google trends

מהו כלי Google Trends?

הכלי Google Trends הוא מנוע חיפוש שמנתח את הפופולריות של מילת מפתח או ביטוי מסוים לאורך זמן. זה שימושי למשווקים שרוצים לדעת על מה אנשים מדברים ובמה הם מתעניינים.

הכלי של Google Trends הוא שירות ניתוח מקוון המאפשר לך לחפש את הפופולריות של מילה, נושא או ביטוי ספציפיים. הכלי מראה לך באיזו תדירות חיפשו מילה זו בגוגל לאורך זמן, וכן היכן היא הייתה הפופולרית ביותר.

Google Trends הוא כלי המספק מידע על מה אנשים מחפשים באינטרנט. ניתן להשתמש בו כדי לקבל מושג עד כמה נושא מסוים פופולרי וכיצד הוא השתנה לאורך זמן.

Google Trends מציג לך את נפח פעילות החיפוש עבור כל מונח, ביחס לנפח החיפוש הכולל בכל השאילתות. אתה יכול לראות כמה חיפושים בוצעו בגוגל עבור מונח זה בהשוואה למספר הכולל של חיפושים שנעשו בגוגל לאורך זמן.

ניתן להשתמש בכלי Google Trends בדרכים שונות, כגון זיהוי הנושאים הפופולריים ביותר כרגע או לגלות אילו נושאים ראו עלייה בעניין לאחרונה.

מה זה Google Trends וכיצד זה עובד?

Google Trends הוא כלי המאפשר למשתמשים לראות באיזו תדירות חיפשו מונח לאורך זמן.

הכלי של Google Trends זמין גם בשולחן העבודה וגם כחלק מהאפליקציה לנייד של Google.

מונח החיפוש שהוזן לכלי יושווה למונחים אחרים על מנת למצוא את הפופולריות היחסית של מונח חיפוש זה לאורך זמן.

מידע זה יכול להיות שימושי עבור משווקים שרוצים לברר אילו מונחים הם הפופולריים ביותר בקרב קהל היעד שלהם, ואילו נושאים מגמתיים בכל נקודת זמן נתונה.

Google Trends הוא כלי חינמי מגוגל המאפשר לך לחקור מונחי חיפוש פופולריים ולהשוות ביניהם בין אזורים שונים.

Google Trends מאפשר למשתמשים לראות את שאילתות החיפוש המובילות ב-Google בזמן אמת ולהשוות את הפופולריות של שאילתות אלו ברמה גלובלית, ארצית או מקומית. הוא גם מספק מידע על תדירות החיפוש של שאילתות אלה ביחס זו לזו.

הנתונים זמינים עבור כל המדינות, אך הם זמינים רק עבור מדינות דוברות אנגלית באירופה ובצפון אמריקה.

מידע נוסף https://breakfast.org.il

מדוע וכיצד עליך לעקוב אחר דירוג החיפוש של המתחרה שלך באמצעות Google Trends

Google Trends הוא שירות של גוגל המראה באיזו תדירות מוזנת מונח חיפוש ביחס לנפח החיפוש הכולל באזורים שונים בעולם, ובשפות שונות. הוא מספק כלי לניתוח נפח חיפוש וגילוי מגמות חיפוש קשורות על ידי פירוק הנתונים גיאוגרפית, או הסתכלות רק על נתונים ארציים.

ניתן להשתמש ב-Google Trends כדי לעקוב אחר הדירוג של המתחרה שלך בחיפושים. תוכל לראות לאילו מילות מפתח הם מדרגים ואיזה מילות מפתח אתה מדרג. כמו כן, תוכל לראות כמה פעמים חיפשו באתר של המתחרה שלך ב-30 הימים האחרונים.

Google Trends הוא כלי נהדר לעקוב אחר דירוג החיפוש של המתחרים שלך מכיוון שהוא עוזר לך להבין איך הם מצליחים בשוק. זה גם עוזר לך לנתח את אסטרטגיית התוכן שלהם ולהבין במה הם מתמקדים.

אתה יכול לראות באילו מילות מפתח הם משתמשים, אילו דפים באתר שלהם מדורגים ב-10 המובילים, המדינות שבהן האתר שלהם מדורג הכי טוב ועוד.

Google Trends עבור מסעות פרסום שיווקיים במדיה חברתית ב-2018

קמפיינים שיווקיים במדיה חברתית הם חלק מרכזי באסטרטגיית השיווק כבר למעלה מעשור. הצלחת הקמפיינים הללו תלויה במידה רבה ביכולת למדוד את השפעתם.

Google Trends הוא כלי חינמי שיכול לעזור למשווקים להבין עד כמה נושאים מסוימים פופולריים במיקומים ובתקופות זמן שונות. על ידי הבנה במה אנשים מתעניינים, משווקים יכולים ליצור קמפיינים שיווקיים מושכים יותר במדיה החברתית.

שיווק במדיה חברתית הפך לאחד ההיבטים החשובים ביותר באסטרטגיית השיווק של כל חברה. הסיבה לכך היא שהיא מאפשרת לחברות להגיע לקהל היעד שלהן בצורה חסכונית והיא עוזרת להן לשמור על קשר עם הלקוחות שלהן על בסיס קבוע.
למידע בתחום של google trends יש לבדוק ב- breakfast.org.il

אחת הדרכים הטובות ביותר למדוד את האפקטיביות של קמפיין שיווק במדיה חברתית היא באמצעות Google Trends ולראות עד כמה נושאים מסוימים פופולריים במיקומים ובתקופות זמן שונות.

כתיבת תוכן – עט הזהב Fly Guy

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טיפים לתכנון חתונה

תכנון אירוע חתונה הוא משימה מאתגרת ומרגשת כאחד. בכתבה הבאה, נציג טיפים ואסטרטגיות לתכנון חתונה מוצלח. הכתבה בשיתוף עם אתר מוביל המתמחה בעיצוב הזמנה לחתונה.

טריגר פינגר – תסמינים וגורמים

טריגר פינגר הוא מצב המשפיע על האצבעות, גורם לכאב, נוקשות וקושי בכיפוף או יישור האצבע הפגועה. מצב זה שכיח אצל גברים ונשים (בעיקר בגילאי 50