איפה ניתן לקנות מוצרי קפה איכותיים במחירים שוברי שוק?

קפה הוא חלק בלתי נפרד מהשגרה של רוב הישראלים. על-פי סקרים שונים 4 מכל 5 ישראלים שותים לפחות כוס קפה אחת ביום, ולמעשה ברוב המקרים הממוצע הוא 2-3 כוסות מדי יום. בהתאם עולה השאלה איפה אפשר לקנות מוצרי קפה איכותיים במחירים תחרותיים – וכאן בעמוד תמצאו תשובה.

מבצעים

דרך אחת ליהנות מקפה משובח בלי לשלם מחיר מופרז היא איתור מבצעים משתלמים. בלא מעט חנויות תמצאו מבצעים מהסוג של 1+1, או 2+1, ולפעמים יש גם הנחות משמעותיות על קפסולות, פולים ושאר מוצרי קפה. 

חשוב לוודא שההצעה מהווה אכן מבצע, כלומר מוזילה עבורכם את המחיר במידה ניכרת. המלצה נוספת היא לנצל מבצעים כדי לרכוש כמות גדולה יחסית של מוצרי הקפה האהובים עליכם, וכך לסמן V על קפה איכותי במחיר תחרותי לפרק זמן ארוך יחסית.

רשתות דיסקאונט

ברחבי ישראל פועלות כמה וכמה רשתות שגובות מחירים זולים על מרבית המוצרים הנמכרים בהן. בחלק מהמקרים תוכלו למצוא בהן גם קפה איכותי על סוגיו השונים, אם כי חשוב גם לסייג: בדרך כלל פולי קפה מובחרים באמת, כאלה של חברות מובילות בתחום כגון לוואצה, מאורו, דיאמה, דנסי או סגפרדו לא נמכרים ברשתות אלה.

אתרי אינטרנט מחו"ל

הגלובליזציה והאינטרנט הרחיבו באופן משמעותי את מנעד האפשרויות שלנו בתחומי חיים רבים – וגם עולם הקניות שלנו משתרע על פני הגלובוס כולו. כשההיצע עצום, קל יותר באופן טבעי למצוא את מוצרי הקפה הספציפיים הרצויים במחירים אטרקטיביים. יחד עם זאת גם את ההמלצה הזו חובה לסייג: לא כל אתר בחו"ל הוא כזה שאפשר לסמוך עליו, ולכן חובה לוודא את מידת האמינות של כל אתר (כך שתקבלו את מה שהזמנתם, ולא חיקוי נחות).

אתרים של חנויות ישראליות

המקור האמין ביותר למוצרי הקפה הטובים ביותר הקיימים כיום, ובמחירים הוגנים, הוא אתרים של חנויות ישראליות, שקפה הוא תחום המומחיות שלהן. באתר של חברת בורשטיין קפה בכתובת https://bursteinstore.co.il ניתן לקנות את כל מוצרי הקפה במחירים שוברי שוק – כשהקטלוג של החנות הוותיקה (הוקמה כבר ב-1962) כולל בין השאר פולי קפה של גריבלדי, פרימו ארומה, לוואצה, מאורו וגם מותגים חדשים איכותיים במיוחד כמו סומו, שניתן למצוא באופן בלעדי רק באתר שלהם. כמו כן, תוכלו לרכוש באתר הנ"ל מוצרים נוספים כגון מקינטות וקפה טחון למקינטה, קפסולות של אילי ומותגים מוערכים אחרים, ועוד.

מה חשוב לבדוק כשקונים מוצרי קפה באינטרנט?

לצד המחיר, שמהווה באופן טבעי שיקול מרכזי ברכישת מוצרי קפה – גם אונליין וגם אופליין – ובנוסף לבדיקת האמינות הנדרשת, כדאי מאוד לבחון גם את זמני האספקה. עלות המשלוח ברכישה אינטרנטית מהווה עוד שיקול משמעותי משום שהיא עלולה לייקר את המחיר בפועל. כמו כן מומלץ לרכוש מוצרי קפה באינטרנט אך ורק מאתרים שמקפידים על אבטחת מידע בסטנדרטים הגבוהים ביותר הקיימים כיום.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

הכירו את סוגי המונסטרות הפופולריות בארץ

אחד מצמחי הבית הפופולריים ביותר בישראל בשנים האחרונות, והן ניצבות בגאון בסלונים, במשרדים ובמרפסות ברחבי הארץ. עם עליהן הגדולים והמרשימים, יכולתן לספק נוכחות דרמטית לחלל

חיי הלילה באיי ספרד – המדריך המלא

מאמר זה מספק מדריך מקיף לחיי הלילה התוססים של איי ספרד. מהמועדונים המחשמלים של איביזה, הברים התוססים במיורקה, ועד למקומות הערב השלווים במנורקה, אנחנו חוקרים

חיי הלילה של המזרח הרחוק – המדריך המלא

המזרח הרחוק, אזור הידוע בתרבות העשירה, ההיסטוריה והגסטרונומיה שלו, כולל חיי לילה תוססים ומגוונים באותה מידה. מהרחובות מוארי הניאון של טוקיו ועד לשוקי הלילה של

במה ומתי יכול לעזור מנעולן

פוסט זה בבלוג נועד לשפוך אור על התרחישים השונים בהם שירותיו של מנעולן יכולים להיות הכרחיים. מדאגות לאבטחת הבית ועד נעילות בלתי צפויות, מנעולן יכול