חשיבותם של אדריכלים

חשיבותם של אדריכלים

תכנון ועיצוב הבית זו משימה לא פשוטה בכלל, הסיבה לכך נובעת בגלל מגוון האפשריות אשר קיימות כיום. מרבית האנשים רוצים שעיצוב הבית שלהם יבוצע באופן מושלם, ויתאים גם לסגנונות הפופולאריים וגם לרצונם האישי. בכתבה זו נספר לכם על עיצוב הבית, מיהו אדריכל ומדוע כדאי להתייעץ עם אחד כשמתכננים לעצב את הבית.

טרנדים עיצוביים

עיצוב זאת משימה לא פשוטה כמו שאמרנו כבר, אך עם זאת יש מספר טיפים שניתן לכם על מנת להפוך את העיצוב והתכנון שלכם למנצח  ! נתחיל בחלוקה של המרחב והצבעים אותם ניתן לבחור. עוד מהחלק התכנוני חשוב למקסם את הפוטנציאל ביחס לשטח הנכס, הכוונה היא שחלוקה טובה תייצר תחושה של מרחב.

חשוב לקחת בחשבון את צורת הנכס – לדוגמה, בחללים צרים תהיה נטייה לעצב בצורה מינימליסטית על מנת לאפשר קלות ואווריריות. בבתים שבהם אוהבים לצפות בטלוויזיה או מרבים לארח בני משפחה או חברים, נמליץ לקחת בחשבון את מערכת הישיבה שתהיה גדולה מהממוצע ואת מיקומם ביחס לשאר הרהיטים.

נקודה חשובה נוספת היא האיזון – נמליץ לייצר סימטריה בתהליך העיצוב שתייצר איזון – כל זאת בעזרת מיקומים נכונים של מערכת הישיבה, המזנון או שולחן הקפה. זכרו כי עיצוב הוא כמובן לא רק מיקומי רהיטים, אלא גם "טאץ'" ייחודי בדמות גופי תאורה שונים ומיוחדים, כמובן יצירות אומנות שונות ופסלים דקורטיביים שיוסיפו יוקרתיות לחלל הבית.
נציין מספר טרנדים מרכזיים שקיימים כיום:
 צבעים נועזים – טרנד שהולך ותופס תאוצה בשנים האחרונות.

פרקט כהה – אם הולכים על פרקט אז פרקט כהה יוסיף ייחודיות לבית שלכם.

מסגרות שחורות בחלון – מסגרות שחורות יתנו דגש לעיצוב של החלון, ובכך נוצרת הניגודיות בין האור שנכנס מהחלון לבין המסגרת השחורה, אשר יוצרת השפעה חזקה על מרחב הפנים של הבית.

ריצוף וחיפויים מיוחדים – ניתן לרצף חדרי אמבטיה בריצוף שיש אחיד שיקנה יוקרתיות.

בחירות חכמות

כיום אין אחד שלא רוצה להנות מ"אפקט כפול" הכולל עיצוב מרהיב שירשים כל מבקר וכמובן פרקטיות שתאפשר שימוש יום יומי נוח. מהסיבה הזאת אנחנו יכולים להמליץ לכם לקחת אדריכל שילווה אתכם לאורח התהליך המורכב מצד אחד, אך מהנה מהצד השני שבסופו אתם יוצאים עם הבית\הסלון\המטבח שבדיוק רציתם, אשר יתאימו בדיוק לצרכים שלכם ובו זמנית יעמדו בכל תקני העיצוב והאיכות שקיימים קיום.

מיהו אדריכל ומה תפקידו ?

אז נתחיל במקור השם אדריכל, שמו הנוסף של האדריכל הוא "ארכיטקט" אשר פירושה "רב בנאי" זאת מכיוון שבעבר היה האחראי על התכנון והבנייה. יש לא מעט תחומים בתחום האדריכלות לדוגמא אדריכל בתים, תכנון עירוני, נוף ואדריכלות פנים (האדריכל יכול לעסוק בכולם או באחד התחומים). תפקידו של האדריכל הוא לתכנן את החלק החיצוני והפנימי של מבנה. בנוסף האדריכל מלווה את הלקוח בעת הגשת הבקשות לרשויות עד קבלת ההיתרים הנדרשים, וכמובן מוודא כי תהליך הבניה והשיפוץ מתבצעים על פי המתוכנן.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים