דברים חשובים שכדאי לדעת על בחירת ברז למטבח

היכרות עם ברזי מטבח ומה שאתה צריך לדעת

בחירת הברז המתאים למטבח לבית היא החלטה חשובה. מאמר זה יעזור לכם להבין את סוגי הברזים השונים למטבח ומה עליכם לקחת בחשבון לפני הרכישה.

ברזים למטבח הם מרכיב מרכזי בכל מטבח. הם משמשים גם לבישול וגם לניקוי, לכן חשוב לדעת מה לחפש בברז למטבח לפני שקונים אחד. ישנם שלושה סוגים עיקריים של ברזים למטבח: סטנדרטיים, נפתחים ומרסס.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת ברז למטבח. המקום הטוב ביותר להתחיל הוא על ידי קביעת סוג הברז שאתה צריך. ישנם ארבעה סוגים של ברזי מטבח, לכל אחד יתרונות וחסרונות משלו.

לסוג הפופולרי ביותר, ברז המטבח עם ידית אחת, יש יתרונות רבים אך גם כמה חסרונות. לדוגמה, זה קל לשימוש והתקנה אבל זה יכול להיות קשה לניקוי ויכול להיות קשה לווסת את לחץ המים.

שיקולים לגבי המרכיבים העיקריים של ברז למטבח

בחירת הברז הנכון למטבח יכולה להיות משימה קשה. יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון כשזה מגיע להחלטה הזו, וחשוב לקחת את כולם בחשבון לפני ביצוע הרכישה.

לברז מטבח יהיו בדרך כלל שלושה מרכיבים עיקריים: הפיה, הידית והבסיס. שלושת המרכיבים הללו צריכים לעבוד יחד בהרמוניה כדי שהברז יתפקד כראוי ויראה אסתטי.

הפיה היא זו שמספקת מים מתחת לכיור שלך. הידית היא מה שאתה משתמש בו כדי להפעיל ולכבות את זרימת המים מהכיור שלך. הבסיס הוא המקום שבו אתה מחבר את ראש הריסוס שלך או אביזר אחר שאתה רוצה לחבר לברז שלך (כגון מתקן סבון).

בחירת הברז המתאים למטבח לבית היא משימה לא פשוטה. אתה צריך לקחת בחשבון הרבה גורמים, כולל החומר ממנו הוא עשוי, המחיר והעיצוב. במאמר זה, נבדוק מה אתה צריך לדעת על בחירת ברז למטבח.

ברז למטבח הוא אחד מאותם דברים שלא חושבים עליהם עד שאתם צריכים אותו ואז פתאום אתם עומדים בפני עולם של בחירות ואין לכם מושג מאיפה להתחיל. דבר אחד שיכול לעזור לצמצם את החיפוש שלך הוא להבין מהם הרכיבים הללו וכיצד הם יכולים להשפיע על תהליך קבלת ההחלטות שלך.

נירוסטה מול ברונזה: נתחיל עם החומר הפופולרי ביותר עבור ברזי מטבח – נירוסטה מול ברונזה. נירוסטה עמידה יותר מברונזה, כך שאם יש לך ילדים או חיות מחמד בביתך, זו עשויה להיות אופציה טובה יותר עבורך מכיוון שסביר יותר שהיא תישאר במראה חדש לאורך זמן. ברונזה לעומת זאת

החשיבות של בחירת גודל הפיה הנכון

גודל הפיה חשוב כי הוא קובע את זרימת המים שיוצאים מהברז. פיה קטנה יותר תהיה טובה יותר למילוי סיר או לשטיפת ירקות ופיה גדולה יותר תהיה טובה יותר לשטיפת כלים.

לברזי מטבח שונים יש פיות שונות. ישנם שני סוגים של ברזי מטבח – חור בודד ו-3 חורים. לברז חור יחיד יש פיה שנמצאת בדרך כלל באמצע הכיור. ניתן להשתמש בו לאזור הכנה או לניקוי לאחר הבישול. ברז 3 חורים, לעומת זאת, משמש לשטיפת כלים ויש לו שתי פיות צד ואחת באמצע הכיור. פיות הצד משמשות בדרך כלל לשטיפת כלים בעוד שהאמצעי משמש בדרך כלל למילוי סירים או מחבתות במים.

ברז מטבח עם חור יחיד מתאים אם אתה רוצה להשתמש בכיור שלך כאזור הכנה מכיוון שהוא מספק מספיק מקום משני צידיו לעבודה בנוחות. אתה יכול גם להשתמש בו כאשר אתה רוצה לנקות לאחר הבישול מכיוון שהוא יספק מספיק מקום ליד הניקוז שבו תוכל לשים את כל הכלים והצלחות המלוכלכים שלך כדי שיוכלו לשטוף מאוחר יותר

בחירת סגנון ידית הברז המועדף עליך

בחירת ברז למטבח היא החלטה גדולה הדורשת שיקול דעת מדוקדק. יש הרבה דברים שכדאי לקחת בחשבון לפני קבלת ההחלטה הסופית.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שאתה יודע את גודל הכיור ואת המקום הפנוי במטבח שלך. זה יעזור לך לבחור ברז עם המידות הנכונות לחלל שלך.

הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא איזה סוג של ידית אתה רוצה על הברז שלך. ישנם סגנונות רבים ושונים לבחירה, כך שיכול להיות קשה להחליט איזה מהם ייראה הכי טוב במטבח שלך.

כדאי גם לחשוב באיזו תדירות אתם מתכננים להשתמש בברז ואיזה סגנון של השיש למטבח יש לכם לפני שתחליטו על דגם ספציפי, שכן זה יכול להשפיע על תדירות השימוש בו וכמה זמן הוא יחזיק מעמד לפני שתזדקקו לתיקון או החלפה חלקים.
לעוד פרטים נוספים אודות בחירת ברז איכותי למטבח ודברים חשובים שכדאי לדעת על בחירת ברז למטבח נא לבדוק ב- exposure4u.co.il

אפשרויות בקרת זרימת מים וטמפרטורה

זרימת מים: זרימת המים מהברז נמדדת בגלונים לדקה (GPM). GPM גבוה יותר יביא לזרם מים חזק וחזק יותר.

בקרת טמפרטורה: אפשרויות בקרת הטמפרטורה משתנות בהתאם לסוג הברז ויכולות להיות ידניות או אוטומטיות. בקרת טמפרטורה ידנית מחייבת אותך לסובב כפתור כדי להתאים את הטמפרטורה, בעוד בקרת טמפרטורה אוטומטית ניתנת לשליטה על ידי סיבוב כפתור או לחיצה על כפתור.

בחירה נכונה של ברז מטבח מחייבת אתכם לקחת בחשבון שני דברים – זרימת מים ואפשרויות בקרת טמפרטורה.

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת ברז למטבח. החשוב ביותר הוא אפשרויות זרימת המים ובקרת הטמפרטורה. לחלק מהברזים יש ידית אחת עם מפנה ובקרת טמפרטורה, בעוד שלאחרים יש שתי ידיות עם הסטה ובקרת טמפרטורה.

סוג הברז שתבחר יהיה תלוי בצרכים וההעדפות האישיות שלך, אך חשוב לוודא שאתה מבצע מדידות של האזור בו יותקן הברז לפני קבלת ההחלטה כדי להבטיח שתקבל דגם שיתאים למבנה. מֶרחָב.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים