משאבות סחרור לדוד שמש- מהן ?

אנחנו רגילים ליהנות ממים חמים במקלחת ובכלל, עבור רבים מאיתנו אספקה שוטפת של מים זורמים, זה המובן מאליו. אבל האמת היא כי שום דבר מהדברים הללו לא מובן מאליו.

בסופו של דבר, על מנת שנוכל ליהנות ממים חמים במקלחת, הרי שהרבה מאוד גורמים צריכים לעבוד ביחד כדי שנוכל ליהנות ממערכת של מים נקיים, חמים וטובים לשימוש.

במאמר הבא נדבר על חלק לא ממש מוכר בדוד השמש של כל אחד מאיתנו, אבל מדובר על חלק שפשוט, אי אפשר בלעדיו.

אגב, המידע המופיע כאן רלוונטי עבור מי שמשתמשים במים חמים בבריכת השחיה הפרטית, בג'קוזי וכן הלאה. במאמר הבא נדבר על משאבות סחרור לדוד שמש, על מה מדובר בדיוק ולמה המרכיב הזה חשוב לנו כל כך.

מה המשמעות של מים עומדים? 

הכלל הזה הוא כלל פשוט, מים עומדים עלולים למשוך אליהם מזיקים שונים. אלו יכולים להיות בעלי חיים ואלו יכולות להיות פטריות או התרבות של חיידקים. האמת היא כי בחלקים גדולים של העולם, היכן שעדיין אפשר למצוא ביצות שלא טופלו, אפשר למצוא בני אדם הסובלים ממחלות לא נעימות בכלל, פשוט משום שמקור השתיה שלהם והמים בהם הם רוחצים, מקורם במים עומדים.

התפקיד אם כן, של משאבות סחרור לדוד שמש, הוא לערבל את המים כל הזמן, כדי למנוע הופעה של מיני מזיקים שונים. 

הרכיב הזה למעשה ממוקם בתוך מיכל המים החמים ודואג להמשיך לערבב את המים, עד שנפתח את הברז ונעשה בהם שימוש.

כאמור, מדובר על רכיב פשוט אולי, קטן וכזה שוודאי אתם שומעים עליו בפעם הראשונה. אך עם זאת, אנחנו מדברים על מרכיב חשוב מאין כמוהו בשמירה על הבריאות של כולנו.

המכשיר פועל בזכות השימוש באנרגיה סולארית 

בישראל, השימוש בדודי שמש, כלומר, מיכלי מים המתחממים כתוצאה משימוש באנרגיה סולארית, חוסך, על פי הנתונים הרישמיים, כמעט 8% מצריכת החשמל השנתית של כל משפחה בישראל.

גם הרכיב הזה למעשה פועל בזכות השימוש באנרגיה סולארית. עבור מי שאינם בקיאים בנושא, הרי לפניכם הסבר קצר.

השמש היא מקור אנרגיה משמעותי, ממנו אנחנו יכולים להפיק חשמל. בניגוד לנפט ופחם, אותם אנחנו צריכים לשרוף כדי לחמם את המנועים שיפיקו לנו חשמל, הרי שהשמש היא חומר לא מזהם והיא משאב העומד לרשותינו, בישראל החמה, חודשים ארוכים בשנה.

בשביל לנצל את האנרגיה הזו, כל שאנחנו צריכים אלו פאנלים סולאריים פשוטים. אלו סופגים את האנרגיה של קרני השמש ומתרגמים אותם לחשמל, זה שמפעיל את אותה מערכת לעירבול המים בדוד שלנו בבית. 

מה חשוב לדעת על בריכות שחיה פרטיות 

אם מים עומדים בדוד מים קטן יכולים לעשות נזק כל כך גדול, חישבו לעצמכם מה קורה במערכות האינסטלציה של בריכות פרטיות וג'אקוזי ביתי? אם אתם רוצים להימנע ממחלות ואם אתם רוצים לשמור עליכם ועל המתרחצים בבריכה שלכם, הרי שאתם לא יכולים לוותר על השימוש באותה מערכת לעירבול המים. 

אל חשש, אתם ממש לא צריכים להתקין את המערכת בכוחות עצמכם. בשביל זה יש אנשי מקצוע מנוסים אשר יהיו שם כדי לסייע לכם בעת הצורך. 

יש לכם עוד שאלות? יש לכם ממי לקבל תשובות 

אנחנו נשמח לענות לשאלות שלכם וכמובן, לספק לכם צוות עבודה מקצועי להתקנת הרכיבים שיאפשרו לכם להשתמש במים חמים, סטרילים ונקיים.

אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר בטלפון או דרך האתר שלנו ואנחנו נשמח לענות לכם בהרחבה, לכל שאלה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה

בואו להכיר את היתרונות של רכישת ציוד סקי בסוף עונת הגלישה, מה לקחת בחשבון בעת ביצוע רכישות, והחיסכון הפוטנציאלי שאפשר לעשות. למה לקנות בסוף העונה?

מתי תצטרכו הדבקת כתר קבוע

הדבקת כתר קבוע היא טיפול שיניים נפוץ שנועד לשקם שיניים פגומות או להחליף שיניים חסרות. הכתרים מספקים הגנה לשן הטבעית, משפרים את המראה האסתטי של

למה להזמין רק חשמלאי מוסמך בתל אביב?

 רק חשמלאי מוסמך עם רישיון רשמי עבר הכשרה מעמיקה וצבר ניסיון רב בתחום החשמל. ידע זה חיוני לביצוע עבודות ותיקונים בצורה מקצועית ובהתאם לכל התקנים