תספורות ותסרוקות לגברים ולנשים : מדריך למראה אופנתי וטרנדי

גבר – האם אתה מחפש תספורת חדשה או תסרוקת חדשה כדי לעדכן את הסגנון שלך? עם כל כך הרבה אפשרויות, זה יכול להיות קשה לדעת מאיפה להתחיל. בין אם אתה רוצה מראה קלאסי או משהו מודרני וטרנדי יותר, יש תסרוקת בשבילך. במדריך זה, נסקור מקרוב כמה מהתספורות והתספורות הטובות ביותר לגברים.

 

הקצר הקלאסי

אם אתה מחפש תספורת דלת תחזוקה ותמיד בסטייל, אתה לא יכול לטעות עם גזרה קצרה קלאסית. התספורת הזו קצרה בצדדים ובגב, עם חלק עליון מעט ארוך יותר המעוצב עם חלק צדדי או מוברש קדימה. המראה הזה מושלם לכל אירוע, בין אם אתה הולך לעבודה או לילה עם חברים.

 

האנדרקאט

למראה מודרני ועצבני יותר, שקול אנדרקאט. סגנון זה מאופיין בצדדים קצרים וחלק עליון ארוך יותר המעוצב במגוון דרכים. ניתן להתאים את התחתית כך שתתאים לסגנון האישי שלך, בין אם אתה מעדיף מראה מלוטש או משהו מחוספס יותר.

 

ה-Buzz Cut

אם אתה מחפש תספורת סופר נמוכה, גזרת הבאז היא הדרך ללכת. סגנון זה מושג על ידי חיתוך שיער באורך אחיד על כל הראש. זוהי בחירה פופולרית עבור גברים המעדיפים סגנון ללא התעסקות, דל תחזוקה הדורש סטיילינג מינימלי.

 

גלאח בצדדים

החלק הצדדי הוא מראה קלאסי שקיים כבר עשרות שנים. סגנון זה מושג על ידי פרידת השיער מצד אחד וסירוקו לצד השני. זהו מראה רב תכליתי שניתן להתאים אישית עם אורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך.

 

הקוויף

למראה נועז ומסוגנן יותר, שקול את ה-quiff. סגנון זה מאופיין בטופ ארוך יותר המעוצב למעלה ואחור, עם צדדים קצרים יותר. ניתן להתאים את ה-quiff עם טקסטורות ואורכים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך, וזו אופציה נהדרת לגברים שרוצים להשאיר רושם.

 

הקרופ הצרפתי

הקרופ הצרפתי הוא תספורת פופולרית המאופיינת בשיער קצר בצדדים ובגב, עם חלק עליון ארוך יותר ומסוגנן. זהו מראה רב תכליתי שניתן להתאים אישית עם אורכים סגנונות שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך. סגנון זה מושלם לגברים שרוצים מראה דל תחזוקה שהוא עדיין מסוגנן וטרנדי.

 

לא משנה באיזו תספורת או תסרוקת לשיער קצר תבחר, חשוב למצוא סגנון שמתאים לסגנון האישי שלך ומשלים את צורת הפנים שלך. עם התספורות והתספורות הפופולריות האלה לגברים, בטוח תמצא מראה שהוא גם מסוגנן וגם אופנתי. בשביל למצוא את האופציה הכי טובה עבורך כדאי לבדוק את המספרות הכי טובות בתל אביב כדי לקבל המלצה.

 

ומה לגבי קצת אופציות לנשים?

הקארה

הקארה או הבוב היא תספורת קלאסית שלעולם לא יוצאת מהאופנה. ניתן להתאים את התספורת הרב-תכליתית כך שתתאים לסגנון האישי שלך, בין אם את מעדיפה גזרה פשוטה או משהו יותר מסוגנן. זוהי אופציה מצוינת לנשים שרוצות תספורת בתחזוקה נמוכה שעדיין מסוגננת וטרנדית.

 

ה-Pixie Cut

למראה נועז ועצבני יותר, שקלי את גזרת הפיקסי. התספורת הקצרה והקצוצה הזו מושלמת לנשים שרוצות סגנון דל תחזוקה שהוא עדיין מסוגנן וטרנדי. ניתן להתאים את גזרת הפיקסי באורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך.

 

הקארה הארוך

תספורת קארה ארוך או הלוב, היא תספורת פופולרית המאופיינת בשיער שנופל ממש מעל הכתפיים. ניתן להתאים את התספורת הרב-תכליתית הזו עם אורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך, בין אם את מעדיפה מראה חלק וישר או משהו מסוגנן יותר.

 

השאג

ה-shag הוא תספורת שכבתית שמושלמת לנשים שרוצות מראה בעל חספוס רב יותר. ניתן להתאים את התספורת הרב-תכליתית הזו עם אורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך. ה-shag הוא אופציה נהדרת לנשים שרוצות תספורת בתחזוקה נמוכה שעדיין מסוגננת וטרנדית.

 

הפוני

פוני הוא דרך מצוינת לעדכן את התסרוקת שלך מבלי לעשות שינוי דרסטי. בין אם את מעדיף פוני פשוט או משהו מסוגנן יותר, פוני יכול להיות מותאם אישית כך שיתאים לסגנון האישי שלך. הם אופציה נהדרת לנשים שרוצות מראה חדש מבלי להתחייב לתספורת גדולה.

 

גזרת הקצוות

גזרת הקצוות היא אופציה נהדרת לנשים שרוצות מראה בעל סגנון מחוספס רב יותר. ניתן להתאים את התספורת הרב-תכליתית הזו עם אורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך. גזרת השכבות מושלמת לנשים שרוצות תספורת בתחזוקה נמוכה שהיא עדיין מסוגננת וטרנדית.

 

קארה גלי

הקארה הגלי הוא אופציה נהדרת לנשים שרוצות מראה בעל סגנון מתוחכם יותר. ניתן להתאים את התספורת הרב-תכליתית הזו עם אורכים ומרקמים שונים כדי להתאים לסגנון האישי שלך. הקארה הגלי מושלם לנשים שרוצות תספורת דלת תחזוקה שהיא עדיין מסוגננת וטרנדית.

 

הצמות

צמות הן דרך מצוינת לעדכן את התסרוקת שלך מבלי לעשות שינוי דרסטי. בין אם את מעדיפה צמה פשוטה או משהו מורכב יותר, ניתן להתאים את הצמות כך שיתאימו לסגנון האישי שלך. הם אופציה נהדרת לנשים שרוצות מראה חדש מבלי להתחייב לתספורת גדולה.

 

לא משנה באיזו תספורת או תסרוקת תבחרי, חשוב למצוא סגנון שמתאים לסגנון האישי שלך ומשלים את צורת הפנים שלך. אם קשה לך להחליט אנו מזמינים אותך אלינו לקבל המלצה אצל מספרה בתל אביב שתכוון אותך לסגנון חדש.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים

כאב ראש לעומת מיגרנה

כאבי ראש הם מחלה שכיחה שרוב האנשים יחוו בשלב מסוים בחייהם. כאבי ראש יכולים להיות מעצבנים ומפריעים, אבל לרוב הם לא משפיעים באופן משמעותי על

המשיכה של גאדגטים צבעוניים ומעוצבים לילדים

בעולם הטכנולוגי של היום, לא רק מבוגרים מתמכרים לגאדג'טים; ילדים הופכים יותר ויותר מיומנים בשימוש בטכנולוגיה. מאייפון וטאבלטים ועד לאוזניות אלחוטיות ורמקולים ניידים, מכשירים אלה