מאשר לקורנפלור. תחליפים אחרים כוללים עמילן טפיוקה, אבקת שורש חץ או עמילן תפוחי אדמה. התחליפים האלה עובדים היטב במתכונים שונים, אבל כדאי להתנסות איתם כדי לגלות איזה מהם עובד הכי טוב במתכון שבחרת.

ארוחות צהריים (תריסר אפשרויות)

זהו מתכון לאפייה ללא גלוטן לקופסת אוכל (12 אפשרויות)

יש לכתוב את המבוא בצורה של רשימה.

כאשר יש לך אלרגיה או אי סבילות לגלוטן, זה יכול להיות קשה למצוא מזון משביע ובריא. כמו כן, יש להימנע מרוב מזונות הנוחות, המכילים קמח חיטה.

למרות שיש הרבה תחליפים לקמח חיטה, כמו אורז טחון, קורנפלור הוא אחת האפשרויות הפופולריות ביותר. קל למצוא אותו בסופרמרקטים וזה עובד היטב במתכונים הדורשים חומר מסמיך, כמו רוטב או רטבים.

מתכוני ארוחת ערב (תריסר אפשרויות)

קורנפלור אינו נטול גלוטן, אך ניתן להשתמש בו כתחליף לקמח חיטה באפייה. זה לא תחליף מושלם אבל אפשר להשתמש בו כדי להכין כמה מתכונים טעימים באמת.

תריסר מתכוני ארוחת ערב המשתמשים בקורנפלור כתחליף לקמח חיטה מפורטים להלן:

אפייה ללא גלוטן יכולה להיות אתגר מכיוון שהגלוטן הוא מה שנותן ללחמים ולעוגות את הגמישות שלהם. תחליף לקורנפלור הוא אופציה שימושית לאפייה ללא גלוטן: מתכונים לארוחת ערב (תריסר אפשרויות).

תחליף לקורנפלור הוא אופציה שימושית לאפייה ללא גלוטן: מתכונים לארוחת ערב (תריסר אפשרויות)

קורנפלור הוא מרכיב חיוני בבישול ללא גלוטן. זהו תחליף הקמח המומלץ להכנת לחמים ועוגות קלות, אווריריות ולעיסות. אבל לא תמיד קל למצוא אותו, אז ריכזנו רשימה של תחליפים שבהם תוכלו להשתמש במקום.

קינוחים ומתוקים (תריסר אפשרויות)

מאמר זה יעזור לכם למצוא תחליף לקורנפלור באפייה ללא גלוטן. אספנו רשימה של 12 תחליפים לבחירה, כמו גם היתרונות והחסרונות שלהם.

אם אתם מחפשים תחליף קורנפלור, יש לנו רשימה של 12 חלופות אפשריות.

חלק זה עוסק בתחליף לקורנפלור. קורנפלור הוא אופציה שימושית לאפייה ללא גלוטן בכל הנוגע לקינוחים ולממתקים. ישנם תחליפים רבים לקורנפלור המשמשים באפייה ללא גלוטן.

חלק מהתחליפים לקורנפלור כוללים קמח אורז, קמח טפיוקה, עמילן תפוחי אדמה וקמח שקדים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

פיצויי פיטורים – שאלות ותשובות

בכתבה הבאה, נציג שאלות נפוצות הקשורות לפיצויי פיטורים.הכתבה בשיתוף עם עו"ד דיני עבודה המטפלת במגוון רחב של נושאים משפטיים בהם, חוק שעות עבודה ומנוחה, זכויות

חלופות אשפוז פסיכיאטרי במצבי משבר נפשי

פוסט זה בבלוג חוקר את האלטרנטיבות לטיפולים פסיכולוגיים מסורתיים במצבי משבר נפשי. לעתים קרובות, זה יכול להיות מועיל לבחון אפשרויות אחרות כאשר השיטות הקונבנציונליות מתגלות