הערכת הפסדי הכנסות

בבלוג זה נחקור את הנושאים הבאים:

בבלוג זה נחקור את הנושאים הבאים:

-כיצד לחשב הפסדי הכנסות בחברה

-כיצד לזהות את הסוגים השונים של הפסדי הכנסה

-כמה מהגורמים לאובדן הכנסות וכיצד להימנע מהם.

אנו מקווים שהבלוג הזה יעזור לך לזהות אם יש בעיה בהכנסות החברה שלך ומה ניתן לעשות בנידון.

נחקור את הנושאים הבאים:

– הדרכים השונות להערכת הפסדים

– כיצד לחשב הפסדי הכנסה לחברה

– מהם הגורמים המשפיעים על אובדן הכנסות?

– כיצד אובדן הכנסות משפיע על הבריאות הפיננסית של החברה?

1. הדרכים השונות להערכת הפסדים – ישנן שלוש שיטות בסיסיות להערכת הכנסות: השיטה הישירה, השיטה העקיפה ושיטת ההכנסה נטו. השיטה הישירה משמשת כאשר יש לנו מושג טוב כמה כסף הוצא על ייצור וכמה נמכר בכל רמת מחיר. לדוגמה, אם אנו יודעים ש-100$ של חומרי גלם שימשו לייצור 100 יחידות של מוצר וכל יחידה נמכרת ב-$10, אז נוכל לחשב את סך ההכנסות שלנו באופן הבא: 100$ (חומרי גלם) +$1000 (יחידות שנמכרו) =1100$ בהכנסות. כאשר משתמשים בשיטה זו, חשוב לדעת כמה הוצא על ייצור לעומת מה שנמכר בפועל בכל אחד

הקדמה: המטען המילניום

The Millennium Cargo היא חברת מטענים המובילה סחורות לכל רחבי העולם. לאחרונה, הם נפגעו עם בעיה גדולה כאשר משלוח הסחורה שלהם נחטף על ידי פיראטים. זה גרם להם להפסיד מיליוני דולרים בהכנסות והותיר אותם ללא יכולת לשלם לעובדים שלהם.

זו רק דוגמה אחת לאופן שבו חברות מפסידות הכנסות עקב חטיפות ופיראטיות. פיראטיות הייתה בעיה כבר שנים, אבל נראה שהבעיה רק מחמירה עם הזמן ככל שיותר אנשים מקבלים גישה לאינטרנט ולומדים כיצד להשתמש בטכנולוגיה. מסיבה זו, חשוב שלחברות כמו The Millennium Cargo יהיו ביטוחים שיכסו את ההפסדים הללו כדי שיוכלו להמשיך לפרנס את משפחותיהם ועובדיהם.

דור המילניום הוא דור הנוער הגדול ביותר עד כה. זה גם המגוון ביותר. זה יצר כמה אתגרים עבור משווקים, שמתקשים להבין את דור המילניום וכיצד להגיע אליהם.

דור המילניום תויג כזכאי, עצלן ושקוע בעצמו על ידי דורות מבוגרים. הם גם נחשבים פחות עוסקים בפוליטיקה, פחות סביר ללדת ילדים, סיכוי גבוה יותר לחיות עם הוריהם או בן זוג בגיל מבוגר יותר, וסביר יותר שתהיה להם עבודה שהם שונאים מאשר קודמיהם היו באותו גיל.

חלק זה יבדוק כיצד המטען של הדור הזה משפיע על הרגלי ההוצאות שלו וכיצד זה עשוי להשפיע על השיווק בעתיד.

החשיבות של הערכות הכנסות בתהליכי קבלת החלטות עסקיות

הערכות הכנסות חיוניות לקבלת החלטות עסקיות. בעת קבלת החלטה עסקית, חשוב לדעת את ההשפעה על הכנסות החברה. חברה יכולה להשתמש באומדנים האלה כדי לקבל החלטות טובות יותר ולהתמקד במה שיביא לה יותר הכנסות בעתיד.

הערכות הכנסות חשובות מאוד בניתוח הכספים של החברה, וזו הסיבה שהן משמשות לעתים קרובות כל כך בתהליכי קבלת החלטות עסקיים. הם מאפשרים לחברה לקבוע כמה הכנסות יאבדו או ירוויחו על ידי יישום שינוי מסוים ולאחר מכן לקבל החלטות טובות יותר על סמך המידע הזה.

על מנת לקבל את ההחלטה הנכונה, עלינו להבין את המצב בצורה ברורה. תהליכי קבלת החלטות עסקיים הם תמיד שילוב של מידע, ידע ומיומנויות. אבל לעתים קרובות חסר לנו המידע הדרוש כדי לקבל החלטות. לדוגמה, קשה להעריך כמה הכנסות אתה עלול להפסיד אם לא תשקיע בקו מוצרים חדש. לכן חשוב להעריך את כל העלויות והתועלות האפשריות לפני קבלת כל החלטה.

6 שלבים לתכנון אסטרטגיית שימור עובדים מוצלחת בזמנים קשים

הצעד הראשון הוא לזהות את הסיבות שבגללן עובדים עוזבים. השלב הבא הוא לגלות מה הם רוצים וצריכים כדי להישאר.

השלב השלישי בתהליך הוא לזהות מה צריך לעשות על מנת שהחברה שלכם תיצור סביבת עבודה שתעודד אנשים להישאר. השלב הרביעי הוא פיתוח תוכנית פעולה והקפדה על העברת תוכנית זו ביעילות. השלב החמישי הוא יישום התוכנית, ולבסוף, הערכת האם היא הצליחה או לא.

במאמר זה נתייחס לשישה שלבים שיעזרו לכם לתכנן אסטרטגיית שימור עובדים מוצלחת בזמנים קשים.

1) סקור את אסטרטגיית ניהול הכישרונות הנוכחית של הארגון שלך.
למידע מורחב בנושא של איילון אוריאל ניתן לבדוק כאן: cougar.co.il

2) ערכו ניתוח פערים כדי להבין את הפערים באסטרטגיה הנוכחית שלכם.

3) זהה את שורש הבעיה וערוך התאמות לפי הצורך.

4) הציבו ציפיות סבירות הן למנהלים והן לעובדים.

5) תקשר עם העובדים על מה שקורה ומה הם יכולים לעשות כדי לתרום לפתרון.

6) בדוק את אסטרטגיית השימור החדשה שלך באופן שוטף כדי לוודא שהיא פועלת כמתוכנן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים