החופות הכי יפות לחתונה

 

אין ספק שטקס החופה הוא גולת הכותרת של אירוע החתונה המרגש ורבים משקיעים בשנים האחרונות בתכנון, סידור ועיצוב חופה לתפארת – אסתטית, מפתיעה ומרגשת.

ישנם עיצובים מגוונים רבים של ביריעה הפרוסה על גבי 4 עמודים המייצגת את ביתם הראשון של בני הזוג – המעצבים היצירתיים העניקו למעטפת הזו שיק וסגנון, כך שהזוג המאושר יוכל לבחור תחת איזו חופה להינשא, שתתמזג בהרמוניה עם התפאורה והרקע של המקום, הבגדים עמם נישאים ותתאים לקונספט הכללי של החגיגה.

מחפשים השראה לחופה חלומית ובלתי נשכחת? לפניכם מספר רעיונות ששווים בדיקה:

הגרסה הפרחונית – מתחברת לטבע

אם חשקה נפשכם בחופה שתתמזג בהרמוניה עם הטבע במיוחד אם אתם מתעתדים להינשא בגן אירועים, על רקע של יער, חורשה, שדה ומרבדים ירוקים, תוכלו לעצב מעטפת בד המעוטרת בפרחים ססגוניים.

אפשר לבחור פרחים בהירים כמו סחלבים או גיפסנית, ניתן לשזור את הפרחים על הבד או על העמודים בסידור דקורטיבי אמנותי. ישנם גם פרחים מלאכותיים שיעניקו אפקט משגע בהשראת קיסוס, ויסטיריה, גפנים לפי הצבעוניות המועדפת והעונתיות בשילובים מרגשים על גבי הקונסטרוקציה.

ניתן גם ליצור קונטרסט מעניין בין העמודים התעשייתיים לפריחה הרכה וללכת על מראה של שכבות של כלניות או חרציות. 

מרחפים מעל המים

זוגות רבים מחפשים אולם אירועים או גן אירועים בהם יש את הפלטפורמה המבוקשת ליצירת חופה על המים. כיסוי על גבי עמודים אליו פוסעים דרך דק עץ שמרחף על גבי בריכת מים.

יש חופות כאלה שגם נושקות לים הנשקף מאחוריהן ואחרות על רקע השדות הפתוחים. כך או כך, בדקו מה האורך של המסלול וכצד לבצע את סידורי הישיבה כדי שגם התמונות יצאו נפלא וגם האורחים ייהנו מהמראה המסנוור שטמון בהפקת אירוע עם חופה על המים.

בנוסף, כולם ייהנו מהסאונד המרגיע של המים המפכפכים והמכחול העמוק המשתלב בדרך אסתטית עם הלבן הקסום. מעטפת על המים תמיד משדרת אווירה רומנטית של חופש, ששואבת השראה מהריזורטים הכי מפנקים ברחבי העולם. 

נוצצת ונחשקת

מה דעתכם על חופה הוליוודית אליה מוביל שטיח אדום שיעמיד אתכם ישירות באור הזרקורים? אפשר לסגנן את המעטפת בדרך כזאת שתבטא את הזוהר ההוליוודי עם שיבוצי אבני סוורובסקי, סרטי אורגנזה מרהיבים, קריסטלים בוהקים, גדילים ממשי.

ישנה אפשרות לשדרג בכדורי אור לתלייה, בלונים בצבעוניות המועדפת, גופים מנייר אורז מעודן, מקרמה ועוד.

יוון זה כאן

לא חייבים לטוס ליוון כדי להרגיש שאתם באי יווני אותנטי. מעצבי האירועים יוכלו להציע לכם מעטפת אלגנטית ומרהיבה ביופייה ששואבת השראה מהווייב היווני עם בדי שיפון רכים, אווריריים, שמייצרים זרימה ונראים מרחוק כמו גלביה ענקית שעוטפת את הזוג המאושר.

קיימת אפשרות למתוח את הבדים מהצדדים אל עבר עמודים מרוחקים יחסית, כך שמהצד החופה נראית כמו שובל ארוך של שמלת הכלה. אתם בוחרים אם ללכת על בד מינימליסטי נקי ואחיד בצבע או על בד בטקסטורה מחוספסת יותר.

להאיר את החופה מכל הכיוונים

אם בכוונתכם להינשא לעת ערב או אתם מעוניינים להציב את החופה תחת אור מחמיא ומהפנט במיוחד, שקלו לשלב בקונסטרוקציה מגוון נורות לד מהבהבים או עששיות בסגנון נוסטלגי בניחוח של פעם. 

חופה בטאץ' אישי

ויש גם חופות בהתאמה אישית כאשר בני הזוג הם אלה שמביאים את הבדים, בין אם מדובר במזכרת, בירושה שעברה מדור לדור, בדים למשל שעשויים טלאים מבגדים ישנים, מפות אהובות, צעיפים קסומים, כך שהבד עצמו הוא בעל משמעות סנטימנטלית שזוכה לחיים חדשים. 

מוזמנים להיוועץ עם מעצבי אירועים על מנת לקבל רעיונות ועזרה בהפיכת החזון אל הפועל ביצירת חופה אגדית שתיהנו להינשא תחת כיפתה.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים