רוני קוקליטסקי מסביר : מה מונע מהאתר שלכם להיות מהיר ?

 

רוני קוקליטסקי מסביר: מה מונע מהאתר שלכם להיות מהיר? 

אתרים איטיים היא בעיה נפוצה, וחשוב לטפל בה מבעוד מועד. אתר הנטען באופן איטי גורמם לאחוזי נטישה גבוהים, קמפיינים פרסומיים שלא יביאו לידים וחשיפה ודירוג נמוך בגוגל. הטיפול במהירות אתר היא לא מורכבת מדי ועל פי רוני קוקליטסקי מומחה למהירות אתר, היא תשפר משמעותית את כל נתוני האתר, כולל חשיפה ודירוג.

רוני קוקליטיסקי מגלה לכם מה גורם לאתר להיות איטי כל כך

אם גיליתם שהאתר שלכם איטי מדי יש לכך מספר סיבות עיקריות, וחשוב לטפל בהן. אך לפני הכל, כדאי להכירן באופן כללי, וביניהן:

שירות אחסון שאינו מתאים

לא מעט בעלי עסקים מוצאים את שירות האחסון הכי זול, אך זאת לא דרך טובה לאחסון האתר. חשוב להתאים את סוג אחסון האתר לאתר עצמו בהתאמה אישית, ואם זה בעלות שהיא אולי פחות זולה מההצעות שקיבלתם, היא עדיין יכולה להשתלם לכם ולמנוע אתר איטי שמביא לנזקים בטווח הארוך.

●תוספים חיצוניים שאינם בשימוש

רוב האתרים כיום מבוססים על מערכת וורדפרס המאפשרת התקנה של תוספים בחינם ובקלות. רוני קוקליטסקי מספר שלא אחת בעלי אתרים פשוט מורידים תוספים ללא הבחנה מה טוב עבורם ומה לא, ובכך מעמיסים על האתר תוספים שאינם מסייעים לאתר, ופוגעים בו. גם סקריפטים חיצוניים יכולים להעמיס על האתר ולגרום לו לזמן טעינה ארוך מדי. בכל התקנה, סקריפטים או תוספים חשוב לשים לב להתקנות רלוונטיות ואך ורק אלו המתאימות למה שאתם צריכים. 

קבצים שבורים

סקריפטים שאינם מכוונים למיקום קיים, תמונות שבורות, פונטים שאינם ממוקמים במקום הנכון ועוד, כל אלו מביאים לשגיאות הגורמות לאתר להיטען באופן מאד איטי ולא אפקטיבי.

קבצים כבדים

תמונות כבדות שהפורמט שלהן לא מתאים, עמודי בית ארוכים מדי, אפקטים גרפיים עמוסים מאד ופונטים כבדים. לכל אלה יש השפעה ישירה על מהירות האתר שלכם וחשוב להקפיד להעלות קבצים שאינם כבדים מדי. כלי בדיקת מהירות האתר יוכל לסייע באבחון משקל היתר באתר ולסייע לגרום לו להיות מהיר יותר.

רוני קוקליטסקי – מקצועיות ברמה גבוהה מביאה לתוצאות

כל הסיבות שצוינו מעלה הן סיבות מספיק טובות לכך שהאתר שלכם יהיה איטי, לא אפקטיבי ויגרום לאחוזי נטישה גבוהים. אלו גם יגרמו לדירוג נמוך בגוגל, חשיפה נמוכה ולאתרי איקומרס לפגיעה באחוזי המכירה. רוני קוקליטסקי מומחה לשיפור מהירות אתרים מעיד שלא מדובר בתהליך מורכב מדי כאשר הוא נעשה על ידי הידיים המקצועיות ביותר.

ולכן כאשר אתם בוחרים את אנשי המקצוע עבור התהליך של שיפור מהירות אתר וורדפרס חשוב לבחור את אנשי המקצוע המוסמכים, הטובים והמקצועיים ביותר שרק ניתן. הסתמכו על ביקורות, חוות דעת והמלצות ואל תשכחו גם לשוחח עם לקוחות קודמים, לקוחות הווה, ולקבל את התמונה המלאה.

חברה מקצועית ובעלת ניסיון, וותק וכמובן מקצועיות ברמה גבוהה תדע ללוות אתכם מהרגע הראשון ועד לרגע שבו אתם כבר תחוו שיפור במהירות האתר, ובנתוני האתר. רוני קוקליטסקי והצוות המקצועי והמיומן מחכים רק לסייע לשיפור מהירות האתר שלכם. התקשרו כבר עכשיו או השאירו פרטים והעניקו למותג שלכם את החשיפה והתוצאות הראויים.

 

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

מהו דום נשימתי ואיך לטפל בו

דום נשימתי הוא מצב מסכן חיים שעלול להוביל לסיבוכים חמורים או למוות אם לא מטפלים בו באופן מיידי ונכון. פוסט זה בבלוג מסביר את הסיבות,

מחירי פינוי פסולת

מחירי פינוי פסולת ובחירת קבלן איכותי

פינוי פסולת הוא עניין מורכב שדורש התייחסות מקצועית ומיומנת. המחירים משתנים בהתאם לסוג הפסולת, הכמויות והמרחק עד לאתר הפינוי או המחזור. בנוסף, בחירת קבלן פינוי