איך לבחור מקדחה איכותית?

הבחירה במקדחה מקצועית וטובה דורשת לא רק התייחסות למותג כזה או אחר, כי אם אל גורמים פרטניים יותר המשקפים את הצורך האישי שלכם.

מהי המקדחה שתשיג עבורכם את התוצאה הטובה ביותר? ומהי בעצם התוצאה הטובה ביותר? האם אתם עתידים לקדוח בבית עבור משימות תחזוקה המתרחשות אחת למספר חודשים או שנים? או שמא אתם אנשי מקצוע המבקשים להצטייד במקדחה עוצמתית שתקל עליכם במלאכה ותאפשר לכם לערוך את עבודתכם באופן היעיל והפשוט ביותר?

כאן בשיתוף עם סקיל: https://skil-israel.co.il/ ריכזנו עבורכם מספר היבטים מרכזיים שיאפשרו לכם לערוך את הבחירה המושכלת והנכונה ביותר לבחירת המקדחה שאתם מחפשים אחריה. ובכל שאלה והתייעצות בנושא זה, הרי שאתם מוזמנים להקליק כאן וליצור קשר עם נציגיה הטכניים של סקיל שיכווינו אתכם אל המוצר שיענה על דרישותיכם. 

מהם הצרכים שלכם?

זהו את המשימות הספציפיות שבהן המקדחה שתשמש אתכם.

האם מדובר בעבודות שונות העשויות לדרוש סוגים שונים של מקדחות? למשל אם תרצו לקדוח לתוך עץ ומיד לאחר מכן תידרשו לקדוח בתוך בטון או מתכת, הרי שבמקרים שכאלו ייתכן ותצטרכו מקדחה איכותית ועוצמתית או שאפילו עדיף יהיה שתיטו לכיוון רכישתו של פטישון במקום מקדחה.

שקלו היטב את תדירות השימוש במקדחה ואופי חומרי הגלם שבהם אתם תצטרכו לקדוח. להיבטים אלו ישנה השפעה מכריעה על בחירת המקדחה בה אתם מבקשים להשתמש.

סוגי מקדחות

ישנן מקדחות חשמליות בעלות חיבור חוטי וישנן מקדחות חשמליות המבוססות על סוללה נטענת.

המקדחות עם החיבור החוטי מבטיחות עוצמה שאיננה פוסקת לרגע ואיננה תלויה בסוללה נטענת, אך לצד זאת, הם מצריכים בכל עת את החיבור למקור חשמל נגיש. לעתים בהתאם לתנאי השטח, וכל שכן באתרי שיפוצים או בנייה, לא תמצאו מקורות חשמל זמינים או בקרבת מקום.

על-כן מומלץ לעתים לשקול את רכישתה של מקדחה נטענת, ובכך להבטיח את הניידות המלאה ביותר.

לצד כל אלו, נזכיר כי גם פטישונים מגיעים עם חיבור חשמלי או עם סוללה נטענת, ובמקרים אלו לרוב יהיה מומלץ לשקול בהחלט את השימוש בסוללה נטענת.

כוח ומהירות

חפשו אחר מקדחות עם כוח מספק עבור המשימות המיועדות.

טווח המהירות של המקדחה הנמדד בסל"ד (סיבובים לדקה), כאשר מהירויות גבוהות יותר טובות ויעילות לקידוח מקצועי ומהיר, ואילו מהירויות נמוכות יותר מותאמות למקדחות המשמשות גם כמברגות.

לרוב בעלי מקצוע, יחפשו אחר מקדחה עוצמתית מצד אחד, אך בעלת שליטה מלאה על עוצמתה מן הצד השני.

ארגונומיה ונוחיות

קחו בחשבון את המשקל של המקדחה ואת גודלה.

ידית ארגונומית ועיצוב מאוזן יכולים להפחית את העייפות במהלך השימוש הממושך שבמקדחה, דבר אשר יכול בהחלט להוות שיקול מרכזי עבור בעלי מקצוע.

עבור אנשים המשתמשים במקדחה לשימוש פרטי, הרי שגם הנוחיות וגם גודל המקדחה צריכים לשחק תפקיד מרכזי, שכן ככל שהמקדחה קומפקטית יותר, כך ניתן למצוא לה אחסון בקלות ובפשטות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול