איזה אטרקציות ניתן למצוא באנטליה?

 

חלק מהאטרקציות הפופולריות ביותר באנטליה כוללות את רובע קליי נאווי, מפלי ד ' רדדן והר אולימפוס. קליאיאג 'י היא עיר עתיקה ויפה עם מרחצאות טורקיים, מסגדים ובתים מסורתיים, ואילו מפלי ד' ד ' דן מציעים סביבה טבעית מדהימה. הר אולימפוס הוא ביתם של מקדש יווני עתיק המוקדש לזאוס, כמו גם חורבות רבות אחרות מתקופות שונות.אטרקציות פופולריות אחרות כוללות את תיאטרון אספנדוס, אחד התיאטראות הרומיים השמורים ביותר בעולם; שער אדריאנוס, שנבנה לכבוד הקיסר הרומי אדריאנוס; ואת האקווריום אנטליה, שהוא אחד הגדולים באירופה.

16 אטרקציות מובילות ודברים לעשות באנטליה

1. קאליואג ' י

קאלי נאוגי היא העיר העתיקה של אנטליה ואחד היעדים התיירותיים הפופולריים ביותר בעיר. האזור מלא במרחצאות טורקיים יפים, מסגדים ובתים מסורתיים. ישנם גם כמה מוזיאונים בקאלי נאווי, כמו מוזיאון אנטליה ומוזיאון בית אטאטווארק.

2. מפלי ד ' אדדן

מפלי ד ' רדדן ממוקמים ממש מחוץ לאנטליה ומציעים סביבה טבעית מדהימה. המפלים מורכבים משני חלקים עיקריים, מפלי ד ' ד ' ד 'העליון ומפלי ד' ד ' ד ' התחתון. המבקרים יכולים לטייל אל החלק העליון של המפלים העליונים עבור נוף מדהים.

3. הר אולימפוס

הר אולימפוס הוא ביתם של מקדש יווני עתיק המוקדש לזאוס, כמו גם חורבות רבות אחרות מתקופות שונות. ההר הוא גם מקום פופולרי לטיולים רגליים וקמפינג. ישנן מספר חברות המציעות סיורים מודרכים של הר אולימפוס והסביבה.

4. תיאטרון אספנדוס

תיאטרון אספנדוס הוא אחד התיאטראות הרומיים השמורים ביותר בעולם והוא חובה לכל מי שמתעניין בהיסטוריה או בארכיטקטורה. התיאטרון נבנה במאה ה -2 לספירה ויכול היה להכיל במקור עד 20,000 איש. כיום, הוא משמש עדיין להופעות וקונצרטים.

5. שער אדריאנוס

שער אדריאנוס נבנה בתחילת המאה ה -2 לספירה כדי לכבד את הקיסר הרומי אדריאנוס. השער הוא אחד המבנים הרומיים השמורים ביותר באנטליה והוא מקום פופולרי לתמונות.

6. אנטליה אקווריום

אקווריום אנטליה הוא אחד הגדולים באירופה וכולל מעל 10,000 יצורים ימיים שונים. באקווריום מגוון רחב של תערוכות, כולל טנק כרישים, מוזיאון מדוזות ומנהרה תת-מימית.

7. אתר ארכיאולוגי פרג

העיר העתיקה פרג ' הייתה פעם בירת המחוז הרומי פמפיליה. כיום זהו אתר ארכיאולוגי הכולל כמה חורבות משומרות היטב, כמו תיאטרון, אצטדיון ומרחצאות.

8. חוף לארה

חוף לארה הוא אחד החופים הפופולאריים ביותר באנטליה וידוע במי הטורקיז הצלולים שלו. החוף הוא גם מקום נהדר עבור גלישת רוח וצניחת רחיפה. לאורך החוף יש מספר מסעדות ובתי קפה.

9. חוף קוניאלט

חוף קוניאלט ' הוא מקום פופולרי נוסף לשחייה, שיזוף וליהנות מהנופים היפים. בחוף יש טיילת בה תוכלו למצוא מסעדות, בתי קפה וחנויות. יש גם כמה פארקים בקרבת מקום אם אתה רוצה לקחת הפסקה מהחול.

10. האתר הארכיאולוגי טרמסוס

טרמסוס הייתה עיר עתיקה הממוקמת בהרי הטאורוס. ההריסות השמורות היטב כוללות תיאטרון, אגורה וכמה מקדשים. יש גם מסלולי הליכה רבים באזור אם אתם רוצים לחקור את הטבע שמסביב.

11. מפלי קורנתונולו

מפלי קורונונלו ממוקמים ממש מחוץ לאנטליה ועושים טיול יום נהדר. המפלים מורכבים מכמה שכבות, כאשר הגבוהה ביותר מגיעה ליותר מ -50 מטר. אתה יכול לטייל לראש המפלים עבור נוף מדהים.

12. טירת אלניה

טירת אלניה היא ביצור גדול שנבנה במאה ה -13 כדי להגן על העיר מפני פולשים. כיום, הטירה פתוחה לקהל הרחב ומציעה נופים נהדרים של העיר וקו החוף שמסביב.

13. מערה עמומה

מערת דים היא מערה גדולה הממוקמת ממש מחוץ לאנטליה. במערה מספר חדרים, חלקם מעוטרים בנטיפים וזקיפים. במערה יש גם אגם תת קרקעי בו תוכלו לשחות.

14. הפארק הלאומי הרי ביי

הפארק הלאומי של הרי ביי הוא מקום נהדר לטיולים רגליים, קמפינג ופיקניק. בפארק מספר שבילים המתפתלים בהרים ומציעים נופים מדהימים של הנוף שמסביב.

15. קניון ירוק

קניון ירוק הוא מקום פופולרי לשיט בקאנו, דיג ושחייה. הקניון ממוקם בהרי הטאורוס ויש בו מספר אגמים קטנים המושלמים לטבילה מקררת.

16. מוזיאון אנטליה

מוזיאון אנטליה הוא אחד הטובים בטורקיה ובו אוסף מרשים של חפצים מהתקופות הרומית, הביזנטית והעות ' מאנית. המוזיאון ממוקם במרכז העיר ובהחלט שווה ביקור.

אלה רק חלק מהאטרקציות והדברים המובילים לעשות באנטליה. בעיר יש הרבה יותר להציע, כדי להיות בטוח כדי לחקור ולגלות את כל מה שיש לו להציע.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים