בחירת חברת ניהול בניינים

בעוד שבעבר מי שהיה דואג לכל הנושא של ניהול המבנה על כל מה שהוא דורש וכן גביית סכום חודשי הנדרש עבור הוצאות המבנה היו נציגים מדיירי הבניין שהתנדבו להוות את ועד הבניין, הרי שכיום, ישנם בניינים רבי קומות אשר מאוד קשה לנהל אותם באופן עצמאי וכן, קשה מאוד למצוא דיירים אשר מעוניינים להתנדב להיות וועד בית. לכן, הפתרון הטוב ביותר כיום עבור כל בניין משותף הוא לבחור חברת ניהול בניינים שתדאג לכל מה שקשור לניהול המבנה וגביית כסף מדיירי הבניין בגין הניהול.

חברת ניהול בניינים- במה מדובר?

כאשר מדובר על חברת ניהול בניינים, מדובר למעשה על חברה העוסקת בכל מה שקשור לניהול הבניין המשותף. כלומר, במקום שהדיירים יצטרכו לדאוג לגינון מתאים, לתחזוקה של הלובי, לתיקונים שונים הנדרשים בבניין, לניקיון בניין ועוד, החברה דורשת סכום חודשי כלשהו תמורת שירותיה ודואגת לביצוע כל העבודות השוטפות הרלוונטיות עבור התחזוקה של הבניין. חשוב לדעת שככל שהבניין גבוה יותר כך דמי הניהול לרוב יהיו משמעותיים יותר וזאת בשל ההוצאות הגדולות הנדרשות עבור הבניין הן מבחינת שירותי הניקיון, הן מבחינת תחזוקת המעליות ועוד. אם יש מתקנים מיוחדים שונים בבניין כגון: חדר כושר או בריכה אשר דורשים גם תחזוקה, הרי שייתכן כי המחיר שחברת הניהול תגבה יהיה גבוה אפילו יותר.

חברת ניהול בניינים

איזה שירותים מציעה חברת ניהול בניינים?

חברת ניהול בניינים גובה תשלום חודשי והוא רלוונטי עבור הוצאות הנוגעות להחזקה של הבניין, יחד עם זאת, בעוד שישנם דיירי בניין משותף המעוניינים בעבודות תיקונים בלבד לבניין כחלק מעבודות האחזקה, הרי שישנם דיירי בניין משותף שמעוניינים להשקיע גם על עבודות אסתטיות וקוסמטיות הנוגעות לבניין ועל כן, יש לסכם מראש עם החברה איזה סוגי עבודות רוצים שהיא תבצע וכל כמה זמן יש צורך שהעבודות יתבצעו.

כיצד בוחרים חברת ניהול בניינים?

אספנו עבורכם טיפים מתומצתים שיעזרו לכם לבחור חברת ניהול בניינים מוצלחת:

  • חשוב מאוד לעשות סקר שוק ולבדוק איזה חברות מומלצות עבור ניהול המבנה מהסוג שיש לכם.
  • לא כדאי לבחור בכל חברה באשר היא, אלא רק בחברה שאתם יודעים כי יש לה ניסיון בניהול מבנים משותפים מהסוג של הבניין שלכם.
  • חשוב מאוד לבדוק כמה שנים החברה עוסקת בתחום, איזה בניינים היא מנהלת.
  • כדאי לקבל המלצות על החברה, כאשר ההמלצות הטובות ביותר הן המלצות של דיירי בניין משותף אשר החברה מנהלת אותו.
  • חשוב מאוד לבדוק את המחיר שהחברה דורשת ולוודא כי הוא הוגן ביחס למחירים בתחום.
  • חשוב מאוד לכלול בחוזה מול החברה את כל תפקידיה וכן את המחיר שהיא גובה תמורת שירותיה על מנת שהכל יהיה ברור.

מעבר לכך, חשוב לדעת כי בהתאם לחוק, כל אדם שמתגורר בבניין משותף יהיה חייב להשתתף בהוצאות הנדרשות בכדי לתחזק את המבנה בצורה תקינה וכן בניהול של כל הרכוש המשותף במבנה וכל שירות שנחוץ למבנה.

כאן מסתיים מאמרנו, מקווים שתפיקו ממנו תובנות ומסקנות כך שתוכלו למצוא בקלות חברת ניהול בניינים העונה על דרישותיכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים