מטריות ממותגות לימים הגשומים

מטריות הן מוצר הכרחי בימי החורף – אף אחד מאיתנו לא אוהב לצעוד רטוב ברחוב בימים הקרים. הידעתם שהיום אתם יכולים לעצב מטרייה משלכם?

מטריות לכל אחד

אין ספק שהמצאת המטריות עוזרת להמון אנשים לתפקד בימי החורף הקרים. אבל בואו נודה בזה באמת, לפעמים עיצוב המטרייה יכול להיות פשוט לא לטעמנו. אז אם אתם בקטע של עיצוב מטרייה משלכם, עם משפט מצחיק, עם לוגו שלכם או אם אתם עסק או חברה שמחפשים דרך נוספת לשווק ולפרסם את עצמכם, מצאנו עבורכם את הפתרון המושלם. עיצוב מטרייה משלכם. כל מה שאתם צריכים הוא למצוא חברה מסודרת ומקצועית שתוכלו להזמין דרכה את המטרייה האיכותית ביותר. מזל שאנחנו פה כי היום נספר לכם על חברת טיקט. חברת טיקט שמאמינה שכל מיתוג הוא אפשרי, מביאה לכם את המוצרים האיכותיים ביותר. הם מתמחים בהדפסה על מגוון מוצרים, ביניהם מגוון מוצרי טקסטיל, ציוד משרדי ועוד המון מוצרים שמחכים אך ורק לכם.

היום נתמקד במטריות. הדפסה על מטריות היא אחת השיטות הטובות ביותר לשיווק ופרסום העסק שלכם בימי החורף. תחשבו על זה כך: בכל פעם שמתחיל לטפטף גשם ואתם מתהלכים לכם בחוץ, המטרייה שלכם נפתחת ועליה מודפס הלוגו של החברה שלכם, פרטים נוספים כמו טלפון ליצירת קשר, או כל דבר שיכול להיות מזוהה דווקא עם החברה שלכם. מישהו שבמקרה עובר לידכם מתבונן על המטרייה שלכם וקולט את הלוגו המודפס עליה. מפה זה כבר שלכם – הוא כבר ייצור קשר עם החברה שלכם על מנת לקבל את המוצרים והשירותים שאתם מציעים ואתם זוכים בעוד לקוח שהגיע אליכם דרך הפרסום הפשוט ביותר שתוכלו לחשוב עליו.

איך מדפיסים על מטרייה?

הדפסה על מטריות יכולה להיעשות בכמה דרכים, הכל בהתאם לצרכים שלכם ולנראות הסופית שאתם מאחלים לה. כדי לבחור את ההדפסה המושלמת שתתאים בדיוק עבורכם, תוכלו ליצור קשר עם העובדים של חברת טיקט, והם יעברו איתכם שלב שלב, עם המון סבלנות עד שתבחרו לעצמכם את המטרייה עליה חלמתם. אם אין לכם ידע בכל הקשור לעיצוב לוגואים, אל דאגה – עובדי החברה יודעים לעצב את הלוגואים היפים ביותר ובשיתוף פעולה איתכם הם יעצבו לכם לוגו מהחלומות. אז אילו הדפסות ניתן לעשות על המטרייה?
ההדפסה הראשונה עליה נדבר היום היא הדפסת משי. היא נחשבת לאחת ההדפסות הנפוצות ביותר והיא נעשית על ידי גלופה שמכינים מראש בהתאם ללוגו שלכם. הדפסה נוספת היא הדפסת סובלימציה, הדפסה זו מתאימה אך ורק למטריות בצבע לבן. אבל גם מטריות לבנות ישרתו אתכם והלוגו שלכם יבלוט מאוד. הדפסה זו נחשבת יחסית לזולה מה שייתן לכם את האפשרות להזמין כמות מכובדת של מטריות. הדפסה דיגיטלית היא הדפסה נוספת שקיימת אצל טיקט והיא נחשבת לאחד ההדפסות האיכותיות והמדויקות ביותר. ניתן להדפיס אותה על כל צבע של מטרייה אבל היא נחשבת ליותר יקרה מההדפסות האחרות.

כל אחד יוכל למצוא את סוג ההדפסה שמתאימה בדיוק בשבילו – הכי חשוב שתבחרו במטרייה איכותית שלא תשבר לאחר שימוש אחד. רצוי שתבדקו שהמטרייה שלכם עשויה מבד כפול שמקנה למטרייה חוזק ויציבות בעת השימוש, שיש לה סיבי פיברגלס, איתם מייצרים את המוטות של המטרייה כך שהם יהיו עמידים וחזקים ושום רוח לא תוכל לשנות את צורת המטרייה החדשה שלכם.
לפרטים נוספים, שאלות והתייעצות לגבי הזמנת מוצרים, תוכלו לפנות עוד היום בטלפון 077-9969469 ועובדי החברה יעזרו לכם בדרך למטרייה המושלמת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים